Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń wspólnego użytkowania w budynkach gminnych oraz remont gminnych lokali mieszkalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 307 06 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń wspólnego użytkowania w budynkach gminnych oraz remont gminnych lokali mieszkalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b774827e-341f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00404640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347937/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym, a przedmiotowe zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówienia dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162583,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane remontowe, malarskie i instalacyjne w dodatkowych gminnych lokalach mieszkalnych wymagających remontu przed zasiedleniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175231,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175231,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175231,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CL-BUD Usługi Ogólnobudowlano-Finansowe Lidia Cesarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6921234115
7.3.3) Ulica: Krzeczyn Mały, ul. Lawendowa 1
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-311
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Ogólnobudowlano-Finansowe CL-BUD Lidia Cesarz
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Ogólnobudowlano-Finansowe CL-BUD Lidia Cesarz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175231,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A
- Kwiatowa aranżacja miasta oraz nasadzenia roślin wspierających bioróżnorodność miejską
- "Modernizacja budynku przy al. KEN w Lubinie"
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Remont elewacji i balkonów w budynku hotelowym A w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
- Remont sanitariatów zlokalizowanych na I piętrze budynku Szkoły Podstawowej Nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.