eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakliczyn › Oprac.dok.dla zad."Bud.ścieżki row.przy dr.woj.nr975 w m.Bieśnik,Zdonia,Borowa i Paleśnica od dr.gm.203331K do dr.pow.nr1409K oraz od ist.zat.auto.na w.dz.nr77 w m.Paleśnica do granicy z Gm.Gródekn/D"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oprac.dok.dla zad."Bud.ścieżki row.przy dr.woj.nr975 w m.Bieśnik,Zdonia,Borowa i Paleśnica od dr.gm.203331K do
dr.pow.nr1409K oraz od ist.zat.auto.na w.dz.nr77 w m.Paleśnica do granicy z Gm.Gródekn/D”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKLICZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660967

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 32

1.5.2.) Miejscowość: Zakliczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-840

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.zamowieniapubliczne@zakliczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zakliczyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oprac.dok.dla zad."Bud.ścieżki row.przy dr.woj.nr975 w m.Bieśnik,Zdonia,Borowa i Paleśnica od dr.gm.203331K do
dr.pow.nr1409K oraz od ist.zat.auto.na w.dz.nr77 w m.Paleśnica do granicy z Gm.Gródekn/D”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-706de849-2634-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315630

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UM-III.271.ZP.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie „Budowa ścieżki rowerowej przy drodze wojewódzkiej nr 975 w m. Bieśnik, Zdonia, Borowa i Paleśnica od drogi gminnej 203331K do drogi powiatowej nr 1409 K oraz od istniejącej zatoki autobusowej na wysokości dz. nr 77 w m. Paleśnica do granicy z Gminą Gródek nad Dunajcem” zgodnie z wstępną koncepcją budowy ścieżki rowerowej oraz jej przebiegu, będącą załącznikiem nr 9 do SWZ.
1) Zakres prac obejmuje:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki rowerowej przy drodze wojewódzkiej nr 975 w miejscowości Bieśnik, Zdonia, Borowa i Paleśnica:
- od drogi gminnej 203331K do drogi powiatowej nr 1409K – orientacyjna długość 3800 mb.;
- od istniejącej zatoki autobusowej na wysokości dz. nr 77 w miejscowości Paleśnica do granicy z Gminą Gródek nad Dunajcem – orientacyjna długość 1850 mb.;
b) Opracowanie kompletnego projektu budowlanego wraz z rozwiązaniem komunikacji w obrębach przystanków autobusowych, zjazdów indywidualnych, skrzyżowań oraz ewentualnych przejść dla pieszych wraz z odpowiednim oznakowaniem
i oświetleniem,
c) Uzyskanie decyzji środowiskowej, /jeżeli jest wymagane/,
d) Przygotowanie materiałów do wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego po otrzymaniu ostatecznej decyzji środowiskowej /jeżeli jest wymagana/ + wniosek wraz z załącznikami, złożenie wniosku i uzyskanie prawomocnej decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego,
e) Opracowanie projektu odwodnienia wraz z pozwoleniem/zgłoszeniem wodnoprawnym /jeżeli jest wymagane/,
f) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z wymaganą opinią Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie oraz uzgodnieniem z Zarządem Dróg Wojewódzkich,
g) Opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z wymaganą opinią Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie oraz uzgodnieniem z Zarządem Dróg Wojewódzkich
h) Uzyskanie wszystkich niezbędnych zgód, zezwoleń i pozwoleń,
i) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.
j) Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę lub decyzji ZRID lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym.
k) Opracowana dokumentacja winna być sporządzona w 5 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej na dowolnym nośniku.
2) Wykonawca zobowiązany jest:
a) uzyskać niezbędne opinie, uzgodnienia, pozwolenia i decyzje potrzebne do uzyskania pozwolenia na budowę lub decyzji ZRID lub do skutecznego zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym,
b) wykonać inne prace i roboty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w tym też badania geotechniczne,
3) Zakres projektu musi pozwalać na realizację inwestycji oraz ogłoszenie przetargu na wykonawstwo w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Wytyczne do projektowania:
a) zastosowanie w miejscach, gdzie będzie możliwe, separacji ruchu samochodów od ruchu pieszego (odsunięcie od jezdni lub zastosowanie urządzeń BRD),
b) szczegółowe wytyczne do projektowania będą ustalane w trakcie realizacji zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ (zał. nr 5 do SWZ), wstępna koncepcja budowy ścieżki wraz z jej przebiegom, stanowiąca załącznik do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ” (załącznik nr 9).
Wycenę należy sporządzić na podstawie powyższych dokumentów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 644151,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 644151,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 644151,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa Jadwiga Zbiegień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691104395

7.3.3) Ulica: Aleja Jurajska 7B

7.3.4) Miejscowość: Balice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-083

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 644151,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.