Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00326715/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00337572/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-02
- 2023/BZP 00338843/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU CENTRALNEJ REJESTRACJI ORAZ TELEFONICZNEGO CENTRUM OBSŁUGI PACJENTA (TZW. CALL CENTER)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7980991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU CENTRALNEJ REJESTRACJI ORAZ TELEFONICZNEGO CENTRUM OBSŁUGI PACJENTA (TZW. CALL CENTER)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9779ea91-fb9d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402817
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031472/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 System call center
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt o nr RPPM.07.02.00-22-0024/16 pn.: „Wdrożenie EDM i usług z zakresu e-zdrowia oraz telemedycyny w Uniwersyteckim Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326715
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.282.10.2023.TP-fn
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Systemu Centralnej Rejestracji oraz Telefonicznego Centrum Obsługi Pacjenta (tzw. Call Center), zwanego dalej Systemem, wraz z dostawą i instalacją niezbędnego sprzętu telekomunikacyjnego i informatycznego. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawę oprogramowania wraz udzieleniem niezbędnej/niezbędnych licencji oraz wdrożenie systemu informatycznego - Systemu Centralnej Rejestracji oraz Telefonicznego Centrum Obsługi Pacjenta (tzw. Call Center), będącego platformą telekomunikacyjną usprawniająca obsługę pacjentów
2) Dostawę i instalację sprzętu IT – serwerów
3) Dostawę i instalację sprzętu telekomunikacyjnego do obsługi pacjentów – aparatów telefonicznych wraz z akcesoriami oraz dedykowanym numerem.
4) Integracją z systemami informatycznymi wskazanymi przez Zamawiającego – SoftMedica i CliniNet.
5) Przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego podczas wdrożenia dla personelu Zamawiającego w zakresie umiejętności i czynności niezbędnych do prawidłowego wykorzystywania Systemu
6) Udzielenie gwarancji przez czas zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie, co najmniej 24 miesiące.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy z załącznikami:
1) Opis przedmiotu zamówienia – zał. Nr 1 do wzoru umowy
2) Wzór Protokołu zdawczo-odbiorczego – zał. Nr 2 do wzoru umowy
3) Klauzula informacyjna RODO – zał. Nr 3 do wzoru umowy
4) Instrukcja BHP dla wykonawców – zał. Nr 4 do wzoru umowy
5) Informator BHP dla firm zewnętrznych – zał. Nr 5 do wzoru umowy
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32552310-3 - Cyfrowe centrale telefoniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32552110-1 - Telefony bezprzewodowe
79510000-2 - Usługi telefonicznych automatów zgłoszeniowych
48810000-9 - Systemy informacyjne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288951,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290636,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288951,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Voice Telecom Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571035640
7.3.3) Ulica: Al. Zwycięstwa 96/98
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-451
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Obsługa telekomunikacji w zakresie: dostarczenia numeracji telefonicznej; dostarczenie traktu telekomunikacyjnego do realizacji i odbierania połączeń z PSTN; operator udostępniający pakiety minut; operator Botów, synteza mowy,które wchodzą w skład zamówienia - Spikon Sp. z o.o., al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, , KRS 0000485395 / NIP 5862286356
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288951,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zakup kardiomonitorów z centralą na Oddział Chirurgii Ogólnej Szpitala im. Św. Wincentego a Paulo w Gdyni w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Chirurgicznego Ogólnego ..... "
- Dostawa żagli na statek Dar Młodzieży
- Kompleksowa usługa cateringowa w dniu 23 maja 2024 roku
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części)
- " Usługa dozoru mienia i fizycznej ochrony wraz z monitoringiem systemów sygnalizacji alarmowych ( SWiN, SSP,SUG,CCTV) Muzeum Miasta Gdyni"
- Łóżka hotelowe - doposażenie SDM3 i SDM4 - powtórne
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora - ARR S.A. w Koninie
- Inwentaryzacja obiektów sieci wodociągowej w gminie Lipowa, opracowanie dokumentacji i wdrożenie systemu nadzoru i kontroli.
- Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wdrożeniem.
- Dostarczenie i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego oraz uruchomienie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania w części administracyjnej. TP-102/24/DW
- Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych
- budowa i wdrozenie systemu do obsługi dofinansowania przedsięwzięć - I etap.
więcej: Telefony bezprzewodowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.