eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uście Gorlickie › Modernizacja dróg dojazdowych w gminie Uście Gorlickie o łącznej długości 1615m w miejscowości: Brunary, Kwiatoń, Nowica, Smerekowiec, Zdynia



Ogłoszenie z dnia 2023-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg dojazdowych w gminie Uście Gorlickie o łącznej długości 1615m w miejscowości: Brunary, Kwiatoń, Nowica, Smerekowiec, Zdynia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UŚCIE GORLICKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892759

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 80

1.5.2.) Miejscowość: Uście Gorlickie

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-315

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183516041

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@usciegorlickie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usciegorlickie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a60e8e65-3696-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg dojazdowych w gminie Uście Gorlickie o łącznej długości 1615m w miejscowości: Brunary, Kwiatoń, Nowica, Smerekowiec, Zdynia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a60e8e65-3696-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038889/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja dróg dojazdowych w gminie Uście Gorlickie o łącznej długości 1615 m w miejscowości Brunary, Kwiatoń, Nowica, Smerekowiec, Zdynia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351297

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BPŚ.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 332509,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis stanu istniejącego
Droga w miejscowości Brunary stanowiąca działkę nr 714 stanowi jedyny dojazd do łąk i pastwisk. Swój początek bierze na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1500K Ropa - Brunary. Na początkowym odcinku droga przebiega obok domostw i gospodarstwa gdzie składowana jest m.in. pasza dla zwierząt tj. baloty z sianokiszonką oraz maszyny rolnicze. Przejazd drogą oraz dojazd do gospodarstwa jest mocno utrudniony gdyż droga nie posiada odwodnienia co powoduje, że nawierzchnia uległa zdeformowaniu (poprzeczne i podłużne nierówności), a ciągniki rolnicze korzystające z drogi przenoszą luźne frakcje podbudowy na drogę powiatową powodując zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego. Dla zapewnienia bezpieczeństwa przejazdu oraz ochrony nawierzchni drogi przed zniszczeniem wodami opadowymi na całym odcinku drogi tj. na dł. 465m planuje się wykonać ulepszenie istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie nowej warstwy grubości 15cm z mieszanki tłucznia i klińca kamiennego. Ponadto wykonane zostaną roboty odwodnieniowe oraz remont istniejących przepustów i zjazdu rurowego. Wykonanie odprowadzenia wód oraz nowej nawierzchni poprawi bezpieczeństwo użytkowników drogi oraz spowoduje, że przejazdy sprzętu rolniczego nie będę powodowały zagorzenia na drogach wyższej kategorii.
Zakres prac
W ramach robót modernizacyjnych planuje się wykonać prace polegające na przygotowaniu drogi pod utwardzenie tj. oczyszczenie pasa drogowego, wykonaniu robót ziemnych związanych z odwodnieniem i korytowaniem, wykonaniu zjazdów i przepustu, wyprofilowaniu podłożu do odpowiednich spadków porzecznych jego zagęszczeniu oraz utwardzenie drogi kruszywem łamanym warstwą grubości 15cm szerokości 3,5m na dł. 465m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera w zakresie części 1 zamówienia - dokumentacja techniczna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 106838,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis stanu istniejącego
Droga w miejscowości Kwiatoń stanowi jedyny dojazd do gruntów położonych za rzeką Zdynianka. Początkowy odcinek tj. od skrzyżowania z drogą gminną Kwiatoń obok kościoła nr 270922K posiada ukształtowaną koronę i nawierzchnię asfaltową, a dalszy do przejazdu brodem nie posiada wyraźnie ukształtowanej korony. W następstwie użytkowania drogi tj. przejazdu ciągników rolniczych ze sprzętem droga uległa zniszczeniu. Ponadto pojazdy rolnicze przenoszą luźne frakcje piasku oraz błota na drogę gminną publiczną powodując uciążliwość dla mieszkańców i turystów odwiedzających cerkiew wpisaną na listę Światowego Dziedzictwa UNESCO.
Zakres prac
W ramach robót modernizacyjnych planuje się wykonać prace polegające na przygotowaniu drogi pod utwardzenie tj. oczyszczenie pasa drogowego, wykonaniu robót ziemnych związanych z odwodnieniem i korytowaniem, wykonaniu zjazdów, wyprofilowaniu podłożu do odpowiednich spadków porzecznych jego zagęszczeniu oraz utwardzenie drogi kruszywem łamanym warstwą grubości 15cm szerokości 3,0m na dł. 250m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera w zakresie części 2 zamówienia - dokumentacja techniczna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 56716,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis stanu istniejącego
Droga w miejscowości Nowica oznaczona jako działka ewid. nr 90 stanowi jedyny dostęp do łąk i pastwisk. Swój początek bierze na skrzyżowaniu z drogą gminną Leszczyny - Nowica - Magura Nr 270915K. Początkowy odcinek o długości 200m posiada nawierzchnię z pospółki naturalnej i ukształtowaną koronę. Wytypowany do modernizacji odcinek przedmiotowej drogi na tę chwilę znajduje się w najgorszym stanie technicznym tj. utworzyły się poprzeczne i podłużne koleiny, które sprzyjają tworzeniu się kałuży i błota. Przydrożny rów został częściowo zamulony i porośnięty przez samosiejki. W ramach modernizacji planuje się wykonanie oczyszczenia rowu na całej długości modernizowanego odcinka oraz ulepszenie istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie warstwy nawierzchni z kamienia łamanego o grubości 15cm. Powyższe roboty umożliwią mieszkańcom dojazd do łąk i pastwisk oraz zebranie materiału paszowego. W kolejnych etapach planowane jest wykonanie pozostałych odcinków tejże drogi.

Zakres prac
W ramach robót modernizacyjnych planuje się wykonać prace polegające na przygotowaniu drogi pod utwardzenie tj. oczyszczenie pasa drogowego z pni, wykonaniu robót ziemnych związanych z odwodnieniem, wyprofilowaniu podłożu do odpowiednich spadków porzecznych jego zagęszczeniu oraz utwardzenie drogi kruszywem łamanym warstwą grubości 15cm szerokości 3,0m na dł. 350m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera w zakresie części 3 zamówienia - dokumentacja techniczna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 62590,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis stanu istniejącego
Droga w miejscowości Smerekowiec stanowiąca działkę nr 363 stanowi jedyny dojazd do gruntów i łąk położonych za potokiem Gładyszówka. Jest przedłużeniem drogi oznaczonej jako działka nr 374, która swój początek bierze na skrzyżowaniu z drogą powiatową Uście Gorlickie - Gładyszów Nr 1496K. Droga była częściowo wyremontowana w latach ubiegłych przy udziale środków budżetu województwa małopolskiego. Wykonane zostały roboty ziemne, odwodnieniowe oraz wstępne utwardzenie warstwą pospółki naturalnej. W następstwie użytkowania przedmiotowego odcinka drogi tj. przejazdu pojazdów rolniczych ze sprzętem, nawierzchnia na wnioskowanym odcinku uległa rozluźnieniu czemu sprzyja także położenie w sąsiedztwie potoku tj. podsiąkanie wód podziemnych oraz zamulenie rowu. Dla zapewnienia bezpieczeństwa przejazdu oraz ochrony nawierzchni drogi przed zniszczeniem wodami opadowymi na części drogi tj. na dł. 250m planuje się wykonać wzmocnienie istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie nowej warstwy jezdnej z kamienia łamanego o grubości 15cm oraz oczyszczenie istniejącego rowu. Podjęte działania będą sprzyjać odprowadzaniu wód z korony drogi i zapewnią komfortowy i bezpieczny dojazd do użytków rolnych.

Zakres prac
W ramach robót modernizacyjnych planuje się wykonać prace polegające na przygotowaniu drogi pod utwardzenie tj. oczyszczenie pasa drogowego, wykonaniu robót ziemnych związanych z odwodnieniem, wyprofilowaniu podłożu do odpowiednich spadków porzecznych jego zagęszczeniu oraz utwardzenie drogi kruszywem łamanym warstwą grubości 15cm szerokości 3,0m na dł. 250m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera w zakresie części 4 zamówienia - dokumentacja techniczna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 36915,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis stanu istniejącego
Droga w miejscowości Zdynia oznaczona jako działka ewid. nr 390/4 stanowi jedyny dojazd do gruntów i łąk znajdujących się za potokiem Zdynianka. Swój początek bierze za przejazdem w bród i jest przedłużeniem drogi stanowiącej działkę nr 389, która częściowo została wyremontowana w roku ubiegłym, a swój początek bierze na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką Tarnów - Konieczna Nr 977. Droga na całej długości posiada ukształtowaną koronę jednakże z biegiem lat i eksploatacji przez pojazdy rolnicze nawierzchnia drogi uległa zniszczeniu, rów całkowitemu zamuleniu, i porośnięciu przez drobne drzewa i samosiejki. Wnioskowany do modernizacji docinek położony jest na znacznej pochyłości dlatego planuje się odtworzyć istniejący rów, nadać nawierzchni spadek w kierunku rowu aby zapobiec wypłukiwaniu nawierzchni gwałtownym i długotrwałym spływem wód opadowych i wzmocnić nawierzchnię. Obecna nawierzchnia z pospółki naturalnej w wielu miejscach jest uszkodzona, przerośnięta trawą co powoduje, że zjazd ze stromizny nie jest bezpieczny. Wykonanie utwardzenia nawierzchni mieszanką kamienną tłucznia i klińca o grubości 15cm sprawi, że droga będzie bezpieczna dla jej użytkowników i umożliwi lokalnym gospodarzom dojazd do gruntów.

Zakres prac
W ramach robót modernizacyjnych planuje się wykonać prace polegające na przygotowaniu drogi pod utwardzenie tj. oczyszczenie pasa drogowego z pni, wykonaniu robót ziemnych związanych z korytowaniem oraz odwodnieniem, wyprofilowaniu podłożu do odpowiednich spadków porzecznych jego zagęszczeniu oraz utwardzenie drogi kruszywem łamanym warstwą grubości 15cm szerokości 3,0m na dł. 300m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera w zakresie części 5 zamówienia - dokumentacja techniczna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 69450,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189798,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DARBUD" Dariusz Stach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121109803

7.3.4) Miejscowość: Ropa

7.3.5) Kod pocztowy: 38-312

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75185,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75185,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75185,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.T.H.U BAXMAT Andrzej Dobek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 491857881

7.3.4) Miejscowość: Klęczany

7.3.5) Kod pocztowy: 38-333

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75185,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99725,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DARBUD" Dariusz Stach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121109803

7.3.4) Miejscowość: Ropa

7.3.5) Kod pocztowy: 38-312

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47447,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47447,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47447,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.T.H.U BAXMAT Andrzej Dobek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 491857881

7.3.4) Miejscowość: Klęczany

7.3.5) Kod pocztowy: 38-333

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47447,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78089,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93644,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78089,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roman Waszczyszak- Usługi Leśne-Roboty Ziemne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492948048

7.3.4) Miejscowość: Kwiatoń

7.3.5) Kod pocztowy: 38-315

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78089,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.