Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00370861/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa leków przeciwzakrzepowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.klinika.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa leków przeciwzakrzepowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e962d2d7-4636-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00077537/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 leki przeciwzakrzepowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370861
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Enoxaparinum natricum 20 mg/ 0,2 ml x 10 ampułkostrzykawki 240 op.Enoxaparinum natricum 40 mg / 04 ml x 10 ampułkostrzykawki 1000 op.
Enoxaparinum natricum 60 mg / 0,6 ml x 10 ampułkostrzykawki 30 op.
Enoxaparinum natricum 80 mg / 0,8 ml x 10 ampułkostrzykawki 30 op.
Enoxaparinum natricum 100 mg/ 1ml x 10 ampułkostrzykawki 5 op.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Amiodaroni h/chl 150 mg / 3 ml x 6 ampułki 15 op.Teicoplanin 0,2 g inj 10 fiolek
Teicoplanin 0,4 g inj 20 fiolek
Adenosinum 0,006 g / 2 ml x 6 fiolek 1 op.
Hyaluronic acid Inj. 0,016g/2 ml x 3 ampułkostrzykawki 2 op.
Hyaluronic acid Inj. 0,048g/6 ml x 1 ampułkostrzykawka 2 op.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wykonawca uchylił się od zawarcia umowy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Modernizacja skrzyżowania ulic: Krupówki/Tetmajera/Zamoyskiego/Witkiewicza w Zakopanem
- Dostawa sprzętu nurkowego
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Dostawa leków, szwów chirurgicznych z podziałem na pakiety
- dostawa leków do znieczulania
- Zakup i dostawa leków-uzupełnienie dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- Sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego - uzupełnienie, paski do glukometrów dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II.
- Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy produktów farmaceutycznych dla UCZKIN - podziale na 13 pakietów.
więcej: Różne produkty lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.