eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wymiana okien i dachu internatu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Wiechlicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana okien i dachu internatu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Wiechlicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 1

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-186

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lwk.zgora@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubuska-bip.ohp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna nadzorowana przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana okien i dachu internatu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Wiechlicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efbd83ce-f3a9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019611/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wymiana okien oraz dachu internatu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Wiechlicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223662/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LWK.ZZP.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 104727,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien i dachu internatu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Wiechlicach.
Zakres robót:
1. Wymiana wkrętów mocujących blachę (blachodachówkę)
2. Przygotowanie powierzchni dachu do malowania
3. Malowanie pokrycia dachu farbą poliuretanową
4. Wymiana okienek dachowych U=1,1 W/m²K – 2 sztuki
Całość prac należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania
i odbioru robót budowlano – montażowych w zakresie odnoszącym się do poszczególnych kategorii robót.
Szczegółowe warunki płatności, warunki zmiany umowy określone są w Tomie II (w załączniku nr II.3. - projekt umowy).
Sposób płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia:
1) Zapłata nastąpi po zakończeniu robót budowlanych, potwierdzonych protokołem odbioru końcowego.
2) Dopuszcza się również możliwość częściowego wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku na zakup
urządzeń/materiałów niezbędnych do wykonania prac remontowych; wartość faktury/ rachunku odpowiednio pomniejsza
wysokość należnego wynagrodzenia.
3) Warunkiem otrzymania wynagrodzenia jest odbiór przedmiotu umowy potwierdzony stosownym protokołem odbioru
końcowego robót, podpisanym przez osoby upoważnione przez strony umowy.
4) Płatność wynagrodzenia nastąpi przelewem na wskazane konto bankowe Wykonawcy w terminie do 14 dni od daty
doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku, na podstawie protokołu końcowego odbioru robót.
Nie dokonano podziału zamówienia na części ponieważ, podział zadania na realizowane przez różnych wykonawców może
spowodować wykonanie różnych zakresów prac w różnym czasie, a co za tym idzie może spowodować trudności w
prawidłowym wykonaniu całego zadania. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących
poszczególne zakresy robót mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, w tym spowodowałaby
nadmierne trudności i koszty oraz brak koordynacji, skutkujący poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia.
Zakres przedmiotu zamówienia nie ogranicza ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom z sektora małych i
średnich przedsiębiorstw (MŚP).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAU SYSTEM Firma Ogólnobudowlana Janusz Kowalewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9241422629

7.3.4) Miejscowość: Szprotawa

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.