Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00450804/01 - Wynik z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi cateringu z przeznaczeniem dla dzieci i uczniów uczęszczająch do zespołów szkolno-przedszkolnych w Sompolnie, Lubstowie i Mąkolnie, na terenie miasta i gminy Sompolno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sompolno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019272
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 15
1.5.2.) Miejscowość: Sompolno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-610
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wisniewska@sompolno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi cateringu z przeznaczeniem dla dzieci i uczniów uczęszczająch do zespołów szkolno-przedszkolnych w Sompolnie, Lubstowie i Mąkolnie, na terenie miasta i gminy Sompolno
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eedac49c-4fdb-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy
art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/feee94e3-97ff-4763-8b7d-7d160de2abec3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pomocą miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, który korzysta z ePUAPu lub za pomocą poczty elektronicznej, zgodnie z adresem: beata.wisniewska@sompolno.pl. Jednakże formularz oferty, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp i ewentualnie inne dokumenty składające się na ofertę,wymienione w pkt X.10 SWZ należy składać wyłącznie za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/feee94e3-97ff-4763-8b7d-7d160de2abec. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu
składania ofert i innych dokumentów określone zostały w pkt VIII, X, XI SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania zostały opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu pod adresem https://miniportal. uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP i Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP dostępnej pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortalePUAP.pdf. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Wówczas Wykonawca ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3. Oferta pod rygorem nieważności musi być sporządzona i złożona w formie elektronicznej, (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po czym zaszyfrowana przy pomocy miniPortalu. 4. Maksymalny rozmiar
pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Maksymalny rozmiar plików (załączników) przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail: beata.wisniewska@sompolno.pl) wynosi 20 MB. 5. Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415). 6. Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, .zip
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zapisane w pkt XVIII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zapisane w pkt XVIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZZ.271.17.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi cateringu z przeznaczeniem dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Nr 1 w Sompolnie – 175 przedszkolaków i 40 uczniów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości usług opisanych w załączniku nr 1 a do SWZ. Prawo opcji zastosowane zostanie, jeżeli w trakcie realizacji usług okaże się, że planowane ilości posiłków zostały przeszacowane lub niedoszacowane. Zmiana zakresu ilościowego w ramach prawa opcji może wpłynąć na zmianę wynagrodzenia umownego w wysokości:a) maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego w odniesieniu do zwiększenia zakresu usług,
b) maksymalnie 10% w odniesieniu do zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiednio zmniejszeniu lub zwiększeniu, proporcjonalnie do faktycznie wykonywanych ciągłych usług cateringowych, uzależnionych od ilości dzieci i młodzieży korzystających z dożywiania.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów ich oceny, przyjmując zasadę, że 1%=1pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana
liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku, a za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę pkt z dwóch kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość od miejsca przygotowania posiłków do siedziby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sompolnie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi cateringu z przeznaczeniem dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego Nr 2 w Lubstowie – 88 przedszkolaków i 60 uczniów
4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości usług opisanych w załączniku nr 1 b do SWZ. Prawo opcji zastosowane zostanie, jeżeli w trakcie realizacji usług okaże się, że planowane ilości posiłków zostały przeszacowane lub niedoszacowane. Zmiana zakresu ilościowego w ramach prawa opcji może wpłynąć na zmianę wynagrodzenia umownego w wysokości:a) maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego w odniesieniu do zwiększenia zakresu usług,
b) maksymalnie 10% w odniesieniu do zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiednio zmniejszeniu lub zwiększeniu, proporcjonalnie do faktycznie wykonywanych ciągłych usług cateringowych, uzależnionych od ilości dzieci i młodzieży korzystających z dożywiania.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów ich oceny, przyjmując zasadę, że 1%=1pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana
liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku, a za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę pkt z dwóch kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość od miejsca przygotowania posiłków do siedziby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lubstowie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
usługi cateringu z przeznaczeniem dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Mąkolnie – 94 przedszkolaków i 50 uczniów
4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości usług opisanych w załączniku nr 1 c do SWZ. Prawo opcji zastosowane zostanie, jeżeli w trakcie realizacji usług okaże się, że planowane ilości posiłków zostały przeszacowane lub niedoszacowane. Zmiana zakresu ilościowego w ramach prawa opcji może wpłynąć na zmianę wynagrodzenia umownego w wysokości:a) maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego w odniesieniu do zwiększenia zakresu usług,
b) maksymalnie 10% w odniesieniu do zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiednio zmniejszeniu lub zwiększeniu, proporcjonalnie do faktycznie wykonywanych ciągłych usług cateringowych, uzależnionych od ilości dzieci i młodzieży korzystających z dożywiania.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów ich oceny, przyjmując zasadę, że 1%=1pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana
liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku, a za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę pkt z dwóch kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość od miejsca przygotowania posiłków do siedziby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mąkolnie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy należący do kręgu podmiotów wymienionych w art. 94 ust.1, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest uprawnionym zakładem do produkowania lub wprowadzania do obrotu żywności, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020, poz. 2021 ze zm.)5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego, zatwierdzająca lub warunkowo zatwierdzająca zakład wprowadzający do obrotu lub produkujący żywność, na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020, poz. 2021 ze zm.).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) wypełniony Formularz ofertowy – wg załącznika nr 2 do SWZ,2) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie), określające zakres umocowania,
3) jeżeli dotyczy - oświadczenie o podziale zadań między Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy,
4) odpis lub informacja z KRS lub CEIDG, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów np. w treści Formularza ofertowego lub oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, przy czym każdy z członków konsorcjum musi wykazać, że samodzielnie spełnia warunek dotyczący posiadania statusu zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub prowadzi działalność, której głównym celem jest integracja społeczna i zawodowa osób z grup marginalizowanych wskazanych w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, a także wymóg dotyczący procentowego wskaźnika zatrudnienia tych osób. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców musi wykazać brak podstaw wykluczenia określonych w postępowaniu. Co najmniej jeden Wykonawca musi spełnić warunek dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których niezbędne są uprawnienia do prowadzenia określonej działalności.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przewidywane zmiany w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, np.:• na skutek okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 lub wystąpieniem innego nieprzewidywalnego zdarzenia zewnętrznego, tzw. siła wyższa,
• konieczne zmiany będą następstwem zmiany stawki podatku VAT lub następstwem zmiany kalendarza roku szkolnego,
• w przypadku konieczności wprowadzenia dodatkowego reżimu sanitarnego zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego,
Wymienione wyżej okoliczności mogą mieć wpływ na zmianę terminu umownego albo na zmianę sposobu wykonania lub zakresu świadczenia i winny zostać poprzedzone wnioskiem Wykonawcy wraz z wyczerpującym uzasadnieniem konieczności ich wprowadzenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-28 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/feee94e3-97ff-4763-8b7d-7d160de2abec
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-28 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Postępowanie przygotowała i przeprowadza Gmina Sompolno na podstawie art. 37 ust.2 Pzp w ramach pomocniczych działań zakupowych w zakresie udzielenia zamówienia przez placówki oświatowe, które będą podpisywały umowę jako zamawiający.INNE PRZETARGI SOMPOLNO
więcej: przetargi SOMPOLNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Oddziału Rehabilitacyjnego oraz Oddziału Rehabilitacji Pulmonologicznej w Krzyżewie - powtórka
- Usługa cateringu dla uczestników projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- "Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2024"
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 104 WE WROCŁAWIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.