Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00382849/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
- 2024/BZP 00024331/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-10
- 2024/BZP 00030580/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-11
- 2022/BZP 00500343/01 - Wynik z dnia 2022-12-16
- 2023/BZP 00004747/01 - Wynik z dnia 2023-01-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitoringu obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz podległych jednostek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-436
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.7.) Numer telefonu: 422899764
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.kas.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402622
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00382849/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi ważną koncesję (wraz z aktualnymi decyzjami zmieniającymi – dotyczy sytuacji kiedy decyzja o udzieleniu koncesji była zmieniana) wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (dotyczy wszystkich części zamówienia)
Zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonuje), w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na stałej i bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia oraz monitorowaniu obiektów, o wartości co najmniej:
- 460 000,00 zł każda - dla części 1 zamówienia,
- 90 000,00 zł każda - dla części 2 zamówienia,
- 90 000,00 zł każda - dla części 3 zamówienia,
- 140 000,00 zł każda - dla części 4 zamówienia,
- 110 000,00 zł każda - dla części 5 zamówienia,
oraz dysponuje pracownikami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony prowadzoną przez Komendanta Wojewódzkiego Policji, upoważnionymi do wykonywania czynności określonych w art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (nie dotyczy posterunku PS–2 w budynku Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, al. T. Kościuszki 83).
Po zmianie:
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi ważną koncesję (wraz z aktualnymi decyzjami zmieniającymi – dotyczy sytuacji kiedy decyzja o udzieleniu koncesji była zmieniana) wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (dotyczy wszystkich części zamówienia)
Zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonuje), w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na stałej i bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia oraz monitorowaniu obiektów, o wartości co najmniej:
- 460 000,00 zł każda - dla części 1 zamówienia,
- 90 000,00 zł każda - dla części 2 zamówienia,
- 90 000,00 zł każda - dla części 3 zamówienia,
- 140 000,00 zł każda - dla części 4 zamówienia,
- 110 000,00 zł każda - dla części 5 zamówienia,
oraz dysponuje pracownikami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony prowadzoną przez Komendanta Wojewódzkiego Policji, upoważnionymi do wykonywania czynności określonych w art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (nie dotyczy posterunku PS-2 w budynku Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, al.T.Kościuszki 83, 90-436 Łódź oraz posterunków PS-1
w budynkach: Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, ul. Gibalskiego 2/4, 91-849 Łódź, Urzędu Skarbowego w Łęczycy, Al. Jana Pawła II 17, 99-100 Łęczyca, Urzędu Skarbowego w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, Urzędu Skarbowego w Pajęcznie, ul. 1 Maja 9, 98-330 Pajęczno).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
a) koncesja na usługi ochrony osób i mienia wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia,
b) oświadczenie zawierające listę pracowników opatrzone podpisem wykonawcy, potwierdzające że każda osoba wykonująca czynności w trakcie realizacji zamówienia jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony prowadzoną przez Komendanta Wojewódzkiego Policji, upoważnionych do wykonywania czynności określonych w art. 3 pkt 1 ustawy
z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (nie dotyczy posterunku PS–2 w budynku Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, al. Kościuszki 83) - wg. własnego wzoru,
c) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wykaz stanowi załącznik nr 7 do SWZ).
Po zmianie:
a) koncesja na usługi ochrony osób i mienia wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia,
b) oświadczenie zawierające listę pracowników opatrzone podpisem wykonawcy, potwierdzające, że każda osoba wykonująca czynności w trakcie realizacji zamówienia jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony prowadzoną przez Komendanta Wojewódzkiego Policji, upoważnionych do wykonywania czynności określonych w art. 3 pkt 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (nie dotyczy posterunku PS-2 w budynku Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, al.Kościuszki 83 , 90-436 Łódź oraz posterunków PS-1 w budynkach: Izby Administracji Skarbowej w Łodzi, ul. Gibalskiego 2/4, 91-849 Łódź, Urzędu Skarbowego w Łęczycy, Al. Jana Pawła II 17, 99-100 Łęczyca, Urzędu Skarbowego w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, Urzędu Skarbowego w Pajęcznie, ul. 1 Maja 9, 98-330 Pajęczno)- wg. własnego wzoru
c) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wykaz stanowi załącznik nr 7 do SWZ).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 Rozdziału VII SWZ , składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp).
3. W przypadku, o którym mowa w pkt 1 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno obejmować umocowanie do dokonywania i przyjmowania określonych czynności prawnych i faktycznych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
4. Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację umowy.
Po zmianie:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp).
2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno obejmować umocowanie do dokonywania i przyjmowania określonych czynności prawnych i faktycznych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
3. Zgodnie z art. 445 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację umowy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 Rozdziału VII SWZ , składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
6.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie na wezwanie Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 4 ppkt 1 Rozdział VII składa każdy z wykonawców, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 4 ppkt 2 Rozdziału VII składa odpowiednio wykonawca, który wskazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-10-25 10:00
Po zmianie:
2022-10-28 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-10-25 10:15
Po zmianie:
2022-10-28 10:15
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont związany z wydzieleniem pracowni komputerowej z sal C118, C119 i C120 w budynku Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Banacha 22 w Łodzi
- sukcesywne dostawy środków czystości
- "Remont ul. Stefana Jaracza na odcinku od ul. Jana Kilińskiego do ul. Wschodniej wraz ze skrzyżowaniem w podziale na 2 Zadania"
- Usługa badawcza "Zastosowanie sztucznej inteligencji w procesie pracy - szanse, wymagania, wyzwania dla pracowników i pracodawców. Przegląd branż w województwie łódzkim."
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach elewacji i remontach klatek schodowych w budynkach mieszkalnych będących we władaniu Zarządu Lokali Miejskich - 3 części
- 101/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie kompleksowych usług w zakresie ochrony, w tym konwojowanie wartości pieniężnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kutnie"
- Świadczenie usługi fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część I)
- Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji "Konwersja Energii i Źródła Odnawialne" Centrum Badawczego PAN
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
- Całodobowa, stała, bezpośrednia, fizyczna ochrona osób i mienia, monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- ZP. 261.2. 2024Fizyczna ochrona ludzi i mienia budynku Sądu Okręgowego w Gliwicach ul. Kościuszki 15 i budynku Sali karnej przy Sądzie Okręgowym w Gliwicach
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.