eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szerzyny › Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Szerzyny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Szerzyny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szerzyny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661211

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szerzyny 521

1.5.2.) Miejscowość: Szerzyny

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-246

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 6517300

1.5.8.) Numer faksu: 6517901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: u.duda@szerzyny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szerzyny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl oraz www.szerzyny.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Szerzyny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b606733d-1427-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404731

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276202

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FER.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 792870 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zadania obejmuje zaprojektowanie, dostawa i montaż indywidualnych przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w ilości:
- 15 sztuk oczyszczalni biologicznych z obrotowym złożem biologicznym - 5 RLM, przepływ 0,75 m3/d, komplet z szafką sterującą oraz kablem zasilającym
- 5 sztuk oczyszczalni biologicznych z obrotowym złożem biologicznym - 8 RLM przepływ 1,2 m3/d, komplet z szafką sterującą oraz kablem zasilającym
Wyżej wymienione oczyszczalnie muszą posiadać urządzenia do odprowadzania oczyszczonych ścieków w niezbędnym zakresie, zasilaniem elektrycznym, rozruchami technicznymi, na terenie Gminy Szerzyny w ramach zadania "Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Szerzyny" realizowanego na terenie Gminy Szerzyny poza Aglomeracją Szerzyny.

Wykonawca instalacji zobowiązany jest do weryfikacji lokalizacji planowanych oczyszczalni w porozumieniu z Zamawiającym oraz właścicielami nieruchomości, weryfikacji warunków gruntowo-wodnych pod kątem rodzaju gruntu oraz głębokości występowania zwierciadła wód gruntowych, a także rzeczywistego poziomu terenu, co decydować będzie o konieczności zastosowania pompy (przepompowni) ścieków oczyszczonych, a także innych aspektów mających wpływ na zakres dostaw i prac terenowych.

Wykonawca dostarczy i zainstaluje urządzenia, instalacje i materiały pod wszelkimi względami kompletne i gotowe do eksploatacji oraz spełniające wymagania zawarte w PFU.

Celem inwestycji jest zastąpienie bezodpływowych zbiorników na nieczystości ciekłe często o niezadawalającym stanie technicznym (nieszczelności) co w konsekwencji zapobiegnie bezpośredniemu przedostawaniu się nieczystości ciekłych do gleby. Dobranie odpowiednich urządzeń technologicznych pozwala na zmniejszenie kosztów eksploatacyjnych z uwagi na fakt iż technologia nie wymaga stałego nadzoru eksploatatora oraz przez nieskomplikowaną konstrukcję posiada bardzo niską energochłonność.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i projektowe polegające na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków spełniających wymogi normy PN-EN 12566-3+A2:2013-10. Wymaga się, aby oferta zabezpieczona była pełnym raportem badań, zgodny z normą PN-EN 12566-3+A2:2013-10 w tym także zgodnymi z załącznikiem B - procedura badania skuteczności oczyszczania, wystawiony przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską, wydawaną dla konkretnego typoszeregu urządzeń. Dostarczane urządzenia mają być kompletnymi fabrycznie nowymi produktami, które jako całość podlegały badaniom. Jako uprawnione do przeprowadzania tego typu badań Zamawiający za spełniające uzna wyłącznie te jednostki które zostały wymienione w wykazie dostępnym na stronie KE. Ponadto Raport musi odnosić się do wskaźników wymaganych przez Zamawiającego tj. energochłonności oraz oczekiwanego stopnia oczyszczenia ścieków. Posiadanie wyżej wymienionego dokumentu jednoznaczne jest z możliwością oznakowania wyrobu znakiem "CE".
Do ofert należy dołączyć Deklarację Właściwości Użytkowych CE wystawioną przez producenta na podstawie dokonanych badań przez jednostkę notyfikowaną sporządzoną zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych
i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. U. Unii Europejskiej z dnia 4 kwietnia 2011 r. L 88/5) i obowiązującymi przepisami krajowymi oraz raport zbiorczy wydany przez jednostkę notyfikowaną przeprowadzającą badania, zawierający wszystkie szczegółowe, wartościowe wyniki badań na zgodność z normą PN-EN 12566-3+A2:2013-10.

Szczegółowy zakres zamówienia określony został w PFU stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

39350000-0 - Urządzenia do obróbki ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 972315,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 972315,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 972315 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Impet Małgorzata Łodzińska-Wacławik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790002484

7.3.3) Ulica: Kalwaryjska

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-504

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 972315 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.