eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › "Przebudowa drogi krajowej nr 10 wraz z wykonaniem zjazdu na działkę nr ewid. 116/6 w miejscowości Trzeciewnica"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi krajowej nr 10 wraz z wykonaniem zjazdu na działkę nr ewid. 116/6 w miejscowości Trzeciewnica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/792109

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi krajowej nr 10 wraz z wykonaniem zjazdu na działkę nr ewid. 116/6 w miejscowości Trzeciewnica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ff2bb6a-2083-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404071

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043066/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi krajowej nr 10 wraz z wykonaniem zjazdu na działkę nr ewid. 116/6 w miejscowości Trzeciewnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302090

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1019166,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji Przebudowa zjazdu indywidualnego na publiczny z drogi krajowej nr 10 na działkę nr 116/6 obręb
0017 Trzeciewnica oraz przebudowa układu drogowego w celu wydzielenia pasa do lewoskrętu w zakresie:
• przebudowa układu drogowego drogi krajowej nr 10 w zakresie budowy lewoskrętu,
• przebudowa zjazdu publicznego na drogę wewnętrzną dz. nr ewid. 116/6,
• przebudowa chodnika,
• zlikwidowania dwóch zjazdów.
• budowa przepustu,
• konserwacja rowu odwadniającego
• rozbudowa oświetlenia drogowego
􀀀 BRANŻA DROGOWA i BRANŻA SANITARNA
Podstawowe parametry projektowe:
Droga krajowa nr 10
Klasa: GP
Kategoria: krajowa
Lokalizacja: na terenie zabudowy
Prędkość dopuszczana Vo: 40km/h
Prędkość miarodajna Vm: 50km/h - na terenie zabudowanym
Vm=Vo+10 km/h – jeżeli jezdnia jest ograniczona z jednej lub z dwóch stron krawężnikiem
Kategoria ruchu: KR5
Przekrój: 1x2
Szerokość pasa ruchu: 3,50m
Szerokość pobocza: 1,25m
Skos lewoskrętu: 1:10 zgodnie z Warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
§64 ust.1
Skos wyspy wyniesionej: 1:15
Szerokość wyspy wyniesionej: zmienna
Długość wyspy wyniesionej: 28m
Spadek podłużny: 0,2%
Spadki poprzeczne: 2,5%
Rozwiązania projektowe zjazdu publicznego:
 długość zjazdu – 9,34m;
 szerokość jezdni w świetle – 5,50m;
 pochylenie poprzeczne zjazdu - 0,2% (przekrój jednostronny - zgodny z pochyleniem podłużnym dr. krajowej);
 pochylenie podłużne zjazdu – 4,4%, 2% - na odcinku proj. chodnika
 wyokrąglenie połączenia z jezdnią drogi krajowej – R=11m;
 pobocze – 2x0,75m.
Rozwiązania projektowe przepustu pod projektowanym zjazdem:
 długość rurociągu: 17,21m;
 średnica rurociągu: 50 cm;
 materiał rurociągu: z rur polietylenowych PEHD Ø 500, SN 8 spiralnie karbowanych;
 spadek: 0,3%;
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00265180/01 z dnia 2023-06-19
2023-06-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
 zakończony poprzez obcięcie skośne rury przepustu (1:1,5) z obmurowaniem wlotu i wylotu kamieniem polnym na chudym
betonie
Rozwiązania projektowe dodatkowego pasa do skrętu w lewo:
 długość odcinka poszerzenia – 35,00m;
 długość odcinka akumulacji – 20,00m;
 długość odcinka zwalniania – 15m – część składowa odcinka poszerzenia
 szerokość pasa – 3,50m;
 pochylenie poprzeczne - 2,5% ;
 pochylenie podłużne – 0,2% (zgodne z pochyleniem podłużnym drogi krajowej).
Rozwiązania projektowe chodnika:
 długość dojścia– 166,98m;
 szerokość dojścia – 1,50m;
 pochylenie poprzeczne dojścia - 3%;
 pochylenie podłużne dojścia – 0,4%-5,9%;
Zestawienie powierzchni projektowanych:
Rodzaj powierzchni Powierzchnia rzutu [m2]
• Projektowana wymiana warstwy ścieralnej
• Projektowane poszerzenie drogi
• Projektowana wyspa
• Projektowany zjazd publiczny (betonowa kostka brukowa)
• Projektowany chodnik (betonowa kostka brukowa)
• Projektowane pobocze (kruszywo łamane naturalne stabilizowane mechanicznie) – poszerzenie + zjazd • 1293
• 426
• 47
• 79
• 144
• 466
􀀀 BRANŻA ELEKTRYCZNA
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia drogowego w celu oświetlenia pasa drogowego.
W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać:
􀀀 budowę 10 słupów stalowych z oprawami oświetleniowymi LED;
􀀀 budowę zasilających projektowanych oświetlenie linii kablowych nN-04kV wraz z rurami ochronnymi;
􀀀 doposażenie istniejącego rozkracznego słupa elektroenergetycznego typu ŻN o oprawie oświetleniową LED (przy
cmentarzu)
􀀀 dwóch znaków drogowych aktywnych (zasilanych elektrycznie): C-9+U-5a
􀀀 budowie zasilającej projektowane znaki drogowe – linii kablowej nN-0,4kV wraz z rurami ochronnymi;
􀀀 posadowienie na granicy działek złącza kablowo-pomiarowego wraz z wyposażeniem elektrotechnicznym, dedykowanego
dla zasilania znaków aktywnych
Rozmieszczenie urządzeń, instalacji, punktów zasilania elektrycznego i tras kablowych zawartych jest w załączonej
dokumentacji.
Wykonawca ma obowiązek zakupić i zamontować tablice informacyjne w ramach programu pod nazwą Rządowy Fundusz
Inwestycji Lokalnych po akceptacji zamawiającego.
2.2. Postanowienia dla całości przedmiotu zamówienia - Obowiązki wykonawcy
1) Przedmiary robót zawarte w dokumentacjach należy traktować orientacyjnie, jako materiał poglądowy.
2) Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli
służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty
ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową
niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy.
3) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z
ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy).
4) Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu
prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami.
5) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na wykonaniu
robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej (wersja papierowa +
cyfrowa, format .dxf lub .dwg) i włączenia jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej jednostki.
6) Wykonawca prac podczas przygotowywania czasowej organizacji ruchu na zadaniu musi uwzględnić zapewnienie
ciągłego dojazdu, do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac budynków użyteczności publicznej jak i placówek
prowadzących działalność gospodarczą oraz budynków mieszkalnych oraz pół uprawnych.7) Wykonawca ma obowiązek zaktualizować wydane przez gestorów sieci warunki wykonania robót. Koszt aktualizacji
warunków od gestorów należy uwzględnić w cenie oferty.
8) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej zadania. Ustawa Prawo Geodezyjne obliguje
jednostki uczestniczące w zadaniu do ochrony wszystkich znaków geodezyjnych i osnów szczegółowych. W związku z
powyższym Zamawiający wymaga, by Wykonawca dołączył do inwentaryzacji geodezyjnej obiektu, oświadczenie geodety
biorącego udział w realizacji zadania, iż wszystkie istniejące znaki geodezyjne i osnowy szczegółowe, znajdujące się w
miejscu prowadzenia robót na przedmiotowym zadaniu nie zostały uszkodzone.
9) Zamawiający wymaga aby Wykonawca umieścił na terenie budowy tablicę informacyjną, zgodną z zapisami art. 45b
Prawa Budowlanego.
2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach:
1) dokumentacja podstawowa:
a) projekt – branża drogowa
b) projekt – branża sanitarna
c) projekt branża elektryczna
d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) przedmiary robót (uwaga – przedmiar stanowi jedynie dokument pomocniczy!),
3) projektowane postanowienia umowy – zgodnie z załącznikiem do SWZ.
UWAGA! Załączone do niniejszego postępowania przedmiary mają charakter tylko i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy.
Przedmiary nie zwalniają potencjalnego wykonawcy z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie
budowlanym, mogą stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45000000-7 - Roboty budowlane

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1835146,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5067600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1835146,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Szymczak P.H.U.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581633412

7.3.3) Ulica: Jackowskiego

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

REDON NAKŁO SP. Z O. O. ul. Karnowska 3,
89-100 Nakło nad Notecią - roboty bitumiczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1835146,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.