Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00324563/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych na rok 2023 - II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska 32
1.5.2.) Miejscowość: Świdwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/21blt1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych na rok 2023 - II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a4bf495-276a-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062221/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324563/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/50/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do garnizonów administrowanych przez 21 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie. Standardy jakościowe, szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań oraz rodzaj asortymentu, zawiera załącznik nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Planowane ilości zamówienia na rok 2023 zawiera załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. Miejsce dostaw:a) dla Zadania nr 1 – Magazyn Żywnościowy 21. BLT: ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin;
b) dla Zadania nr 2 – Magazyn Żywnościowy 12. BBSP w Mirosławcu, 78-651 Mirosławiec.
c) dla Zadania nr 3 – Magazyn Żywnościowy 3. Batalionu Zmechanizowanego: ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów;
Częstotliwość i godziny dostaw: Dostawy sukcesywne, z częstotliwością wynikającą z potrzeb Zamawiającego – 5 x w tygodniu (w dni robocze) - bezpośrednio do wskazanego magazynu żywnościowego lub stołówki wojskowej w godz. 05.00 – 06.00 – na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub za pośrednictwem faks przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15612500-6 - Produkty piekarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
15811100-7 - Chleb
15812100-4 - Wyroby ciastkarskie
15812200-5 - Ciasta
4.5.5.) Wartość części: 200409,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do garnizonów administrowanych przez 21 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie. Standardy jakościowe, szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań oraz rodzaj asortymentu, zawiera załącznik nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Planowane ilości zamówienia na rok 2023 zawiera załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. Miejsce dostaw:a) dla Zadania nr 1 – Magazyn Żywnościowy 21. BLT: ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin;
b) dla Zadania nr 2 – Magazyn Żywnościowy 12. BBSP w Mirosławcu, 78-651 Mirosławiec.
c) dla Zadania nr 3 – Magazyn Żywnościowy 3. Batalionu Zmechanizowanego: ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów;
Częstotliwość i godziny dostaw: Dostawy sukcesywne, z częstotliwością wynikającą z potrzeb Zamawiającego – 5 x w tygodniu (w dni robocze) - bezpośrednio do wskazanego magazynu żywnościowego lub stołówki wojskowej w godz. 05.00 – 06.00 – na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub za pośrednictwem faks przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15612500-6 - Produkty piekarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
15811100-7 - Chleb
15812100-4 - Wyroby ciastkarskie
15812200-5 - Ciasta
4.5.5.) Wartość części: 169617,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do garnizonów administrowanych przez 21 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie. Standardy jakościowe, szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań oraz rodzaj asortymentu, zawiera załącznik nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Planowane ilości zamówienia na rok 2023 zawiera załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. Miejsce dostaw:a) dla Zadania nr 1 – Magazyn Żywnościowy 21. BLT: ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin;
b) dla Zadania nr 2 – Magazyn Żywnościowy 12. BBSP w Mirosławcu, 78-651 Mirosławiec.
c) dla Zadania nr 3 – Magazyn Żywnościowy 3. Batalionu Zmechanizowanego: ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów;
Częstotliwość i godziny dostaw: Dostawy sukcesywne, z częstotliwością wynikającą z potrzeb Zamawiającego – 5 x w tygodniu (w dni robocze) - bezpośrednio do wskazanego magazynu żywnościowego lub stołówki wojskowej w godz. 05.00 – 06.00 – na podstawie zamówień składanych telefonicznie lub za pośrednictwem faks przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15612500-6 - Produkty piekarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
15811100-7 - Chleb
15812100-4 - Wyroby ciastkarskie
15812200-5 - Ciasta
4.5.5.) Wartość części: 149972,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174409,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207949,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174409,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRODUKCJA-HANDEL "GAMA" S.C. B. Jeż, O.Jeż
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Barbara Jeż
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571648767
7.3.3) Ulica: Leśna 25a
7.3.4) Miejscowość: Resko
7.3.5) Kod pocztowy: 72-315
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRODUKCJA HANDEL "GAMA" S.C. B. JEŻ, O. JEŻ
jakie przetargi wygrała firma
PRODUKCJA HANDEL "GAMA" S.C. B. JEŻ, O. JEŻ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174409,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177281,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177281,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177281,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Żelek - Ciastkarnia- piekarnia i hurt artykułami spoż.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8610007832
7.3.3) Ulica: Wolińska 21
7.3.4) Miejscowość: Kamień Pomorski
7.3.5) Kod pocztowy: 72-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW ŻELEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW ŻELEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177273,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137539,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161405,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137539,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRODUKCJA - HANDEL "GAMA" S.C. B. Jeż, O. Jeż
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Barbara Jeż
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571648767
7.3.3) Ulica: Leśna 25a
7.3.4) Miejscowość: Resko
7.3.5) Kod pocztowy: 72-315
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRODUKCJA HANDEL "GAMA" S.C. B. JEŻ, O. JEŻ
jakie przetargi wygrała firma
PRODUKCJA HANDEL "GAMA" S.C. B. JEŻ, O. JEŻ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137539,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej i masy asfaltowej na zimno do wykonywania remontów cząstkowych dróg powiatowych Powiatu Świdwińskiego wraz z transportem Wykonawcy
- Budowa placu zabaw na Osiedlu Wojskowym w Świdwinie.
- Wyposażenie jadalni w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 4 w Świdwinie.
- ZP/24/2024 Obsługa, serwis i konserwacja urządzeń grzewczych kotłowni w Trzebiatowie
- ZP/20/2024 - Dostawa urządzeń warsztatowych III
- Przebudowa (modernizacja) istniejącej oczyszczalni ścieków z lokalizacją na działce nr 9/105 położonej w miejscowości Klępczewo, gmina Świdwin
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Placówek Oświatowych im. Unii Europejskiej w Boronowie w okresie od lipca do grudnia 2024 r."
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia PIP według 7 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kobylej Górze w okresie 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 3 w Bełchatowie
- "ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW NA POTRZEBY KUCHNI PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO I ODDZIAŁU ŻŁOBKOWEGO GMINY ZAMBRÓW"
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w III i IV kwartale 2024 roku
więcej: Produkty piekarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.