eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komańcza › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Komańcza



Ogłoszenie z dnia 2022-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Komańcza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Komańcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komańcza 166

1.5.2.) Miejscowość: Komańcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-543

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 4677035

1.5.8.) Numer faksu: 13 4677500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@komancza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komancza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Komańcza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-719d761a-3348-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074507/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Komańcza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00346239/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Wp.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I
„Droga gminna w miejscowości Wysoczany”.
1. Roboty przygotowawcze
a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 1,097 km
b) Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć gęstych – 0,4 ha
2. Roboty ziemne i odwodnienie
a) Roboty ziemne wykonywane koparkami posiebiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, czyszczenie rowów – 550,00m3
3. Podbudowy
a) Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 20cm – 5681,00
b) Skropienie nawierzchni asfaltem – 1621,50m2
c) Podbudowa z mieszanek mineralno bitumicznych klińcowo żwirowych o lepiszczu asfaltowym o grubości po zagęszczeniu 5cm – 1621,50m2
4. Nawierzchnia
a) Skropienie nawierzchni asfaltem – 2733,20
b) Nawierzchnia z mieszanek minieralno bitumicznych grysowo żwirowych z warstwą wiążąca asfaltową o grubości po zagęszczeniu 5cm – 2733,20
c) Skropienie nawierzchni asfaltem – 4285,50
d) Nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowo żwirowych z warstwą ścieralną asfaltową po zagęszczeniu 4cm – 4285,50
e) Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 8 cm – pobocza – 1645,50
5. Roboty wykończeniowe:
a) Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70mm – 2 szt.
b) Przymocowanie znaków – 2 szt.
c) Inwentaryzacja powykonawcza – 1,097km

Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty w ramach realizowanego zamówienia, dla każdej części wynosi 24 miesiące.
Szczegółowy zakres prac do wykonania precyzuje dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót, stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1147475,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II
„Droga gminna w miejscowości Komańcza”.
1. Roboty przygotowawcze
a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 0,554km
b) Rozebranie przepustów z rur betonowych o średnicy 50cm – 10,00 m
c) Frezowanie nawierzchni bitumicznej (materiał inwestora) – 1662,00m2
d) Rozebranie mechaniczne podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15cm – 1662,00m2
e) Rozebranie i złożenie nawierzchni z kostki betonowej – 25m2
2. Roboty ziemne
a) Koryta o głębokości 40cm wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie – 3066,00m2
b) Roboty ziemne w gruncie wykonywanie koparkami podsiebiernymi z transportem urobku – rowy – 200m3
3. Odwodnienie
a) Ławy fundamentowe żwirowe przepustów rurowych pod zjazdami – 9m3
b) Rury pe o średnicy 50cm przepustów rurowych pod zjazdami - 18m
c) Umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi gr 10cm – 50m2
d) Ułożenie ścieków drogowych korytkowych grubości 15cm na podbudowie – 50m
4. Podbudowy
a) Profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podbudowy pod warstwy konstrukcyjne – 3047,00m2
b) Warstwa wzmacniająca z geowłókniny droga – 3047,00m2
c) Warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 20cm – droga – 2949,50m2
d) Warstwa górna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 10cm – 2949,50 m2
e) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu 10cm – zjazdy – 150m3
f) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym zagęszczanym mechanicznie o średniej grubości po zagęszczeniu 10cm – odnoga – 45m3
g) Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 20cm – droga – 2949,50m2
h) Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 25cm – zjazdy – 400m2
5. Nawierzchnie
a) Nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych z warstwą wiążąca asfaltową o grubości po zagęszczeniu 5cm – droga – 2080,00m2
b) Nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych z warstwą wiążąca asfaltową o grubości po zagęszczeniu 5cm – odnoga – 175m2
c) Nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych z warstwa ścieralną asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4cm – droga - 2080,00 m2
d) Nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych z warstwą ścieralną asfaltową o grubości po zagęszczeniu 4 cm – odnoga – 175m2
e) Nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych z warstwa ścieralną asfaltową o grubości po zagęszczeniu 5cm – zjazdy - 500 m2
Pobocza
f) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego z warstwą górną z tłucznia o grubości po zagęszczeniu 10 cm – pobocza – 831,00m2
6. Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
a) Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70mm – 2 szt
b) Przymocowanie znaków – 2 szt.
7. Roboty wykończeniowe
a) Regulacja pionowa włazów kanałowych – 10szt.
b) Inwentaryzacja powykonawcza – 0,554km

Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty w ramach realizowanego zamówienia, dla każdej części wynosi 24 miesiące.

Szczegółowy zakres prac do wykonania precyzuje dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót, stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 898668,26 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Smolnik”.
1. Roboty przygotowawcze
a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – 0,656km
b) mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć średniej gęstości – 0,20 ha
c) rozebranie przepustów z rur żelbetowych – 7m
2. Roboty ziemne i odwodnienie
a) Roboty ziemne w gruncie wykonywanie koparkami podsiebiernymi z transportem urobku – czyszczenie rowów – 330,00m3
b) Umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi – 50m2
3. Odwodnienie
a) Przepust HEL – COR 2,01 x 1,59 wraz z wykopem, podsypką, obsypką i zasypką – 10m
b) Wykonanie narzutu kamiennego – 20m3
c) Rów kryty śr. 60cm wraz z wykopem, podsypką, zasypka – 60m
d) Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych o średnicy 50cm – rury na zjazdach – 8m
e) Wykonanie koszy z siatki stalowej – ścianki czołowe przepustu – 40m3
f) Umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi – 120,00m2
4. Podbudowy
a) Koryta o głębokości 50cm wykonywane na poszerzeniach jezdni – przełomy 150m2
b) Profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne- przełomy -150m2
c) Warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości po zagęszczeniu 50cm – przełomy – 150m2
d) Warstwa górna podbudowy z kruszywa naturalnego – 150,00m2
e) Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm – pobocza – 984,00m2
f) Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15cm – zjazdy – 250m2
g) Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 10 cm – zjazdy – 250m2
5. Nawierzchnie
a) Skropienie nawierzchni asfaltem – 2596,00m2
b) Wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy mieszanka mineralno asfaltową – 168,756t
c) Nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych z warstwą wiążąca asfaltową o grubości 6cm po zagęszczeniu – 2596,00m2
d) Skropienie nawierzchni asfaltem – 2596,00m2
e) Nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowych z warstwą wiążąca asfaltową o grubości po zagęszczeniu 6cm – 2596,00m2
6. Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
a) Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70mm – 2 szt.
b) Przymocowanie znaków – 2 szt.
c) Bariery jednostronne – 48m
7. Roboty wykończeniowe
a) Inwentaryzacja powykonawcza – 0,656km

Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty w ramach realizowanego zamówienia, dla każdej części wynosi 24 miesiące.

Szczegółowy zakres prac do wykonania precyzuje dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót, stanowiący załącznik do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 911487,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1095023,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1130466,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1095023,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 687-165-90-18

7.3.3) Ulica: Al.Wojska Polskiego

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1095023,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 848872,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1407779,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 848872,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 687-165-90-18

7.3.3) Ulica: Al.Wojska Polskiego

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 848872,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 860906,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 992081,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 860906,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 687-165-90-18

7.3.3) Ulica: Al.Wojska Polskiego

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 860906,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.