eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Letnie utrzymanie odcinka drogi wojewódzkiej nr 382 na terenie miasta Strzegom w latach 2023-2025



Ogłoszenie z dnia 2023-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Letnie utrzymanie odcinka drogi wojewódzkiej nr 382 na terenie miasta Strzegom w latach 2023-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzegom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 38

1.5.2.) Miejscowość: Strzegom

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48/ 74 856 05 99

1.5.8.) Numer faksu: +48/ 74 856 05 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzegom@strzegom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/strzegom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Letnie utrzymanie odcinka drogi wojewódzkiej nr 382 na terenie miasta Strzegom w latach 2023-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10227ab3-26c2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026131/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Letnie utrzymanie odcinka drogi wojewódzkiej nr 382 na terenie miasta Strzegom w latach 2023 - 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315928

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIiZP.271.27.2023.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 245370,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest letnie utrzymanie odcinka drogi wojewódzkiej nr 382 na terenie miasta Strzegom w zakresie odcinka ww. drogi na długości 5,6 km.
2. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
- mechaniczne koszenie terenów zielonych wzdłuż pasa drogi wojewódzkiej (wysokość trawy nie może przekraczać 10 cm),
- przycinanie żywopłotów wzdłuż pasa drogi wojewódzkiej,
- oczyszczanie mechaniczne z zanieczyszczeń ulicy drogi wojewódzkiej i azyli, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu
(zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości min. 1,0 mb od każdej z dwóch krawędzi jezdni
wraz z opaskami, wysp rozdzielających, powierzchni wyłączonych z ruchu oraz azyli dla pieszych na całej szerokości raz w
miesiącu,
- ręczne oczyszczenie innych miejsc, w których nie jest możliwe użycie sprzętu,
- sprzątanie chodników w ciągu drogi wojewódzkiej,
- wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia
14 grudnia 2012 r. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego
odpadu ponosi Wykonawca,
- usługę należy realizować w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa,
ewentualnego oznakowania miejsca prowadzonych prac, zgodnie z instrukcją o znakach i sygnałach na drogach,
- wyposażenie pracującego sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz ubranie pracowników
w kamizelki ostrzegawcze.
3. Jednorazowe zlecenie (cykl) obejmuje:
1) sprzątanie – 5410 m2,
2) koszenie- 8400 m2,
3) przycinanie żywopłotów – 200 mb.
4. W związku z podpisaniem umowy w połowie 2023 roku Zamawiający przewiduje następującą ilość zleceń:
- 3 zlecenia w 2023 roku,
- 4 zlecenia w 2024 roku,
- 4 zlecenia w 2025 roku
Przyjmuje się, że zlecenia będą wykonywane w miesiącach wiosenno-letnich, w latach 2024 i 2025 w okresie od 1 marca do
30 listopada.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKI Sp.zo.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 896-16-09-491

7.3.3) Ulica: Robotnicza 11a

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie posiadać ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków
powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż: 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100).
Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich Podwykonawców lub dalszych
Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie do 14 dni od zawarcia umowy kopię polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem jej opłacenia i oświadczeniem o braku roszczeń osób trzecich, które
mogą być zaspokojone z polisy ubezpieczeniowej.
2.Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub
Podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie
realizacji zamówienia:
1) koszenie,
2) sprzątanie,
3) pielęgnacja zieleni.
3. 3. W związku z zawartym Porozumieniem nr DSDiK/ZS/15/2023 z dnia 23.05.2023r. pomiędzy Gminą Strzegom, a
Dolnośląską Służbą Dróg i Kolei w sprawie letniego utrzymania odcinka drogi wojewódzkiej nr 382 na terenie miasta
Strzegom umowa nie może być dłuższa niż zawarte porozumienie. Stąd też określona jest data zakończenia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.