eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisła › Przebudowa dróg gminnych - ul. Nowa, ul. Dworcowa, ul. Kręta



Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych - ul. Nowa, ul. Dworcowa, ul. Kręta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac B. Hoffa 3

1.5.2.) Miejscowość: Wisła

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-460

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.wisla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wisla.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://um.wisla.pl/SWZ/2022_drogi_nowa_dworcowa_kreta/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych - ul. Nowa, ul. Dworcowa, ul. Kręta

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-751f3cce-34f0-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004655/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350368/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGŚ.271.32.2022.JP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 1 – ul. Nowa - ścięcie pobocza, rozebranie krawężników, rozebranie nawierzchni bitumicznej, frezowanie nawierzchni, wykonanie rowków pod krawężniki, ułożenie krawężników drogowych, mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, skropienie istniejącej nawierzchni, ułożenie mieszanki mineralno – bitumicznej, skropienie nawierzchni wiążącej emulsją asfaltową , ułożenie nawierzchni warstwy ścieralnej i wiążacej, przełożenie nawierzchni z kostki brukowej, przełożenie zjazdu, Obsypanie pobocza korą asfaltową, wykonanie powierzchniowego utrwalenia pobocza emulsją wykonanie regulacji pokryw studzienek kanalizacyjnych, krat ulicznych oraz zaworów wodociągowych i gazowych, oczyszczenie odwodnienia liniowego, oczyszczenie rowu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 308246,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – ul. Dworcowa – - mechaniczne ścięcie poboczy, rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych, rozebranie krawężników drogowych, rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego – obniżenie podbudowy przy krawężniku na placu postojowym, wyrównanie nawierzchni tłuczniowej z tłucznia kamiennego, wyrównanie istniejącej podbudowy po rozebraniu płyt oraz przy placu postojowym, wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej, wyrównanie dziur i nierówności na istniejącej nawierzchni asfaltowej, oczyszczenie mechanicznie istniejącej nawierzchni asfaltowej, skropienie istniejącej nawierzchni asfaltowej, ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, skropienie całości nawierzchni warstwy wiążącej emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy ścieralnej, ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, obsypanie pobocza korą asfaltową, powierzchniowe utrwalenie pobocza emulsją asfaltową i grysami kamiennymi, wykonanie ławy z kruszywa łamanego, ułożenie ścieków betonowych, wykonanie wodo spustów, oczyszcenie istniejącego rowu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 304973,06 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześc 3 – ul. Kręta - ścięcie pobocza, wykonanie koryta na całej szerokości jezdni, rozebranie ścieków z elementów betonowych, wyrównanie istniejącej podbudowy, wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem, ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca, skropienie nawierzchni warstwy wiążącej emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy ścieralnej, ułożenie warstwy ścieralnej i wiążącej, obsypanie pobocza korą asfaltową, wykonanie utrwalenia pobocza emulsją asfaltową i grysami kamiennymi dwie, ułożenie ścieków prefabrykowanych, wykonanie wodospustu, wykonanie regulacji pokryw studzienek kanalizacyjnych do wysokości nawierzchni, wykonanie regulacji obudów zasuw wodociągowych do wysokości nawierzchni, wymiana instalacji gazowej w drodze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 154189,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234648,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306396,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234648,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RADEX sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470050512

7.3.3) Ulica: UL. Cegielniana 25

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23464870 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294071,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294071,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294071,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drogród Szymon Tetla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381360105

7.3.3) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimskich 37a

7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-229

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29407149 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171991,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171991,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171991,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drogród Szymon Tetla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381360105

7.3.3) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimskich 37a

7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-229

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171991,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.