eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Modernizacja dachu budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wójtowskiej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej do 50 kW(mikro instalacja)"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dachu budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wójtowskiej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej do 50 kW(mikro instalacja)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295596

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wójtowska 13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-224

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 831 52 51

1.5.8.) Numer faksu: 22 831 52 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpswojtowska@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpswojtowska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-902b9187-1ca5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Dom Pomocy Społecznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja dachu budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wójtowskiej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej do 50 kW(mikro instalacja)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-902b9187-1ca5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044774/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont Dachu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295805

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.ZP.26.9.2023.55PSF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1340000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji inwestycji pn. „Modernizacja
dachu budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wójtowskiej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej do 50 kW ”.
Inwestycja ta obejmuje w swoim zakresie robót budowlanych i rozwiązań materiałowych :
1.3.1.1 ETAP 1-Termomodernizacja dachu – zadanie określone dokumentacją projektową (projekt budowlany, STWiORB i
przedmiar robót);
1.3.1.2 ETAP 2-Wykonanie podkonstrukcji stalowej pod instalację fotowoltaiczną na dachu Pawilonu A - zadanie określone
dokumentacją projektową (projekt budowlany, STWiORB i przedmiar robót);
1.3.1.3 ETAP 3-Rozbudowa inst. Fotowoltaicznej -montażem instalacji fotowoltaicznej na dachu Pawilonu B
1.3.1.4 Zakres robót budowlano – remontowych związanych z przebudowa polegającej na termomodernizacji dachu i
instalacji fotowoltaiki obejmuje w szczególności:
1.3.1.4.1 Wykonanie zabezpieczeń na dachu oraz wokół budynku;
1.3.1.4.2 Określenie tras dostaw i odbioru materiałów budowlanych i odpadów rozbiórkowych;
1.3.1.4.3 Demontaż instalacji odgromowej poziomej oraz masztów odgromowych;
1.3.1.4.4 Demontaż obróbek blacharskich ścian attykowych;
1.3.1.4.5 Demontaż poszycia dachu;
1.3.1.4.6 Demontaż instalacji wentylacyjnej mechanicznej z ponownym montażem (wentylatory wyciągowe)
1.3.1.4.7 Demontaż czap kominowych
1.3.1.4.8 Skucie tynków na wewnętrznych płaszczyznach ścian attykowych;
1.3.1.4.9 Skucie tynków

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1480000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1480000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1480000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FK GRUPA INWESTYCYJNA SP.ZO.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272957915

7.3.3) Ulica: Młodnicka 58

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-239

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1480000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.