Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00191272/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
- 2023/BZP 00206254/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem przy Szkole Podstawowej w Łysołajach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzancka 13a
1.5.2.) Miejscowość: Milejów-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-020
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814787610
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@milejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://milejow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem przy Szkole Podstawowej w Łysołajach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ccbe49a-e34e-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00402231
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005044/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem przy Szkole Podstawowej w Łysołajach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191272
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPR.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4814920,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem przy Szkole Podstawowej w Łysołajach”.
4.2 Opis inwestycji:
Zakres inwestycji: 1.Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami. 2.Budowa Sali gimnastycznej wraz z łącznikiem do szkoły i niezbędnym wyposażeniem. 3.Remont i adaptacja pomieszczeń szkoły na potrzeby edukacyjne. 4.Montaż instalacji OZE. 5.Utworzenie pomieszczeń do żywienia zbiorowego (stołówka przyszkolna).
4.3 Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
e) opracowanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze),
2) uzyskanie niezbędnych do realizacji zamówienia wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) opracowanie, zatwierdzenie, wprowadzenie i likwidacja czasowej organizacji ruchu,
5) opracowanie, zatwierdzenie, wprowadzenie stałej organizacji ruchu,
6) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU, stanowiącym załącznik nr 1 oraz do SWZ, w tym:
a) zagospodarowanie terenu:
rozbiórka częściowa istniejącego ogrodzenia,
likwidacja kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną,
budowa budynku sali gimnastycznej z zapleczem,
remont budynku gospodarczego z przeznaczeniem na mgos,
prace ziemne: zdjęcie humusu, nawiezienie pospółki/piasku grubego, zagęszczenie warstw
wykonanie parkingów i ciągów jezdnych,
wykonanie ciągów pieszych,
wykonanie małej architektury,
wykonanie strefy urządzonej zieleni,
wykonanie pozostałych robót dla części działki według koncepcji zagospodarowania terenu,
wykonanie ogrodzenia wraz z furtkami i bramami,
wykonanie sieci, instalacji i urządzeń – deszczowej, sanitarnej, energetycznej, wodociągowej, teletechnicznej, hydrantowej, oświetlenia i iluminacji, paneli fotowoltaicznych, kotłowni gazowej z pompą ciepła,
wykonanie schodów zewnętrznych, podjazdu dla niepełnosprawnych,
likwidacja kolizji z istniejącą infrastukturą,
b) budowa budynku sali gimnastycznej:
prace ziemne: zdjęcie humusu, wymiana gruntu, nawiezienie pospółki/piasku grubego zagęszczenie warstw,
wykonanie podejść i przepustów instalacyjnych do budynku pod płytą fundamentową,
wykonanie płyty fundamentowej/fundamentów,
wykonanie warstw posadzkowych,
wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych, słupów żelbetowych, nadproży żelbetowych, itd.
wykonanie konstrukcji więźby dachowej,
wykonanie stropodachu żelbetowego,
wykonanie ocieplenia budynku,
wykonanie warstw dachowych z wykończeniem,
montaż stolarki drzwiowej, okiennej, fasadowej,
wykonanie prac elewacyjnych – tynki elewacyjne, napisy,
wykonanie instalacji wewnętrznych budynku – elektrycznych, teletechnicznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, ogrzewczych c.o. i c.w.u, hydrantowych, przeciwpożarowej, fotowoltaiczne,
montaż pompy ciepła ze zbiornikiem na c.w.u.,
wykonanie tynków wewnętrznych,
wykończenie ścian wewnętrznych – płytki ceramiczne, gładzie, gruntowanie, malowanie, ścianki wizerunkowe, ochronne i akustyczne sali gimnastycznej, itd.,
wykonanie posadzek,
wykonanie schodów wewnętrznych, podjazdu dla niepełnosprawnych,
wyposażenie budynku zaplecza w białą armaturę, szatni w szafki systemowe, wyposażenie sali gimnastycznej w urządzenia do gry w piłkę ręczną, piłkę koszykową, piłkę siatkową oraz dodatkowe wyposażenie sali gimnastycznej w drabinki przyścienne przy każdym oknie, materace, ławki, bariery ścienne ochronne, siatki ochronne okien, kurtynę umożliwiająca dzieleni sali gimnastycznej na dwie części, oprawy oświetleniowe LEDowe, gniazda, włączniki, lustra itp.,
wykonanie remontu budynku gospodarczego z przeznaczeniem na mgos
wykonanie ściany w korytarzu „starej szkoły” oddzielającą pomieszczenie szkoły od pomieszczeń znajdujących się na I piętrze,
wymianę drzwi w korytarzu „nowej szkoły”; dokonać demontażu istniejących drzwi o szerokości 80 cm i wstawienie drzwi dwuskrzydłowych o szerokości 150 cm,
remont pomieszczeń zaplecza kuchennego w części nowej szkoły.
c) remont budynku gospodarczego:
demontaż poszycia z eternitu i konstrukcji dachu
rozbiórkę części ścian ponad stropem
wykonanie nowej konstrukcji dachu wraz z poszyciem z blachy trapezowej na rąbek stojący, gr. blachy 0,7 mm
wykonanie elewacji zewnętrznej: styropian 2-5 cm, tynk cienkowarstwowy
doprowadzenie do budynku instalacji eN i jej rozprowadzenie po pomieszczeniach (w każdym pomieszczeniu min. 1 punkt oświetleniowy i 1 gniazdo
wykonanie posadzek z wykończeniem – terakota
wykonanie tynków wewnętrznych
d) remont pomieszczeń kuchennych:
skucie istniejących kafli
ułożenie glazury do pełnej wysokości pomieszczeń (3 m)
malowanie sufitów
wymianie drzwi do WC personelu
montaż białej armatury (umywalki, zlewozmywaki, wc)
7) wykonanie obsługi geodezyjnej,
8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym opracowanie map inwentaryzacyjnych,
9) zgłoszenie zakończenia robót i/lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego.
Pozostała treść znajduje się w rozdziale 4 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5700000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7306938,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5700000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BUDOWA-NARTOWSKI
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE RAFAŁ NARTOWSKI, MOBILNE USŁUGI FRYZJERSKIE SYLWIA NARTOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5050121228
7.3.4) Miejscowość: TUROWOLA 90
7.3.5) Kod pocztowy: 21-013
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDOWA - NARTOWSKI SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
BUDOWA - NARTOWSKI SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5700000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy 49,95 kWp w budynku Szpitala w Ostródzie.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.