Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00327218/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ul. Świerkowej i Starowiejskiej w m. Kozienice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
przetargi.pzpkozienice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ul. Świerkowej i Starowiejskiej w m. Kozienice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0de189e7-2b95-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045415/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont ulicy Świerkowej i Starowiejskiej w m. Kozienice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327218
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.63.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Świerkowej i Starowiejskiej i w m. Kozienice. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania ze środków finansowych budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2023 - remonty.
Zakres remontu obydwu odcinków dróg ul. Starowiejskiej i Świerkowej obejmuje wymianę nawierzchni jezdni, krawężników oraz wykonania robót towarzyszących
1.1. W ramach zadania przewiduje się:
1) Roboty pomiarowe i przygotowawcze,
2) Roboty rozbiórkowe istniejących bloczków o gr. 15 cm,
3) Rozbiórka krawężników i nawierzchni z kostki przy krawężnikach,
4) Regulacja infrastruktury /studnie, wpusty, zasuwy, zawory/,
5) Wymiana wpustów deszczowych,
6) Wymiana krawężników i odtworzenie nawierzchni,
7) Profilowanie podłoża,
8) Wykonanie warstwy z mieszanki związanej cementem ,
9) Wymiana nawierzchni na kostkę brukową o gr. 8 cm,
10) Przebudowa linii oświetlenia ulicznego ul. Zdziczów i ul Świerkowa /kolizji/,
11) Przebudowa skrzyżowania ulicznego ul. Zdziczów i ul. Świerkowej,
12) Montaż tablicy informacyjnej o wym. 80 x 120 cm na stelażu z kątownika,
13) Odtworzenie terenów zielonych,
14) Roboty porządkowe.
15) zapewnienie w okresie gwarancji okresowej kontroli wykonanych robót.
1.2. Dane techniczno-materiałowe:
1) szerokość jezdni ul. Starowiejska – 6,0 m; 3.5 m,
2) szerokość jezdni ul. Świerkowa – 5,5 m,
3) prędkość projektowana – 40 km/h,
4) nośność nawierzchni – 115 kN/oś,
5) kategoria ruchu – KR 2,
6) klasa techniczna drogi – L ,
7) odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki,
2. Zakres robót określony w ust. 1 nie wyczerpuje opisu zakresu robót przewidzianych do wykonania i stawianych wymagań. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują dokumentacje projektowe i Szczegółowe specyfikacje techniczne, stanowiące załącznik nr 11 do SWZ . Sposób i warunki realizacji zamówienia określa zał. nr 9 do SWZ Projekt umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45247110-4 - Budowa kanałów
32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1045500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1444000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1045500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEFRYT Marcin Jamka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8111736470
7.3.4) Miejscowość: Osuchów 145
7.3.5) Kod pocztowy: 26-713
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1045500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2,5 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- "Starostwo Powiatowe w Kozienicach bez barier".
- Budowa drogi powiatowej nr 1130W Stromiec - Wyborów od km 12+124 do km 12+407 i od km 12+488 do km 13+432 o łącznej długości 1227 m.
- Sporządzenie Projektu Planu Ogólnego Gminy Kozienice
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podnosimy bezpieczeństwo sanitarne mieszkańców Gminy Dubeninki - budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dubeninki.
- "Remont i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku skrzyżowania z DW nr 563 (ul. Wyzwolenia) do istniejącego odcinka jezdni dodatkowej w ciągu DW nr 541."- nr postępowania 109/24
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Pysznica
- Modernizacja infrastruktury kanalizacyjnej wraz z rozbudową sieci wodociągowej na terenie Gminy Kondratowice
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na skrzyżowaniu DK 11 w m. Dobrzyca
- Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.