Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00318680/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
- 2022/BZP 00335852/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ogrodzenia, miejsca postoju pojazdów wraz z ciągami pieszymi i zagospodarowaniem terenu leśniczówki Leśnictwa Krasnopol
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Suwałki
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Suwałki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790504898
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875664292
1.5.8.) Numer faksu: 875662878
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: suwalki@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suwalki.bialystok.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_suwalki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ogrodzenia, miejsca postoju pojazdów wraz z ciągami pieszymi i zagospodarowaniem terenu leśniczówki Leśnictwa Krasnopol2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc2bcd87-22b4-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00153374/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa ogrodzenia, miejsca postoju pojazdów wraz ciągami pieszymi i zagospodarowaniem terenu leśniczówki Krasnopol
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318680/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.35.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 156280,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie ogrodzenia, miejsca postoju pojazdów wraz ciągami pieszymi i zagospodarowaniem terenu leśniczówki Leśnictwa Krasnopol. Dokumentacja obejmuje w szczególności zakres zadania, a także rozbiórkę i utylizację istniejących zbędnych budynków, wymagania dotyczące materiałów, sposobu wykonania, oceny prawidłowości poszczególnych robót budowlanych oraz odbiorów.
Zakres zadania:
1. Przebudowa ogrodzenia:
- Demontaż istniejącego ogrodzenia (drewniane sztachety i przęsła, słupki stalowe) wraz z fundamentami (w tym wywóz i utylizacja elementów ogrodzenia, gruzu oraz zasypanie dołów po fundamentach);
- Wykonanie nowego ogrodzenia zgodnie z projektem zagospodarowania terenu (ogrodzenie frontowe z bloczków betonowych oraz poziomych przęseł drewnianych - I gatunek drewna, czterostronnie struganych, suszonych oraz dwukrotnie impregnowanych);
- Montaż bramy przesuwnej z napędem z wykorzystaniem istniejącej konstrukcji stalowej (wypełnionej panelami 3D),
- Montaż nowej furtki z zamkiem, montaż dzwonka, skrzynki na listy (wbudowanej w bloczkach);
- Wykonanie zadaszonego miejsca do składowania śmieci z dwoma furtkami – stelaż o profilu ocynkowanym. Pokrycie jak budynku mieszkalnego „JANOSIK”, konstrukcja i przęsła drewniane, posadzka z kostki brukowej;
- Prace porządkowe związane z zagospodarowaniem terenu m.in. niwelacja terenu, wsianie trawy.
2. Wykonanie miejsca postoju oraz ciągu pieszego obok leśniczówki Leśnictwa Krasnopol:
- Wykonanie miejsca postoju pojazdów (3+1 miejsce dla osób niepełnosprawnych) oraz ciągu pieszego obok leśniczówki wraz ze stanowiskiem na rowery (kłoda drewniana) o dł. 238 cm;
- Utwardzenie wjazdu kruszywem łamanym do miejsca postoju pojazdów od strony drogi gminnej;
- Prace porządkowe związane z zagospodarowaniem terenu m.in. niwelacja terenu, wsianie trawy.
3. Rozbiórka budynków gospodarczych oraz schronu:
- Kompleksowa rozbiórka oraz utylizacja czterech szop pokrytych eternitem falistym oraz betonowego schronu na benzynę (utylizację eternitu należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; dokumenty z utylizacji eternitu należy przekazać Zamawiającemu).
W zakresie utylizacji azbestu Wykonawca:
1. Musi wykazać, że posiada aktualne:
a) wpis do rejestru podmiotów uprawnionych do transportu odpadów niebezpiecznych o kodach: 17 06 05* 17 06 01* prowadzonego przez marszałka województwa,
b) zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach: 17 06 05* 17 06 01*.
c) Zamawiający dopuszcza, że Wykonawca nie będzie posiadać w/w zezwoleń. W takim przypadku Wykonawca musi wykazać, że zawarł z podmiotami posiadającymi wymagane zezwolenia umowy/porozumienia, z których wynika zobowiązanie tych podmiotów do transportu i/lub unieszkodliwienia odpadów wytworzonych w wyniku realizacji zamówienia.
2. Musi wykazać, że będzie dysponował w czasie realizacji prac związanych z utylizacją azbestu:
a) osobami, którym powierzy realizację usług demontażu i pakowania wyrobów zawierających azbest (zabezpieczenie, oznakowanie), a które przeszły odpowiednie szkolenie z tego zakresu.
b) narzędziami i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia zgodnie z planem pracy Wykonawcy.
Dokumenty o których mowa powyżej (szkolenie, plan pracy) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót dot. rozbiórki pokrycia dachów zawierających azbest.
3. Opracuje plan pracy zgodnie z rozporządzeniem MGiP z 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. nr 216, poz. 1824)
4. Po wykonaniu prac przedłoży Zamawiającemu:
a) oświadczenia pisemnego o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
b) dokumenty potwierdzające utylizację (kart przekazania odpadów, dowodów ważenia, protokołów odbioru),
Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w:
a. kosztorysie ofertowym wraz z przedmiarem robót (załączniki nr 2 do SWZ);
b. dokumentacji technicznej (załącznik nr 3 do SWZ).
Po zakończeniu realizacji prac związanych z przedmiotem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej sporządzonej przez uprawnionego geodetę i przyjętej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170458,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219378,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170458,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy Roboty Ziemne Waldemar Olsztyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441231394
7.3.3) Ulica: Majerskiego 32
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT CIĘŻAROWY, ROBOTY ZIEMNE WALDEMAR OLSZTYN
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT CIĘŻAROWY, ROBOTY ZIEMNE WALDEMAR OLSZTYN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170458,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-30 do 2022-12-09INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Budowa 6 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w tym 3 sztuki z przepompowniami i 3 sztuk przepompowni ścieków przy budynkach Wigierskiego Parku Narodowego.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. - Rejon 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej zabezpieczenia i remontu stropu nad piwnicą w budynku przy ul. 1 Maja 28 w Suwałkach stanowiącym własność Gminy Miasto Suwałki
- Ochrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84
- " Rozbiórka budynku przy ul. Szpitalnej 62"
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.