eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie remontu i utwardzenie nawierzchni przy ul. Wyszyńskiego 36-38, ul. Światowida 69, ul Ks. Dąbrówki 49, ul. Stołczyńskiej 134, ul. Bogusława 19 w Szczecinie, w podziale na trzy części.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu i utwardzenie nawierzchni przy ul. Wyszyńskiego 36-38,
ul. Światowida 69, ul Ks. Dąbrówki 49, ul. Stołczyńskiej 134, ul. Bogusława 19 w Szczecinie, w podziale na trzy części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321243470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mariacka 25

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-546

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 3516404

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: breczewska@zbilk.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu i utwardzenie nawierzchni przy ul. Wyszyńskiego 36-38,
ul. Światowida 69, ul Ks. Dąbrówki 49, ul. Stołczyńskiej 134, ul. Bogusława 19 w Szczecinie, w podziale na trzy części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f750411-31e1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035390/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.44 Wykonanie remontu drogi wewnętrznej przy ul. Bogusława 19.

1.1.45 Wykonanie remontu i utwardzenia nawierzchni placów zlokalizowanych w Szczecinie w podziale na części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343162

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.MB.171- 49 -TP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 127049,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. 6-10 cm UWAGA: wycinanie uszkodzonej nawierzchni z zachowaniem kształtów geometrycznych - prostokąt, kwadrat - zachowanie linii prostych
- Rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznych
- Rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego
- Wykonanie warstwy odcinającej zagęszczanej ręcznie
- Wykonanie podbudowy Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem
- Skropienie podbudowy asfaltem pod nawierzchnie bitumiczne
- Ręczne wypełnienie masą bitumiczną na zimno wyboju lub miejsc zagłębionych do poziomu otaczającej nawierzchni., posypanie piaskiem i zatarcie.
- Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i ręcznym wyładowaniu samochodem ciężarowym
- Przewożenie taczkami gruzu budowlanego
- Zakup i ustawienie małej architektury (ławka i kosz na śmieci)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 10312,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

-Wykonanie koryta pod nawierzchnię
-Rozścielenie gruntu z dokopu w obrębie prowadzonych robót
-Wywóz gruzu samochodem samowyładowczym + utylizacja gruzu
-Wykonanie podbudowa z kruszywa naturalnego
-Ustawienie obrzeży betonowych
-Wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej
-Montaż słupków ogrodzeniowych
-Osadzenie przęseł z profili stalowych 2 d h=1430mm
-Wmontowanie furtek stalowych w ramach z profilu zamkniętego , w ogrodzenie od strony frontowej

Oraz dodatkowo dla zadania: przy ul Światowida 69
-Wykonanie ławy fundamentowe betonowej
-Wykonanie muru z bloczków betonowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 28437,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni betonowych
- Rozebranie nawierzchni z betonu żwirowego
- Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego
- Wykonanie podbudowy betonowa
- Wykonanie rowków pod ławy krawężnikowe i obrzeża
- Wykonanie ław betonowych pod krawężniki i obrzeża
- Montaż krawężników betonowe wtopione o wymiarach 12x25 cm
- Montaż obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej
- Wykonanie nawierzchnie z kostki brukowej betonowej
- Mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych i przy kanalików
- Wykonanie przykanalika z rur PCV 160 mm
- Wymiana kratki ściekowe
- Wykonanie regulacji pionowej studzienek dla kratek ściekowych
- Wywiezienie i utylizacja gruzu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 88299,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie została złożona żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia środków na realizację zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77025,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77025,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77025,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szczecińskie Centrum Brukarskie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513158822

7.3.3) Ulica: ul. Tulipanowa 47

7.3.4) Miejscowość: Dobra

7.3.5) Kod pocztowy: 72-003

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94741,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.