eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Ochrona (dozór) mienia Regionalnego Centrum Odzysku Odpadów w Krośnie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona (dozór) mienia Regionalnego Centrum Odzysku Odpadów w Krośnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370374107

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fredry 12

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134748338

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.pachana@khk.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ekrosno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd5ef433-3680-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona (dozór) mienia Regionalnego Centrum Odzysku Odpadów w Krośnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd5ef433-3680-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399987

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348706

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ-2300-16/RCO/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 522026,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona (dozór) mienia Regionalnego Centrum Odzysku Odpadów w Krośnie przy ul. Białobrzeskiej 108.
2. Ochrona będzie wykonywana:
w dni robocze – całą dobę
w soboty, niedziele i święta – całą dobę
Szacowana ilość godzin do wykonania w trakcie realizacji zamówienia: 27 040, przy czym -minimalna ilość godzin ochrony- 17 544
3. Ochrona pełniona będzie w drodze ustanowienia jednego jednoosobowego posterunku ochronnego. Przy czym codziennie w porze nocnej w godzinach od 22:00 do 6:00 oraz w dni wolne od pracy(soboty, niedziele i święta) ochrona pełniona będzie dwuosobowo z zastrzeżeniem, że Zamawiający może zrezygnować z tej dodatkowej usługi po wcześniejszym pisemnym powiadomieniu Wykonawcy ze skutkiem na koniec miesiąca.

4. Szczegółowy zakres obowiązków pracownika ochrony (dozoru mienia) określony został w rozdziale IV SWZ oraz załączniku nr 1 do umowy

Wymagania dodatkowe
1. Klauzula społeczna (dotycząca zatrudnienia na podstawie umowy o pracę), o której mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności:
1) stały nadzór obiektu,
2) obsługa systemu włamania i napadu oraz systemu telewizji przemysłowej,
3) kontrolowanie ruchu materiałowo- osobowego,
4) prowadzenie dokumentacji służby,
5) podejmowanie niezbędnych interwencji w razie stwierdzenia zagrożenia bezpieczeństwa.
6) przeprowadzanie obchodowych kontroli terenu i obiektów z częstotliwością nie większą niż co 90 minut.
Osoba wykonująca czynności ochrony powinien mieć aktualne szkolenia bhp oraz ważne orzeczenie lekarskie mówiące o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracownika ochrony.

2. Aspekt społeczny, o którym mowa w art. 96 ust.2 pkt.2 lit e ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia do realizacji zamówienia min. 1 osoby niepełnosprawnej w stopniu co najmniej lekkim przez cały okres realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 775507,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2108989,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 775507,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WOLF SŁUŻBA OCHRONY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WOLF II SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120466850

7.3.3) Ulica: ul. Racławicka 15-19/412

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-149

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wsparcie grupy interwencyjnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 775507,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.