eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziejowice › Zakup i dostawa opału na potrzeby gminnych jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2022-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa opału na potrzeby gminnych jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZIEJOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934594

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wieluńska 6

1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 436771693

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminasedziejowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa opału na potrzeby gminnych jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b06f153b-2a9f-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401248

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025615/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup i dostawa opału na potrzeby gminnych jednostek organizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330960/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RW.VI.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa opału na potrzeby gminnych jednostek organizacyjnych” w ilościach:
a) eko – groszek – 110 ton
• wartość opałowa – nie mniejsza niż 27.000 KJ/kg,
• zawartość siarki – do 0,7 %,
• zawartość popiołu – do 8 %,
b) eko – miał – 15 ton
• wartość opałowa – nie mniejsza niż 27.000 KJ/kg,
• zawartość siarki – do 0,7 %,
• zawartość popiołu – do 12 %,
c) węgiel kostka – 5 ton
• wartość opałowa – nie mniejsza niż 28.000 KJ/kg,
• zawartość siarki – do 0,7 %,
• zawartość popiołu – do 12 %,
nazywane w dalszej części „przedmiotem zamówienia”.
2. Dostawa opału zrealizowana zostanie środkiem transportu Wykonawcy o ładowności nie przekraczającej 10 t .
3. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dwóch etapach:
a) Etap I
• eko – groszek 70 ton
• eko – miał 10 ton
• węgiel kostka 5 ton
b) Etap II
• eko – groszek 40 ton
• eko – miał 5 ton
4. Do dostawy Wykonawca załączy certyfikat jakości dla eko – groszku, eko – miału oraz węgiel kostka zgodny z wymaganiami Polskich Norm.
5. Koszty dostarczenia przedmiotu umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego ponosi Wykonawca.
6. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do wskazanych przez Zamawiającego kotłowni transportem samochodowym samowyładowczym.
7. Miejscem dostawy jest:
• Przedszkole w Dobrej, Dobra 49, 98 – 160 Sędziejowice,
• Szkoła Podstawowa w Pruszkowie, Pruszków, ul. Główna 1, 98 – 160 Sędziejowice,
• Gminny Ośrodek Kultury, Sędziejowice, ul. Wieluńska 7, 98 – 160 Sędziejowice,
• Gminny Ośrodek Zdrowia w Marzeninie, ul. Zduńska 11, 98 – 160 Sędziejowice,
• Gminna Jednostka Usług Komunalnych w Sędziejowicach, Sędziejowice – Kolonia 12, 98- 160 Sędziejowice.
8. Przedmiot zamówienia przeznaczony będzie do celów opałowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464694,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571396,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464694,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Beata Pająk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691478876

7.3.4) Miejscowość: Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 98-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46469400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.