eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Budowa dróg gminnych na osiedlu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w rejonie ul. Rolnej w Nowym Mieście Lubawskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych na osiedlu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w rejonie ul. Rolnej w Nowym Mieście Lubawskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA NOWE MIASTO LUBAWSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 564729610

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umnowemiasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umnowemiasto.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c939a8b7-c273-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg gminnych na osiedlu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w rejonie ul. Rolnej w Nowym Mieście Lubawskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c939a8b7-c273-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035545/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa dróg gminnych na osiedlu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w rejonie ul. Rolnej w Nowym Mieście Lubawskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136634

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4439151,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa dróg gminnych na osiedlu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w rejonie ul. Rolnej w Nowym Mieście Lubawskim” realizowanego z programu Rządowego Funduszu „Polski Ład” Program Inwestycji Strategicznych.
5.2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 5.1 obejmuje w szczególności:
a) Opracowanie i przekazanie dokumentacji projektowej, zatwierdzonej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik do SWZ wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji niezbędnych dla realizacji zadania inwestycyjnego, w tym w szczególności prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót budowlanych oraz opracowanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu.
b) Wykonanie robót budowlanych w zakresie określonym w opracowanej dokumentacji projektowej oznaczającej zakres robót budowlanych, robót rozbiórkowych, robót montażowych, usług budowlanych oraz dostaw materiałów, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać Zamawiającemu, zgodnie z dokumentacją projektową, niniejszą umową, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
c) Zakończenia inwestycji wraz z przekazaniem Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu.
d) montaż tablic informacyjnych zgodnie z wymogami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik B do SWZ;
5.3. Dane planowanej inwestycji:
a) Ulica Rolna:
Szerokość jezdni wynosi 6,00 m. Nawierzchnię jezdni przewidziano, jako nawierzchnię z betonu asfaltowego o grubości 4 cm warstwa ścieralna i grubości 8 cm warstwa wiążąca. Nawierzchnia ułożona zostanie na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 i warstwie z mieszanki związanej cementem C3/4. Przekrój poprzeczny jezdni zaprojektowano, jako daszkowy o nachyleniu płaszczyzn 2%. Przy jezdni zaprojektowano chodnik z kostki betonowej.
b) Ulica Zbożowa i Kłosowa:
Zaplanowano ulicę, jako ciąg pieszo-jezdny o nawierzchni z kostki betonowej. Projektowana szerokość pieszo-jezdni wynosi 5,00 m. Nawierzchnia ułożona zostanie na podbudowie z mieszanki związanej cementem C5/6 i warstwie z mieszanki związanej cementem C3/4. Przekrój poprzeczny jezdni daszkowy o nachyleniu 2%.
5.4. Zakres robót planowanej inwestycji:
a) Budowa ulicy Rolnej w Nowym Mieście Lubawskim:
− Budowa jezdni - nowa nawierzchnia z betonu asfaltowego,
− Budowa chodnika - nowa nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa zjazdów na posesje - nowa nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa dojść do posesji – projektowana nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa kanalizacji deszczowej,
− Budowa oświetlenia,
− Oznakowanie zadania.
b) Budowa ulicy Zbożowej i Kłosowej w Nowym Mieście Lubawskim:
− Budowa jezdni - nowa nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa zjazdów na posesje - nowa nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa dojść do posesji – projektowana nawierzchnia z kostki betonowej,
− Budowa kanalizacji deszczowe,
− Budowa oświetlenia,
− Oznakowanie zadania,
c) Budowa ulicy Żytniej w Nowym Mieście Lubawskim,
− Budowa kanalizacji deszczowej.
5.5. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik B do niniejszej SWZ.
5.6. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SWZ.

5.7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie, a w przypadku ich braku, przepisów prawnych wyszczególnionych w art. 101 ust. 1-3 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
5.8. W przypadku, gdy z dokumentacji (programie funkcjonalno-użytkowym) wynika pochodzenie materiałów lub urządzeń od konkretnego producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in. wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów lub urządzeń, estetyka itp.).
5.9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 5.7 i 5.8 zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5.10. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę zmian materiałów bądź urządzeń na równoważne, wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą dokumentów wskazujących parametry techniczne tych materiałów bądź urządzeń, z których będzie jednoznacznie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w programie funkcjonalno-użytkowym.
5.11. Zgodnie z 95 ust. 1 ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, w tym prace w zakresie operowania maszynami i urządzeniami.
Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
5.12. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.11 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę ww. wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45243510-0 - Budowa nasypów

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

71354000-4 - Usługi sporządzania map

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4110378,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5672322,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4110378,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Ekspertów Budownictwa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 519614482

7.3.3) Ulica: ul. J. Dąbrowskiego 32

7.3.4) Miejscowość: Iława

7.3.5) Kod pocztowy: 14-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie robót budowlanych - MUSA Alicja Musiał Tadeusz Musiał Spółka Jawna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4110378,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.