eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Poprawa dostępności i jakości świadczonych usług zdrowotnych poprzez modernizację pracowni zabiegowych, poprawę ciągów komunikacyjnych, sanitariatów parteru w Pawilonie I



Ogłoszenie z dnia 2023-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności i jakości świadczonych usług zdrowotnych poprzez modernizację pracowni zabiegowych, poprawę ciągów komunikacyjnych, sanitariatów parteru w Pawilonie I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790317937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Waryńskiego, 22A

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 087 566 22 60

1.5.8.) Numer faksu: 087 566 22 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: or@spzozor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spzozors.wrotapodlasia.pl/ , www.rehabilitacja.suwalki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ea63d79-3108-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa dostępności i jakości świadczonych usług zdrowotnych poprzez modernizację pracowni zabiegowych, poprawę ciągów komunikacyjnych, sanitariatów parteru w Pawilonie I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ea63d79-3108-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00401265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019136/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa dostępności i jakości świadczonych usług zdrowotnych – poprzez modernizację pracowni zabiegowych, poprawę ciągów komunikacyjnych, sanitariatów parteru w Pawilonie I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr WND-RPPD.11.01.00-20-052/22 pn.: ,,Wsparcie podmiotów leczniczych realizujących świadczenia z zakresu rehabilitacji po przebytej chorobie COVID-19 na terenie województwa podlaskiego ” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336728

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SGT.3331-3/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 900469,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zadania pn. „Poprawa dostępności i jakości świadczonych usług
zdrowotnych – poprzez modernizację pracowni zabiegowych, poprawę ciagów komunikacyjnych, sanitariatów parteru w
Pawilonie I SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach oraz robotami towarzyszącymi.
2. Szczegółowy zakres robót, kolorystyka, dobór materiałów, zawierają przedmiary robót oraz dokumentacja techniczna dołączona do SWZ, ostateczna decyzja do konsultacji z Zamawiającym i Projektantem.
Wykonawca zweryfikuje wymiary na gruncie.
Wszystkie materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać np.: certyfikat, oceny / specyfikacje techniczne, krajowe
deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego, zgodność z Polską Normą,
normą cywilną państw członkowskich EOG. Użyte materiały muszą być bezpieczne do użytku w placówkach służby zdrowia
- antypoślizgowe w szczególności dotyczy wykończenia podłóg, schodów, trudno zapalne, nietoksyczne, zmywalne,
odporne na działanie środków dezynfekcyjnych.
Wszelkie przejścia, ciągi komunikacyjne muszą być wykonane w jednej płaszczyźnie tzn. bez listew, progów co wpłynie
pozytywnie na poruszanie się dla osób niepełnosprawnych.
Uwaga: W związku z koniecznością prowadzenia prac remontowych na czynnym obiekcie, planuje się systematyczne
oddawanie i wydzielanie pomieszczeń do remontu (plan kolejności wykonywania prac wykonawca uzgodni z zamawiającym
po czym przedstawi zamawiającemu do akceptacji). Zamawiający zakłada, iż w jednym czasie przekaże dwa – trzy
pomieszczenia do kompleksowego remontu, po czym wykonawca przeniesie sprzęt i wyposażenie wdg wskazań
zamawiającego oddając je do użytkowania co pozwoli zamawiającemu na przekazanie kolejnych pomieszczeń do
wyremontowania. Na czas wykonywania robót, Wykonawca jest zobowiązany na swój koszt przewidzieć roboty
przygotowawcze tj. w szczególności:
- zdemontowanie, wyniesienie, przewiezienie wyposażenia Ośrodka (w wyznaczone miejsce w Ośrodku),
- sprawdzenie oraz likwidacja miejscowego występowania zawilgocenia zlokalizowanego między klatką schodową a szatnią
niepełnosprawnych,
- po wykonaniu robót budowlanych ponowne wnoszenie, zamontowanie elementów wg potrzeb Zamawiającego.
Po wykonaniu prac wykonawca jest zobowiązany w okresie udzielonej gwarancji do dokonywania przeglądów i serwisu
zamontowanych urządzeń w okresie udzielonej gwarancji.
Przy realizacji zadania w wycenie należy przewidzieć koszty wyżej opisanych czynności jak i koszty konserwacji / serwisu
zgodnie z wytycznymi producentów wbudowanych urządzeń i ująć je w cenie oferty.
Ponadto podczas realizacji prac należy uwzględnić koszt zabezpieczenia elementów pozostających w Pawilonie I na czas
remontu. Wykonawca zabezpiecza je we własnym zakresie i na własny koszt tj. odizolowanie ich przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem, zapyleniem itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45259900-6 - Modernizacja zakładów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45232460-4 - Roboty sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 922500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1950000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1108513,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMP Maciej Ponikwicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423399584

7.3.3) Ulica: Michała Motoszko 8/8

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-111

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne - ZEiS Kamil Zaborowski


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1108513,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.