Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00329529/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i młodzieży do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkania
na terenie gminy Kobiele Wielkie w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobiele Wielkie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta
1.5.2.) Miejscowość: Kobiele Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-524
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kobielewielkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobielewielkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kobielewielkie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci i młodzieży do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkaniana terenie gminy Kobiele Wielkie w roku szkolnym 2023/2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8713aac2-2d0a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00098520/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci i młodzieży do szkół oraz ze szkół do miejsc zamieszkania na terenie gminy Kobiele Wielkie w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329529
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIG.I.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 358935,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia - świadczenie usługi dowozu dzieci i młodzieży do szkół podstawowych oraz ze szkół do miejsc zamieszkania, na terenie gminy Kobiele Wielkie, w roku szkolnym 2023/2024 zgodnie ze wstępną specyfikacją tras dowozu i odwozu określoną w załączniku nr 7 do SWZ.3.1. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia winny być świadczone pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci spełniającymi wszelkie wymogi bezpieczeństwa określone obowiązującymi przepisami prawa oraz przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje do kierowania danym środkiem transportu. Ponadto pojazdy te winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana.
Zamawiający zapewnia uczestnictwo w każdym kursie jednego pełnoletniego opiekuna, zdolnego do opieki i pomocy przewożonym dzieciom. Opiekun ten będzie posiadał przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Zamawiający zastrzega, iż obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. Do obowiązku opiekuna będzie należało w szczególności:
1) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do placówki oświatowej,
2) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z placówki oświatowej do miejsc zamieszkania,
3) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci podczas przejazdu,
4) utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami lub opiekunami i Dyrektorem placówki oświatowej w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów,
5) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu przewozu dzieci niezwłoczne poinformowanie rodziców lub opiekunów oraz Dyrektora placówki oświatowej,
6) dzieci należy zaprowadzić i odebrać od wychowawców.
Informacje wspólne dla Części 1, Części 2 oraz Części 3 zamówienia:
1. Maksymalny czas podróży ucznia w jedną stronę nie może przekroczyć: dla Części 1 oraz Części 2 zamówienia - 25 minut, dla Części 3 zamówienia - 60 minut .
2. Czas oczekiwania uczniów dowożonych do szkół na rozpoczęcie zajęć lekcyjnych nie może przekraczać 15 minut, natomiast czas oczekiwania na odwóz na może przekraczać 20 minut.
3. Dowóz uczniów do szkół obejmuje dni nauki szkolnej z wyłączeniem ferii zimowych, wiosennej przerwy świątecznej oraz dni wolnych ustawowo.
4. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego w razie uszkodzenia pojazdu wykonującego przewozy. Czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie może przekraczać 40 minut.
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość miejsc siedzących dla danej trasy.
6. Wykonawca ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie NW dla wszystkich przewożonych osób (pasażerów).
7. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy.
8. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).
3.2. Zamawiający określa poniższe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
- wykaz czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - kierowanie pojazdem przewożącym dzieci, a dla Części 2 oraz Części 3 zamówienia również świadczenie usługi opiekuna podczas trwania przejazdu dzieci,
- sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 191158,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia - świadczenie usługi dowozu dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Radomsku ul. Piastowska 12 oraz ze szkoły do miejsc zamieszkania, na terenie gminy Kobiele Wielkie, w roku szkolnym 2023/2024 zgodnie ze wstępną specyfikacją tras dowozu i odwozu określoną w załączniku nr 7 do SWZ..3.1. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia winny być świadczone pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci spełniającymi wszelkie wymogi bezpieczeństwa określone obowiązującymi przepisami prawa oraz przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje do kierowania danym środkiem transportu. Zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym
(t.j. Dz. U. z 2023r poz. 1047 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby pojazd przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych oznaczony był z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej. Tablice te powinny być wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący tym pojazdem jest obowiązany włączyć światła awaryjne podczas wsiadania lub wysiadania osoby niepełnosprawnej. Ponadto pojazdy te winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana.
Wykonawca zapewnia uczestnictwo w każdym kursie jednego pełnoletniego opiekuna, zdolnego do opieki i pomocy przewożonym dzieciom. Opiekun ten będzie posiadał przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Zamawiający zastrzega, iż obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. Do obowiązku opiekuna będzie należało w szczególności:
1) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do placówki oświatowej,
2) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z placówki oświatowej do miejsc zamieszkania,
3) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci podczas przejazdu,
4) utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami lub opiekunami i Dyrektorem placówki oświatowej w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów,
5) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu przewozu dzieci niezwłoczne poinformowanie rodziców lub opiekunów oraz Dyrektora placówki oświatowej,
6) dzieci należy zaprowadzić i odebrać od wychowawców.
Informacje wspólne dla Części 1, Części 2 oraz Części 3 zamówienia:
1. Maksymalny czas podróży ucznia w jedną stronę nie może przekroczyć: dla Części 1 oraz Części 2 zamówienia - 25 minut, dla Części 3 zamówienia - 60 minut .
2. Czas oczekiwania uczniów dowożonych do szkół na rozpoczęcie zajęć lekcyjnych nie może przekraczać 15 minut, natomiast czas oczekiwania na odwóz na może przekraczać 20 minut.
3. Dowóz uczniów do szkół obejmuje dni nauki szkolnej z wyłączeniem ferii zimowych, wiosennej przerwy świątecznej oraz dni wolnych ustawowo.
4. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego w razie uszkodzenia pojazdu wykonującego przewozy. Czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie może przekraczać 40 minut.
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość miejsc siedzących dla danej trasy.
6. Wykonawca ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie NW dla wszystkich przewożonych osób (pasażerów).
7. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy.
8. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).
3.2. Zamawiający określa poniższe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
- wykaz czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - kierowanie pojazdem przewożącym dzieci, a dla Części 2 oraz Części 3 zamówienia również świadczenie usługi opiekuna podczas trwania przejazdu dzieci,
- sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 70354,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia - świadczenie usługi dowozu dziecka niepełnosprawnego zamieszkałego w Kobielach Wielkich z domu do Niepublicznego Przedszkola Fundacji Mozaika – Filia nr 1, ul. Sojczyńskiego – Warszyca 7; 42-224 Częstochowa oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania w roku szkolnym 2023/2024 zgodnie ze wstępną specyfikacją trasy dowozu i odwozu określoną w załączniku nr 7 do SWZ.3.1. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia winny być świadczone pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci spełniającymi wszelkie wymogi bezpieczeństwa określone obowiązującymi przepisami prawa oraz przez osoby posiadające niezbędne kwalifikacje do kierowania danym
środkiem transportu. Zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023r poz. 1047 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, aby pojazd przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych oznaczony był z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej. Tablice te powinny być wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący tym pojazdem jest obowiązany włączyć światła awaryjne podczas wsiadania lub wysiadania osoby niepełnosprawnej. Ponadto pojazdy te winny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, część pasażerska pojazdu musi być ogrzewana.
Wykonawca zapewnia uczestnictwo w każdym kursie jednego pełnoletniego opiekuna, zdolnego do opieki i pomocy przewożonym dzieciom. Opiekun ten będzie posiadał przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy. Zamawiający zastrzega, iż obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. Do obowiązku opiekuna będzie należało w szczególności:
1) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc zamieszkania do placówki oświatowej,
2) opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z placówki oświatowej do miejsc zamieszkania,
3) zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci podczas przejazdu,
4) utrzymywanie stałego kontaktu z rodzicami lub opiekunami i Dyrektorem placówki oświatowej w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów,
5) w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu przewozu dzieci niezwłoczne poinformowanie rodziców lub opiekunów oraz Dyrektora placówki oświatowej,
6) dzieci należy zaprowadzić i odebrać od wychowawców.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.
Informacje wspólne dla Części 1, Części 2 oraz Części 3 zamówienia:
1. Maksymalny czas podróży ucznia w jedną stronę nie może przekroczyć: dla Części 1 oraz Części 2 zamówienia - 25 minut, dla Części 3 zamówienia - 60 minut .
2. Czas oczekiwania uczniów dowożonych do szkół na rozpoczęcie zajęć lekcyjnych nie może przekraczać 15 minut, natomiast czas oczekiwania na odwóz na może przekraczać 20 minut.
3. Dowóz uczniów do szkół obejmuje dni nauki szkolnej z wyłączeniem ferii zimowych, wiosennej przerwy świątecznej oraz dni wolnych ustawowo.
4. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego podstawienia pojazdu zastępczego w razie uszkodzenia pojazdu wykonującego przewozy. Czas oczekiwania na pojazd zastępczy nie może przekraczać 40 minut.
5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość miejsc siedzących dla danej trasy.
6. Wykonawca ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie NW dla wszystkich przewożonych osób (pasażerów).
7. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy.
8. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).
3.2. Zamawiający określa poniższe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
- wykaz czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - kierowanie pojazdem przewożącym dzieci, a dla Części 2 oraz Części 3 zamówienia również świadczenie usługi opiekuna podczas trwania przejazdu dzieci,
- sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 97422,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168636,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210804,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Radomsko Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7720100130
7.3.3) Ulica: Kraszewskiegp
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ RADOMSKO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ RADOMSKO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210804,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM TOM TRANS Tomasz Kosiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711403581
7.3.3) Ulica: Tomawa
7.3.4) Miejscowość: Tomawa
7.3.5) Kod pocztowy: 97-532
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ KOSIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ KOSIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 3
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- PRZEWOŻENIE (DOWOŻENIE I ODWOŻENIE) UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WSCHOWA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 oraz USŁUGA W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU W OKRESIE LIPIEC - SIERPIEŃ 2024r
- Przewóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Twardogóra w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student" w roku 2024
- Dowóz i odwóz uczniów z terenu gminy Brzeziny w roku szkolnym 2024/2025
- "DOWÓZ DZIECI Z TERENU GMINY MASŁÓW DO SZKÓŁ WRAZ Z ODDZIAŁAMI PRZEDSZKOLNYMI W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.