Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00366030/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bezpieczne dzieci w Mieście Węgrów - doposażenie szkół podstawowych w zakresie edukacji komunikacyjnej oraz doposażenie przejść dla pieszych–doposażenie przejść dla pieszych ul. Kościuszki w Węgrowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Węgrów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Mariacki 16
1.5.2.) Miejscowość: Węgrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wegrow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wegrow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a3e40a5-4252-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezpieczne dzieci w Mieście Węgrów - doposażenie szkół podstawowych w zakresie edukacji komunikacyjnej oraz doposażenie przejść dla pieszych–doposażenie przejść dla pieszych ul. Kościuszki w Węgrowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a3e40a5-4252-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00401163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063590/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Bezpieczne dzieci w Mieście Węgrów – doposażenie przejść dla pieszych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach działania 3.1.: Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T oś priorytetowa III : Rozwój Sieci Drogowej TEN-T i Transportu Multimodalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366030
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FEiZP.271.1.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie przejść dla pieszych poprzez wykonanie zmian w organizacji ruchu w zakresie:
- zastosowania podwyższonych biało- czerwonych przejść dla pieszych szerokości 6 m – 1 sztuka i szerokości 8 m – 2 sztuki,
- zastosowania zestawów aktywnych przejść dla pieszych D-6 z panelem solarnym – 3 komplety w skład wchodzi 6 aktywnych znaków D-6 z panelem solarnym,
- zamontowania barier rurowych ze szczebelkami U-11a – 48 m;
- zastosowania aktywnych elementów odblaskowych LED – 18 sztuk,
- zastosowania solarnych radarów prędkości – 2 komplety,
- uzupełnieniu oznakowania pionowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023 poz.1605 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r., poz. 1605 ze zm.) (zwanej dalej: „ustawą Pzp”) Zamawiający przed otwarciem ofert poinformował na stronie prowadzonego postępowania o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z tą informacją Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę :
229 000,00 PLN.
W prowadzonym postępowaniu wpłynęły dwie oferty (cena oferty brutto nr 1 – 307 604,55 zł, cena oferty brutto nr 2 – 239 850,00 zł). Złożone w postępowaniu oferty przewyższają wartość jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307604,55 PLN
INNE PRZETARGI Z WĘGROWA
więcej: przetargi w Węgrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą w Mokronosie Dolnym
- Budowa ścieżki rekreacyjnej wokół Jeziora Malina
- Remonty i konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lębork w roku 2024
- Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Radusz
- Przebudowa drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Miastku wraz z przebudową mostu
- Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą (II)
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.