eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › Budowa pompowni przeciwpożarowej z odcinkiem sieci wodociągowej do celów p.poż. na terenie Niskoemisyjnej Strefy Ekonomicznej w Międzyrzeczu Dolnym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pompowni przeciwpożarowej z odcinkiem sieci wodociągowej do celów p.poż. na terenie Niskoemisyjnej Strefy Ekonomicznej w Międzyrzeczu Dolnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jasienica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182255

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasienica 159

1.5.2.) Miejscowość: Jasienica

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-385

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 334726200

1.5.8.) Numer faksu: 334726262

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jasienica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,133113,6c039c89a45cfb276c3ab053dd047bec.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa pompowni przeciwpożarowej z odcinkiem sieci wodociągowej do celów p.poż. na terenie Niskoemisyjnej Strefy Ekonomicznej w Międzyrzeczu Dolnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-516cc90a-2178-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025128/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa pompowni przeciwpożarowej z odcinkiem sieci wodociągowej do celów p.poż. na terenie Niskoemisyjnej Strefy Ekonomicznej w Międzyrzeczu Dolnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306959

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1706328,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: Budowa pompowni przeciwpożarowej z odcinkiem sieci wodociągowej do celów p.poż. na terenie Niskoemisyjnej Strefy Ekonomicznej w Międzyrzeczu Dolnym
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) budowę obiektu budowlanego,
2) budowę instalacji zewnętrznych na terenie obiektów komunalnych SNSE,
3) budowę nowego przyłącza elektrycznego,
4) budowę instalacji technologicznych,
5) budowę wewnętrznej instalacji elektrycznej.
6) zorganizowanie zaplecza budowy z zasilaniem elektrycznym z układem pomiarowym wewnętrznym – podlicznik, zasilaniem z istniejącego PPE – rozdzielnica na terenie
dz. nr 104/26 (przy pompowni ścieków),
7) wypompowanie z podziemnego zbiornika wody w celu umożliwienia włączenia się
z kolektorami wodnymi pompowni,
8) napełnienie zbiornika wodą z sieci wodociągowej /poniesienie kosztów pobranej wody z sieci / lub w przypadku okresu deszczowego z przelewu od strony kanalizacji deszczowej,
9) wykonanie rysunku profilu poprzecznego przejścia sieci wodociągowej (węzeł W4-W5) przez pas drogowy drogi publicznej „ul. Strefowa” z uwzględnieniem głębokości posadowienia istniejącej infrastruktury w celu bezpiecznego – bezkolizyjnego wykonania przejścia – przewiertu,
10) bieżące pompowanie wody z wykopów w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych przy robotach zimnych,
11) przebudowę / przekładkę istniejącego odcinka odwadniającego – przelew PCV Ø300 mm
ze zbiornika podziemnego z działki nr 104/46 na działkę nr 104/26.
1.2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w SWZ i niżej wymienionych załącznikach do SWZ, tj.:
− dokumentacji projektowej (obejmującej projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego, projekty branżowe), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż - załącznik nr 6 do SWZ.
− przedmiarach robót pełniących funkcję pomocniczą - załącznik nr 5 do SWZ,
− projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 3 do SWZ
1.3. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262300-4 - Betonowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2449000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2520486,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2449000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych, Inwestycyjnych i BHP "SPIŻBUD" Hieronim Spiżewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070796941

7.3.3) Ulica: Goleszowska 15/24

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-308

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2449000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.