eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Opracowanie i realizacja działań promocyjnych mających na celu skuteczną kampanię informacyjno-promocyjną projektu pt. "Budowa Metropolitalnego Systemu Informacji Przestrzennej ... (część nazwy)"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie i realizacja działań promocyjnych mających na celu skuteczną kampanię informacyjno-promocyjną projektu pt. „Budowa Metropolitalnego Systemu Informacji Przestrzennej ... (część nazwy)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Metropolia Poznań

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301740215

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 37

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-537

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 669 80 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@metropoliapoznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.metropoliapoznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ee3c3bc-1005-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie i realizacja działań promocyjnych mających na celu skuteczną kampanię informacyjno-promocyjną projektu pt. „Budowa Metropolitalnego Systemu Informacji Przestrzennej ... (część nazwy)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ee3c3bc-1005-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn.: „Budowa Metropolitalnego Systemu Informacji Przestrzennej (MeSIP) dla Metropolii Poznań” Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269422

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2023/Mesip

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem niniejszego postępowania są usługi: opracowania i realizacji działań promocyjnych mających na celu skuteczną kampanię informacyjno-promocyjną projektu pt. „Budowa Metropolitalnego Systemu Informacji Przestrzennej (MeSIP) dla Metropolii Poznań” przeprowadzanych na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Poznania w ramach projektu pt. „Budowa Metropolitalnego Systemu Informacji Przestrzennej (MeSIP) dla Metropolii Poznań”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
5.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. przygotowanie materiałów informacyjnych i promocyjnych (broszury informacyjne, ulotki), w tym opis Projektu do umieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego oraz multimedialną prezentację promującą Projekt, z uwzględnieniem informacji o działaniu systemu tj. Metropolitalnego Systemu Informacji Przestrzennej
2. przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej w mediach oraz podczas wydarzeń z udziałem min. 100 osób.
Ad. 1 Broszury informacyjne – w formacie A4, 12-stronicowe. Ulotki – w formacie DL, 2-stronicowe. Opis do umieszczenia na stronie internetowej – 4000 znaków + min. 12 grafik/zdjęć (Zamawiający przekaże treści merytoryczne. Po stronie Wykonawcy będzie przygotowanie na tej podstawie opisu, który przystępnie przekaże informacje o MeSIP – przede wszystkim o jego funkcjonalnościach i o przebiegu prac nad systemem). Multimedialna prezentacja – 20-30 slajdów z wykorzystaniem multimediów.
Materiały informacyjne i promocyjne będą kierowane do potencjalnych użytkowników systemu MeSIP, mieszkańców obszarów samorządów tworzących Metropolię Poznań (miasto Poznań, powiat poznański, gminy Szamotuły, Oborniki, Skoki, Śrem). Ich treść będzie przedstawiać zasady działania systemu MeSIP, jego możliwości i korzyści dla użytkownika systemu. Zamawiający udostępni Wykonawcy pakiet zdjęć powstałych w czasie realizacji przedmiotowego projektu, na potrzeby realizacji materiałów graficznych. Jeśli Wykonawca uzna, że potrzeba dodatkowych zdjęć, ich realizacja jest po stronie Wykonawcy. Przygotowanie grafik, banerów oraz finalnej formy zdjęć przeznaczonych do wykorzystania w materiałach prasowych, internetowych i telewizyjnych leży po stronie Wykonawcy.
Ad. 2 Kampania informacyjna zostanie przygotowana do przeprowadzenia w kanałach: Internet (w tym media społecznościowe), telewizja, radio, prasa, media społecznościowe. Na podstawie treści merytorycznych dostarczonych przez Zamawiającego, Wykonawca przygotuje:
a) spoty wideo, do wykorzystania w telewizji i Internecie; długość 30 sekund i 2 minuty; jakość nagrania dopasowana do potrzeb telewizji; scenariusz do akceptacji Zamawiającego
b) spoty audio, do wykorzystania w radiu; długość 15 i 30 sekund; jakość nagrania dopasowana do potrzeb nadawców radiowych; scenariusz do akceptacji Zamawiającego
c) artykuły, do wykorzystania w prasie (z wykorzystaniem grafik/zdjęć) i Internecie (z użyciem multimediów, tj. zdjęć i/lub grafik i/lub wideo); objętość dopasowana do możliwości tytułów prasowych oraz stron internetowych, na których prowadzona będzie kampania; artykuł powinien być czytelny i zamieszczony w części redakcyjnej (nie jako ogłoszenie reklamowe) jako artykuł sponsorowany, materiał partnerski bądź podobny
d) 30 postów dla mediów społecznościowych (10 postów dla każdego z 3 profili społecznościowych Metropolii Poznań); do umieszczenie na profilach w Facebooku, Instagramie, Twitterze; posty mogą być wykorzystane w więcej niż jednym medium, o ile będą dopasowane do charakteru poszczególnych kanałów.
Ad. 2 Kampania informacyjna zostanie przeprowadzenia w kanałach: internet (w tym media społecznościowe), telewizja, radio, prasa, media społecznościowe oraz na spotkaniach z udziałem minimum 100 osób. Wykonawca zleci emisję powyższych materiałów:
a) w telewizji – min. 2 telewizyjne stacje lokalne/regionalne nadające na obszarze przynajmniej 70% Metropolii Poznań; 30 spotów w każdej stacji, min. 60% emisji w godzinach 18-22
b) w radiu – w min. 4 stacjach z 10 o najwyższej słuchalności na terenie Metropolii Poznań według aktualnych danych badania RadioTrack; min. 60% emisji w godzinach 6-10 i 15-18, min 25% spoty 30-sekundowe, minimalna liczba spotów 240.
c) w prasie – w min. 2 gazetach codziennych ukazujących się na terenie Metropolii Poznań; w każdym tytule 2 artykuły w odstępie min. 2 tygodni; forma: artykuł dziennikarski, artykuł sponsorowany, materiał partnerski; objętość: min. 1200 znaków + grafika/zdjęcia
- w min. 5 tygodnikach/miesięcznikach lokalnych wydawanych na obszarze samorządu należącego do Metropolii Poznań w nakładzie minimum 500 egzemplarzy; w każdym tytule 1 artykuł; forma: artykuł dziennikarski, artykuł sponsorowany, materiał partnerski; objętość: min. 1200 znaków + grafika/zdjęcia
d) w portalach internetowych – min. 5 portalach, zawierające treści skierowane do mieszkańców Metropolii Poznań; w każdym portalu min. 1 artykuł multimedialny + 1 film; łączna liczba odsłon dla artykułu i filmu – 10 000
e) w social mediach, w profilach Zamawiającego na Facebooku, Instagramie i Twitterze – publikacja postów; płatna kampania skierowana do mieszkańców obszaru Metropolii Poznań – łącznie 500 tys. wyświetleń; grupa docelowa: mieszkańcy MOF Poznania w wieku 18-65 lat
f) podczas spotkań z udziałem minimum 500 osób; kolportaż ulotek wśród uczestników spotkań – minimum 5 spotkań z udziałem mieszkańców Metropolii Poznań, każdorazowo kolportaż minimum 300 ulotek, każda ulotka wydawana pojedynczo do uczestników spotkania
Materiały merytoryczne do opracowania broszury, materiału video oraz spotów radiowych zostaną przekazane przez Zamawiającego.

Zdjęcia wykorzystywane do przygotowywanych materiałów - jeśli chodzi ukazanie funkcjonowania systemu - zostaną przekazane przez Zamawiającego.

Grupą docelowa kampanii social mediów jest grupa kobiet i mężczyzn w wieku od 18 do 65 rz. z terenu Metropolii Poznań.

Przygotowanie akcji informacyjno-promocyjnej będzie obejmowało:

– opracowanie kanałów dotarcia do grupy docelowej i wypromowanie systemu MeSIP
– opracowanie wytycznych dot. informacji promocyjnych
– opracowanie działań informacyjno-promocyjnych wraz ze wskazaniem:
a) kreacji graficznych proponowanych materiałów informacyjno-promujących
b) kanałów komunikacji i dotarcia do grupy docelowej
– plan i harmonogram działań

Działania informacyjno-promocyjne opracowane przez wybranego Wykonawcę muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego przed rozpoczęciem ich realizacji.

Wykonawca zobowiązany będzie do comiesięcznego raportowania zrealizowanych działań informacyjno-promocyjnych. Wykonawca zobowiązuje się wyznaczenie osoby lub osób do kontaktu z Zamawiającym w ramach realizacji zamówienia oraz przekazanie Zamawiającemu danych kontaktowych tej osoby lub osób (numer telefonu oraz adres e-mail).

Wykonawca zapewnia w całym okresie realizacji zamówienia zasobów kadrowych oraz infrastruktury niezbędnej do realizacji zamówienia.

Wykonawca zapewnia w całym okresie realizacji zamówienia zasoby kadrowe oraz infrastrukturę niezbędną do realizacji zamówienia.
Uwaga – w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
Wykonawca nie powinien posiadać zaległości cywilnoprawnych i przeterminowanych zobowiązań - Wykonawca składa w Formularzu oferty oświadczenie.
Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania potencjałem technicznym wymaganym do wykonania zamówienia - Wykonawca składa oświadczenie w Formularzu oferty.
Wykonawca powinien zaakceptować wykonanie usługi w wymaganym terminie oraz rozliczenie usługi na koniec realizacji zamówienia na podstawie faktury wystawionej po podpisaniu bez zastrzeżeń protokołu odbioru, którego załącznikiem będzie raport realizacji planu działań informacyjno – promocyjnych.
Przygotowane przez Wykonawcę działania informacyjno – promocyjnych muszą uwzględniać dostępność informacyjno – komunikacyjną dla osób ze szczególnymi potrzebami zgodnie z dokumentem „Standardy dostępności dla polityki spójności 2014-2020” – dokument stanowi załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do oznaczania wszelkich dokumentów, a także działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z księgą identyfikacji wizualnej oraz Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. Dokumenty dostępne są na Portalu Funduszy Europejskich.
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli Wykonawcy na każdym etapie realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79341000-6 - Usługi reklamowe

79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

79342000-3 - Usługi marketingowe

79342100-4 - Usługi marketingu bezpośredniego

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: World Trade Center Poznań sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630675635

7.3.3) Ulica: Bukowska 12

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-810

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.