eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy › "Zakup i dostawa artykułów spożywczych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa artykułów spożywczych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallapy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitallapy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa artykułów spożywczych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c90ff51-2e95-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003436/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Artykuły spożywcze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337427/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/67/2022/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 302334,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnie ze
specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od
nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu
zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 33374,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnie ze
specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od
nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu
zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 35688,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnie ze
specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od
nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu
zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 29109,48 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnie ze
specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od
nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu
zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 61741,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnie ze
specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od
nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu
zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 12312,30 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnie ze
specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od
nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu
zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 7900,20 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnie ze
specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od
nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu
zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

15112000-6 - Drób

4.5.5.) Wartość części: 18634,05 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnie ze
specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od
nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu
zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Wartość części: 38253,85 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnie ze
specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od
nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu
zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 16434,60 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnie ze
specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od
nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu
zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 10039,07 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnie ze
specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od
nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu
zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 23134,65 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa artykułów spożywczych”, zgodnie ze
specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia
(zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od
nr 1 do 12 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu
zamówienia – 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Numer pakietu Nazwa pakietu
pakiet 1 Pieczywo
pakiet 2 Mięso zwierząt rzeźnych
pakiet 3 Wyroby wędliniarskie
pakiet 4 Mleko i jego przetwory
pakiet 5 Mrożonki
pakiet 6 Jaja
pakiet 7 Drób
pakiet 8 Warzywa i owoce
pakiet 9 Ryby
pakiet 10 Artykuły spożywcze suche
pakiet 11 Artykuły spożywcze mączne
pakiet 12 Inne artykuły spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne

4.5.5.) Wartość części: 15712,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19630,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19630,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19630,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Spółdzielnia Spożywców "Społem" ul. Rynek Kościuszki 15, 15-950 Białystok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420000771

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19630,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34452,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45017,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34452,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego ZAGŁOBA Z. Łaguna i Wspólnicy Sp. Jawna Ul. Magazynowa 2, 19-200 Grajewo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-13-19-909

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34452,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28486,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46329,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28486,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego ZAGŁOBA Z. Łaguna i Wspólnicy Sp. Jawna Ul. Magazynowa 2, 19-200 Grajewo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191192734

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28486,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 3, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9610,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12792,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9610,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEPTUN Włodzimierz Grochulski, ul. Zachodnia 24/21 15-345 Białystok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-114-76-25

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9610,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 7 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. Wykonawca uchylił się od podpisania umowy w zakresie przedmiotowego pakietu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18634,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18634,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18634,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,SOKOŁÓW’’ S.A., Aleja 550- lecia 1, 08-300 Sokołów Podlaski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8230001444

7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18937,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38253,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38253,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38253,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Popow Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Mango" Detal-Hurt, ul.Poddolna 63, 17-200 Hajnówka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431000332

7.3.4) Miejscowość: Hajnówka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27355,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11592,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12276,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11592,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akwen Hurtownia Ryb Krystyna Grochulska, ul. Tkacka 9, 15-689 Białystok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542 177 82 48

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11592,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu na podstawie art. 255 pkt 3, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25182,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25182,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25182,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Art. Spoż.-Rolne Anna Siekierko 18-200 Wysokie Mazowieckie ul. Szpitalna 24

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 722-102-71-36

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25180,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15021,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15021,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15021,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Art. Spoż.-Rolne Anna Siekierko 18-200 Wysokie Mazowieckie ul. Szpitalna 24

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 722-102-71-36

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1502190 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.