Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00391344/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
- 2023/BZP 00466442/01 - Wynik z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DOSTAWA: 1.KOMPUTERÓW STACJONARNYCH, 2. MONITORÓW,
3. DRUKAREK MONOCHROMATYCZNYCH A4 - MAJĄCYCH STANOWIĆ WYPOSAŻENIE ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO W SPRZĘT IT
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390999441
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Iwaszkiewicza 5
1.4.2.) Miejscowość: Legnica
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital.legnica.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400294
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00391344
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1, Część 3) Przed zmianą:
60
Po zmianie:
50,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2, Część 3) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
50,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 3, Część 3) Przed zmianą:
Cena wydruku jednej strony z oryginalnego tonera do oferowanych drukarek
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 3, Część 3) Przed zmianą:
inne.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 3, Część 3) Przed zmianą:
20
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których brak jest podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 uPzp oraz w 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Stosowne oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą; wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Oferty należy składać w języku polskim. Do przygotowania i złożenia oferty:
1) konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
2) zaleca się wykorzystanie Formularza ofertowego (stanowiącego Załącznik 2 do SWZ) i formularza asortymentowo-cenowego (stanowiącego Załącznik 2A do SWZ) – w zakresie Części na którą/które Wykonawca składa ofertę. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanych przez Zamawiającego wzorów, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje tam wymagane.
3. Do oferty należy dołączyć:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w Załączniku 1 do SWZ) – w przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, oświadczenie składa każdy z Wykonawców z osobna
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale V.A. – dotyczy Części 3.
Niniejsze zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dla Osi Priorytetowej 12 REACT EU – Wspieranie kryzysowych działań naprawczych w kontekście pandemii COVID-19 i przygotowania do ekologicznej i cyfrowej odbudowy gospodarki zwiększającej jej odporność, Działania 12.1 Zwiększenie jakości i dostępności usług zdrowotnych w walce z pandemią COVID-19 (Nr naboru RPDS.12.01.00-IZ.00-02-431/22).
Realizacja projektu RPDS. 12.01.00-02-0015/22 "Skoordynowana opieka post covidova w zakresie chorób zakaźnych / infekcyjnych udzielana w ramach AOS i szpitalnictwa w regionie".
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, wobec których brak jest podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 uPzp oraz w 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Stosowne oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą; wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Oferty należy składać w języku polskim. Do przygotowania i złożenia oferty:
1) konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
2) zaleca się wykorzystanie Formularza ofertowego (stanowiącego Załącznik 2 do SWZ) i formularza asortymentowo-cenowego (stanowiącego Załącznik 2A do SWZ) – w zakresie Części na którą/które Wykonawca składa ofertę. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanych przez Zamawiającego wzorów, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje tam wymagane.
3. Do oferty należy dołączyć:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w Załączniku 1 do SWZ) – w przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, oświadczenie składa każdy z Wykonawców z osobna
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Niniejsze zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dla Osi Priorytetowej 12 REACT EU – Wspieranie kryzysowych działań naprawczych w kontekście pandemii COVID-19 i przygotowania do ekologicznej i cyfrowej odbudowy gospodarki zwiększającej jej odporność, Działania 12.1 Zwiększenie jakości i dostępności usług zdrowotnych w walce z pandemią COVID-19 (Nr naboru RPDS.12.01.00-IZ.00-02-431/22).
Realizacja projektu RPDS. 12.01.00-02-0015/22 "Skoordynowana opieka post covidova w zakresie chorób zakaźnych / infekcyjnych udzielana w ramach AOS i szpitalnictwa w regionie".
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
W celu dokonania oceny ofert w zakresie „Cena wydruku jednej strony z oryginalnego tonera do oferowanych drukarek” Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych tj.:
1) plik - zrzut ekranu ze strony producenta oferowanych drukarek (wykonany nie wcześniej niż 7 dni przed terminem składania ofert) zawierający informacje zgodne ze złożoną ofertą – zawierający dane pozwalające jednoznacznie zweryfikować zaproponowaną przez Wykonawcę cenę jednej strony wydruku przy 5% zaciemnieniu strony wydruku A4;
2) link do strony z której wykonano zrzut ekranu (prosimy wpisać w druku oferty lub formularzu asortymentowo-cenowym).
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży ww. przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą – pomimo, iż Wykonawca wskaże oferowaną cenę wydruku w Załączniku 2A Zamawiający nie odrzuci oferty, ale przyzna w tym zakresie 0 pkt.
Po zmianie:
Nie dotyczy postępowania
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-09-20 11:00
Po zmianie:
2023-09-22 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-09-20 11:30
Po zmianie:
2023-09-22 11:30
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO CENTRALNEJ ZMYWALNI NACZYŃ
- DOSTAWY TLENU MEDYCZNEGO SPRĘŻONEGO, DWUTLENKU WĘGLA, TLENKU AZOTU ORAZ GAZU MEDYCZNEGO O DZIAŁANIU PRZECIWBÓLOWYM
- Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania zestawów obiadowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 16 im. Kornela Makuszyńskiego w Legnicy.
- Usługa przeglądów, napraw planowanych i awaryjnych dźwignic
- Wykonanie remontu - malowanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56 - Zadanie Ia i ul. W. Gombrowicza 7-9-11-13 - Zadanie Ib.
- Wykonanie remontu - malowanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych w Legnicy przy ul. P. Gojawiczyńskiej 9-11 - Zadanie IIa i ul. Gen. K. Sosnkowskiego 9-11 - Zadanie IIb.
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Zakup i dostawa wyposażenia stacjonarnego punktu obsługi mieszkańców w ramach projektu: "Kompleksowa ochrona środowiska w Gminie Łącko - Eko Doradca"
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 3 części
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.