Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00337358/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
- 2022/BZP 00340485/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-09
- 2022/BZP 00349248/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych, systemu zbierania logów, urządzeń zapory UTM z wdrożeniem, usług szkoleniowych, systemów serwerowych, serwerów oraz wyposażenia sieciowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOWARY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Kowary
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-530
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756439225
1.5.8.) Numer faksu: 757613173
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.kowary.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych, systemu zbierania logów, urządzeń zapory UTM z wdrożeniem, usług szkoleniowych, systemów serwerowych, serwerów oraz wyposażenia sieciowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cf61f1d-2e95-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00401229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00, dofinansowany z Funduszy Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337358/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.271.71.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 311469,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia obejmuje zadanie pod nazwą:„Zakup oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych, systemu zbierania logów, urządzeń UTM z wdrożeniem i usługami szkoleniowymi” i obejmuje:
1. OPROGRAMOWANIA DO ZABEZPIECZANIA DANYCH POPRZEZ MECHANIZM KOPII ZAPASOWYCH DEDYKOWANE DLA ŚRODOWISK SERWEROWYCH – LICENCJA NA 1 JEDEN SERWER FIZYCZNY.
2. OPROGRAMOWANIA DO ZABEZPIECZANIA DANYCH POPRZEZ MECHANIZM KOPII ZAPASOWYCH DEDYKOWANE DLA ŚRODOWISK WIRTUALIZACYJNYCH – LICENCJA NA 5 HOSTÓW WIRTUALNYCH.
3. OPROGRAMOWANIA DO ZABEZPIECZANIA DANYCH POPRZEZ MECHANIZM KOPII ZAPASOWYCH DEDYKOWANE DLA ŚRODOWISK STACJI ROBOCZYCH – LICENCJA OBEJMUJĄCA 135 STACJI ROBOCZYCH.
4. DOSTARCZENIE CENTRALNEGO SYSTEMU LOGOWANIA, RAPORTOWANIA I KORELACJI, UMOŻLIWIAJĄCEGO CENTRALIZACJĘ PROCESU LOGOWANIA ZDARZEŃ SIECIOWYCH, SYSTEMOWYCH ORAZ BEZPIECZEŃSTWA W RAMACH CAŁEJ INFRASTRUKTURY ZABEZPIECZEŃ.
5. DOSTAWA, OBSŁUGA I ROCZNA OBSŁUGA INŻYNIERSKA 3 URZĄDZEŃ ZAPORY UTM.
6. DOSTAWA WRAZ Z LICENCJĄ UPOWAŻNIAJĄCĄ DO KORZYSTANIA Z AKTUALNYCH BAZ FUNKCJI OCHRONNYCH PRODUCENTA I SERWISÓW, OBSŁUGA I ROCZNA OBSŁUGA INŻYNIERSKA 4 URZĄDZEŃ ZAPORY UTM O SPECYFIKACJI I WYDAJNOŚCI WSKAZANEJ W SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
7. DOSTAWA WRAZ Z LICENCJĄ UPOWAŻNIAJĄCE DO KORZYSTANIA Z AKTUALNYCH BAZ FUNKCJI OCHRONNYCH PRODUCENTA I SERWISÓW, OBSŁUGA I ROCZNA OBSŁUGA INŻYNIERSKA 3 URZĄDZEŃ ZAPORY UTM.
8. DOSTAWA WRAZ Z LICENCJĄ UPOWAŻNIAJĄCE DO KORZYSTANIA Z AKTUALNYCH BAZ FUNKCJI OCHRONNYCH PRODUCENTA I SERWISÓW, OBSŁUGA I ROCZNA OBSŁUGA INŻYNIERSKA 1 URZĄDZENIA ZAPORY UTM O SPECYFIKACJI I WYDAJNOŚCI WSKAZANEJ W SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
9. PRZEPROWADZENIE DLA 3 OSÓB SZKOLENIA Z ADMINISTRACJI ZAKUPIONYMI URZĄDZENIAMI UTM NA POZIOMIE PODSTAWOWYM OBEJMUJĄCYM MIN 1 DZIEŃ/ MIN 6 GODZIN (DOPUSZCZALNA FORMA ZDALNA).
10. PRZEPROWADZENIE DLA 3 OSÓB SZKOLENIA Z ADMINISTRACJI ZAKUPIONYMI URZĄDZENIAMI UTM NA POZIOMIE ZAAWANSOWANYM OBEJMUJĄCYM MIN 1 DZIEŃ/ MIN 6 GODZIN (DOPUSZCZALNA FORMA ZDALNA) .
4.5.3.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych
48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
4.5.5.) Wartość części: 187050,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa systemów serwerowych, serwerów oraz wyposażenia sieciowego” i obejmuje:1. DOSTAWA 3 LICENCJI NA SYSTEM SERWEROWY MICROSOFT WINDOWS SERVER 2022
STANDARD PL LUB RÓWNOWAŻNY.
2. DOSTAWA 2 SZT. SERWERÓW NAS WRAZ Z DYSKAMI O MINIMALNEJ SPECYFIKACJI WSKAZANEJ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
3. DOSTAWA 3 SZT. SERWERÓW O MINIMALNEJ SPECYFIKACJI WSKAZANEJ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W SZCZEGÓŁOWYM OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4. DOSTAWA WYPOSAŻENIA SIECIOWEGO.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48810000-9 - Systemy informacyjne
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
4.5.5.) Wartość części: 124419,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POINT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990204928
7.3.3) Ulica: Bitwy Warszawskiej1920 r. 7a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-366
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z KOWAR
więcej: przetargi w Kowarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu Zajrzyj w głąb siebie
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Cyfryzacja usług medycznych poprzez modernizację infrastruktury teleinformatycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
- Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi Podmiotowego Systemu Finansowania przez Operatora - ARR S.A. w Koninie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.