eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa sprzętu serwerowego i komputerowego na potrzeby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji



Ogłoszenie z dnia 2023-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu serwerowego i komputerowego na potrzeby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNY ZESPÓŁ PLACÓWEK WSPARCIA EDUKACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365183911

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rzpwe.opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzpwe.opolskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rzpwe

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu serwerowego i komputerowego na potrzeby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-effe6509-2ac3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029306/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa sprzętu serwerowego i komputerowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324014

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 12/ZP/RZPWE/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 114860,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Serwer. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ Kalkulacja rzeczowo – cenowa, którą stanowi integralną część formularza ofertowego. Nie złożenie kalkulacji wraz z formularzem ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4. Wymagania ogólne:
1) Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu została wykonana osobiście przez Wykonawcę (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) i odbywała się w obecności wyznaczonej osoby po stronie Zamawiającego
2) Zamawiający wymaga, aby wyposażenie dostarczone w ramach realizacji zamówienia posiadało odpowiednie certyfikaty, atesty i deklarację zgodności CE.
3) Wszystkie elementy dostarczonego sprzętu muszą być:
- fabrycznie nowe (nie używane czy powystawowe),
- nie refabrykowane,
- nie mogą pochodzić z ekspozycji,
- pierwszej jakości,
- odpowiadające obowiązującym normom,
- posiadające odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa.
4) Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie (w kalkulacji rzeczowo - finansowej) pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone w specyfikacji.
5) Sprzęt powinien być dostarczony, wniesiony przez Wykonawcę (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) do miejsc wskazanych w Opisie Przedmiotu zamówienia i rozpakowany i uruchomiony przez Wykonawcę celem sprawdzenia poprawności działania w zakresie zgodnym z wymaganiami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213000-5 - Komputery osobiste

32413100-2 - Rutery sieciowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.5.5.) Wartość części: 8536,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Przełączniki dostępowe.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ Kalkulacja rzeczowo – cenowa, którą stanowi integralną część formularza ofertowego. Nie złożenie kalkulacji wraz z formularzem ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4. Wymagania ogólne:
1) Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu została wykonana osobiście przez Wykonawcę (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) i odbywała się w obecności wyznaczonej osoby po stronie Zamawiającego
2) Zamawiający wymaga, aby wyposażenie dostarczone w ramach realizacji zamówienia posiadało odpowiednie certyfikaty, atesty i deklarację zgodności CE.
3) Wszystkie elementy dostarczonego sprzętu muszą być:
- fabrycznie nowe (nie używane czy powystawowe),
- nie refabrykowane,
- nie mogą pochodzić z ekspozycji,
- pierwszej jakości,
- odpowiadające obowiązującym normom,
- posiadające odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa.
4) Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie (w kalkulacji rzeczowo - finansowej) pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone w specyfikacji.
5) Sprzęt powinien być dostarczony, wniesiony przez Wykonawcę (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) do miejsc wskazanych w Opisie Przedmiotu zamówienia i rozpakowany i uruchomiony przez Wykonawcę celem sprawdzenia poprawności działania w zakresie zgodnym z wymaganiami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

32413100-2 - Rutery sieciowe

48820000-2 - Serwery

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.5.5.) Wartość części: 26372,53 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Router.stanowi integralną część formularza ofertowego. Nie złożenie kalkulacji wraz z formularzem ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4. Wymagania ogólne:
1) Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu została wykonana osobiście przez Wykonawcę (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) i odbywała się w obecności wyznaczonej osoby po stronie Zamawiającego
2) Zamawiający wymaga, aby wyposażenie dostarczone w ramach realizacji zamówienia posiadało odpowiednie certyfikaty, atesty i deklarację zgodności CE.
3) Wszystkie elementy dostarczonego sprzętu muszą być:
- fabrycznie nowe (nie używane czy powystawowe),
- nie refabrykowane,
- nie mogą pochodzić z ekspozycji,
- pierwszej jakości,
- odpowiadające obowiązującym normom,
- posiadające odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa.
4) Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie (w kalkulacji rzeczowo - finansowej) pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone w specyfikacji.
5) Sprzęt powinien być dostarczony, wniesiony przez Wykonawcę (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) do miejsc wskazanych w Opisie Przedmiotu zamówienia i rozpakowany i uruchomiony przez Wykonawcę celem sprawdzenia poprawności działania w zakresie zgodnym z wymaganiami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213000-5 - Komputery osobiste

48820000-2 - Serwery

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.5.5.) Wartość części: 12500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Kontroler WiFi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ Kalkulacja rzeczowo – cenowa, którą stanowi integralną część formularza ofertowego. Nie złożenie kalkulacji wraz z formularzem ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4. Wymagania ogólne:
1) Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu została wykonana osobiście przez Wykonawcę (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) i odbywała się w obecności wyznaczonej osoby po stronie Zamawiającego
2) Zamawiający wymaga, aby wyposażenie dostarczone w ramach realizacji zamówienia posiadało odpowiednie certyfikaty, atesty i deklarację zgodności CE.
3) Wszystkie elementy dostarczonego sprzętu muszą być:
- fabrycznie nowe (nie używane czy powystawowe),
- nie refabrykowane,
- nie mogą pochodzić z ekspozycji,
- pierwszej jakości,
- odpowiadające obowiązującym normom,
- posiadające odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa.
4) Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie (w kalkulacji rzeczowo - finansowej) pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone w specyfikacji.
5) Sprzęt powinien być dostarczony, wniesiony przez Wykonawcę (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) do miejsc wskazanych w Opisie Przedmiotu zamówienia i rozpakowany i uruchomiony przez Wykonawcę celem sprawdzenia poprawności działania w zakresie zgodnym z wymaganiami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

48820000-2 - Serwery

32413100-2 - Rutery sieciowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.5.5.) Wartość części: 5619,82 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Zasilacze UPS. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ Kalkulacja rzeczowo – cenowa, którą stanowi integralną część formularza ofertowego. Nie złożenie kalkulacji wraz z formularzem ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4. Wymagania ogólne:
1) Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu została wykonana osobiście przez Wykonawcę (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) i odbywała się w obecności wyznaczonej osoby po stronie Zamawiającego
2) Zamawiający wymaga, aby wyposażenie dostarczone w ramach realizacji zamówienia posiadało odpowiednie certyfikaty, atesty i deklarację zgodności CE.
3) Wszystkie elementy dostarczonego sprzętu muszą być:
- fabrycznie nowe (nie używane czy powystawowe),
- nie refabrykowane,
- nie mogą pochodzić z ekspozycji,
- pierwszej jakości,
- odpowiadające obowiązującym normom,
- posiadające odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa.
4) Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie (w kalkulacji rzeczowo - finansowej) pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone w specyfikacji.
5) Sprzęt powinien być dostarczony, wniesiony przez Wykonawcę (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) do miejsc wskazanych w Opisie Przedmiotu zamówienia i rozpakowany i uruchomiony przez Wykonawcę celem sprawdzenia poprawności działania w zakresie zgodnym z wymaganiami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213000-5 - Komputery osobiste

48820000-2 - Serwery

32413100-2 - Rutery sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 16880,05 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Komputery. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ Kalkulacja rzeczowo – cenowa, którą stanowi integralną część formularza ofertowego. Nie złożenie kalkulacji wraz z formularzem ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty.
4. Wymagania ogólne:
1) Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu została wykonana osobiście przez Wykonawcę (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) i odbywała się w obecności wyznaczonej osoby po stronie Zamawiającego
2) Zamawiający wymaga, aby wyposażenie dostarczone w ramach realizacji zamówienia posiadało odpowiednie certyfikaty, atesty i deklarację zgodności CE.
3) Wszystkie elementy dostarczonego sprzętu muszą być:
- fabrycznie nowe (nie używane czy powystawowe),
- nie refabrykowane,
- nie mogą pochodzić z ekspozycji,
- pierwszej jakości,
- odpowiadające obowiązującym normom,
- posiadające odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa.
4) Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie (w kalkulacji rzeczowo - finansowej) pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone w specyfikacji.
5) Sprzęt powinien być dostarczony, wniesiony przez Wykonawcę (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) do miejsc wskazanych w Opisie Przedmiotu zamówienia i rozpakowany i uruchomiony przez Wykonawcę celem sprawdzenia poprawności działania w zakresie zgodnym z wymaganiami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48820000-2 - Serwery

32413100-2 - Rutery sieciowe

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.5.5.) Wartość części: 44950,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7667,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7667,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7667,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infomex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5538835835

7.3.3) Ulica: Wesoła 19B

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7667,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30021,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30021,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30021,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infomex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532235835

7.3.3) Ulica: Wesoła

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30021,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowej części wpłynęła jedna oferta - Wykonawcy Advisor prosta spółka akcyjna, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6629,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6629,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6629,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infomex sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532235835

7.3.3) Ulica: Wesoła

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6629,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 20800,00 zł, w przedmiotowej części złożono jedną ofertę, w której Wykonawca AG IT PROJECT sp. z o.o. zaoferował wykonanie zamówienia na kwotę 25827,54 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52097,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61247,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52097,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infomex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532235835

7.3.3) Ulica: Wesoła

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52097,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.