eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokolniki › Hurtowy zakup oleju napędowego z dostawą do Zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2022-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Hurtowy zakup oleju napędowego z dostawą do Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sokolniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Sokolniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-420

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 62 78 46 101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sokolniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83e70211-359f-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Hurtowy zakup oleju napędowego z dostawą do Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83e70211-359f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351608/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROS.042.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa oleju napędowego do zbiornika naziemnego do magazynowania paliwa znajdującego się na terenie Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Turystyki (GOKSiT) w Starym Ochędzynie 45A.
4.2. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo przewidziane w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 28 m3 w okresie 14 miesięcy.
4.3. Podane powyżej ilości są wartościami szacunkowymi, które mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie będą podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw.
4.4. Dostawy realizowane będą etapami po ok. 2,0 m3 w okresie realizacji umowy po wcześniejszym zamówieniu (1-2 dni). Zamawiający przewiduje jedna dostawę w miesiącu zamawianą droga elektroniczną (e-mail).
4.5. Wykonawca określi stały rabat od ceny hurtowej netto jednego metra sześciennego paliwa podany w złotych, obowiązujący w czasie całego okresu trwania umowy. Każdorazowo sprzedaż paliwa określonej partii dostawy będzie dokonywana po hurtowej cenie PKN ORLEN, podanej na stronie internetowej ORLEN-u, obowiązującej w dniu dostawy z zastosowaniem stałego rabatu naliczonego od ceny netto.
4.6. Wykonawca przy dostawie oleju napędowego dostarcza aktualne świadectwo jakości paliwa, poświadczone przez producenta lub atest akredytowanego laboratorium w języku polskim, oraz dowód wydania z bazy paliw. Świadectwo winno być powiązane z dowodem wydania lub dokumentem WZ Wykonawcy poprzez umieszczone na nim numeru i daty dostawy.
4.7. Olej napędowy musi spełniać wymagania jakościowe zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680) oraz wymagania zgodne z Polską Normą PN-EN 590+A1:2017-06 dla oleju napędowego. Rodzaj paliwa dostosowany do okresu stosowania: w okresie letni tzw. Paliwo letnie a w okresie zimowym tzw. paliwo zimowe.
4.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wyrywkowej kontroli dostarczonego oleju napędowego pod względem jakości i zgodności z dostarczonym świadectwem jakości poprzez pobranie próbki i wykonania badań. W razie sporu powstałego między stronami na tle jakości dostarczonego paliwa, w obecności przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego zostaną pobrane i zaplombowane trzy próbki, które zostaną przesłane do akredytowanego laboratorium. W przypadku potwierdzenia niezgodności dostarczonego oleju napędowego z normą PN-EN 590+A1:2017-06 wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem badań oraz koszty napraw wynikające ze złej jakości oleju napędowego ponosi Wykonawca.
4.9. Wykonawca zapewni dostawy paliwa od godz.7.30 do 15.00 przez 5 dni roboczych w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku na własny koszt, specjalistycznym pojazdem transportowym, wyposażonym w zalegalizowany układ pomiarowy wypompowanego oleju napędowego.
4.10. Odbiór paliwa potwierdza złożonym podpisem na dokumencie WZ Wykonawcy upoważniony pracownik Gminy Sokolniki (po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego).
4.11. Wykonawca musi posiadać aktualna koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385, ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190542,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190542,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190542,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-OIL Sp. z o.o. Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101596983

7.3.3) Ulica: Monice 3

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190542,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.