Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00272567/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odtwarzanie siedlisk lasów wilgotnych - retencja wodna – przeciwdziałanie skutkom suszy w Leśnictwie Belny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO KONIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310512119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gajowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 63 242 47 12 lub +48 63 242 47 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: konin@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konin.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/22d08fba-4762-43c3-812b-7c76f92175841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odtwarzanie siedlisk lasów wilgotnych - retencja wodna – przeciwdziałanie skutkom suszy w Leśnictwie Belny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a60f0927-0920-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00183772/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Odtwarzanie siedlisk lasów wilgotnych - retencja wodna - przeciwdziałanie skutkom suszy w Leśnictwie Belny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272567/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.26.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 366792,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych melioracyjnych polegających na budowie systemu rowów nawadniających melioracji szczegółowych na działce 5084, 335, 43, obr. Synogać, gm. Wierzbinek realizowanych pod nazwą „Odtwarzanie siedlisk lasów wilgotnych - retencja wodna – przeciwdziałanie skutkom suszy w Leśnictwie Belny” w ramach projektu „Kompleksowa renaturalizacja mokradeł oraz odtworzenie naturalnych wilgotnych siedlisk przyrodniczych na terenach ochronnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu przez zwiększenie retencyjności wodnej oraz spowalnianie odpływu wód”.
Roboty budowlane melioracyjne obejmują:
1) Budowę rowu melioracyjnego G:
a) długość rowu - 448,00 m,
b) szerokość w dnie - 0,5 m,
c) nachylenie skarp - 1 : 1,5,
d) przepust Փ 800 mm o długości 12,5 m,
e) budowę zastawek z materiałów naturalnych,
2) Budowę rowu melioracyjnego a:
a) długość rowu - 138,50 m,
b) szerokość w dnie - 0,4 m,
c) nachylenie skarp - 1 : 1,5,
3) Budowę rowu melioracyjnego b:
a) długość rowu - 152,90 m,
b) szerokość w dnie - 0,4 m,
c) nachylenie skarp - 1 : 1,5,
4) Budowę rowu melioracyjnego c:
a) długość rowu - 178,40 m,
b) szerokość w dnie - 0,4 m,
c) nachylenie skarp - 1 : 1,5,
5) Budowę rowu melioracyjnego d:
a) długość rowu - 205,90 m
b) szerokość w dnie - 0,4 m
c) nachylenie skarp - 1 : 1,5.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 12 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), na który składają się:
(i) projekt budowlany, w skład którego wchodzi projekt zagospodarowania terenu,
(ii) projekt techniczny,
(iii) projekt wykonawczy,
(iv) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
(v) przedmiar robót ,
(vi) inwentaryzacja przyrodnicza przed realizacją inwestycji,
(vii) decyzje administracyjne,
(viii) pismo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
34930000-5 - Urządzenia wodne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400937,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483667,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400937,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.H.U. ZBYCH-TRANS Zbigniew Bilski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6661486698
7.3.3) Ulica: Krótka
7.3.4) Miejscowość: Lubstów
7.3.5) Kod pocztowy: 62-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Z.P.H.U. "ZBYCH - TRANS" Zbigniew Bilski
jakie przetargi wygrała firma
Z.P.H.U. "ZBYCH - TRANS" Zbigniew Bilski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400937,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- "Remont wind nr 2,3 i 8 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie w budynkach przy ulicy kard. Stefana Wyszyńskiego 1"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3214P na odcinku Kramsk Łęgi - Strumyk
- Dostawa butelek z podłożem do posiewu krwi i płynów z jam ciała wraz z dzierżawą aparatu do hodowli dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Zakup samochodów służbowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Koninie
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - powtórzenie
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
- Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice
- Budowa boisk sportowych przy SP6 i przy SP5 oraz placu zabaw przy SP6 w miejscowości Chrzanów.
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
więcej: Urządzenia wodne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.