eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chroberz › termomodernizacja budynku dydaktycznego przy internacie



Ogłoszenie z dnia 2022-10-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
termomodernizacja budynku dydaktycznego przy internacie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Bolesława Chrobrego w Chrobrzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291156386

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Chroberz

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-425

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413564003

1.5.8.) Numer faksu: 413564003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsrchroberz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrchroberz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc3d168b-4acf-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

termomodernizacja budynku dydaktycznego przy internacie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc3d168b-4acf-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00104825/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynku dydaktycznego przy internacie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00390533/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W poprzednim postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta art.214 ust.1 pkt 6

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-213ba2bb-2aa5-11ed-8832-4e4740e186ac

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2710/5/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 304437,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku dydaktycznego przy internacie” – wymiana okien ,wymiana drzwi balkonowych, drzwi zewnętrznych, naprawa/ wymiana schodów oraz wykonanie elewacji z dociepleniem wskazanych ścian budynku ( załącznik graficzny nr 7 a i7 b) .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1/ demontaż i montaż okien o współczynnik Uw nie większym niż 0,9
2/ demontaż i montaż drzwi balkonowych o współczynnik Uw nie większym
niż 0,9
3/ demontaż i montaż drzwi zewnętrznych
4/ obróbki i roboty towarzyszące
5 / rozebranie opaski betonowej na długości wskazanych ścian
6/ demontaż i montaż rur i rynien na przedmiotowych ścianach
7 / uzupełnienie tynków zewnętrznych – zwykłych na przedmiotowych ścianach
8/ wykonanie elewacji z dociepleniem na przedmiotowych ścianach:
- ściany- system na styropianie EPS- płyty o grubości 15 c i współczynniku
0,031 W/(mK) ,tynk silikatowy
- podmurówka - system na styropianie EPS zestaw dekoracyjny dyspersyjny „mozaikowy”- płyty styrodurowe o grubości do 12 cm i współczynniku przenikania ciepła 0,031 W/(mK).
9. obróbki blacharskie w tym podokienniki
10. zasypanie wykopów i wykonanie opaski betonowej
11. remont schodów prefabrykowanych betonowych
12. uporządkowanie terenu robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Plas-bud P.U.P.H. Halina Gręda, Kazimierz Gręda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551803867

7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy 120

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373726,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-17 do 2022-12-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.