eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Świadczenie usług komun. w zakresie odbioru, transportu, przyjęcia, odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych oraz najem kontenera i pojem. z terenów OSiR w Inow. od 09 2023 r. do 10 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług komun. w zakresie odbioru, transportu, przyjęcia, odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych oraz najem kontenera i pojem. z terenów OSiR w Inow. od 09 2023 r. do 10 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000329881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 4

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 357

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@osir.inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.inowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://osir-inowroclaw.samorzady.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


w zakresie kultury fizycznej w tym sportu i turystyki, w tym terenów rekreacyjnych i urzadzeń sportowych oraz prowadzenia targowisk i parkingów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług komun. w zakresie odbioru, transportu, przyjęcia, odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych oraz najem kontenera i pojem. z terenów OSiR w Inow. od 09 2023 r. do 10 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ff533b5-3c1d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035518/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych oraz najem kontenera i pojemników z terenów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu na okres wrzesień - październik 23 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354845

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2311.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 24971,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przewidywaną ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania z podziałem na frakcje i obiekty Zamawiającego, wykaz pojemników, wymaganą liczba wywozów określają załączniki nr 1, 2 i 3 do SWZ.

3. W zakres zamówienia wchodzi:
1) odbiór i zagospodarowanie z obiektów wymienionych w ust. 2 opisu przedmiotu zamówienia, odpadów komunalnych: zmieszanych oraz zbieranych selektywnie: papieru i tektury, tworzyw sztucznych, szkła, odpadów ulegających biodegradacji
2) wynajem:
a) kontenera o pojemności 10 000 dm3 (SPW-10) przeznaczonego na teren Giełdy – Bazar przy ul. Krzymińskiego 4a w Inowrocławiu;
b) 2 pojemników o pojemności 1100 dm3 (PA-1,1) przeznaczonego na teren Zespołu Obiektów Sportowych Nr 3 wraz z zapleczem socjalno-noclegowym przy ul. Rakowicza 93 w Inowrocławiu.Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonywania usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującym standardem sanitarnym oraz prawem ochrony środowiska i innymi przepisami szczególnymi; z miejsc wskazanych określonych w załącznikach do SWZ, potwierdzony przez obie Strony „potwierdzeniem wywozu”;
2) odbioru odpadów komunalnych od Zamawiającego w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 18:00;
3) zapewnienia:
a) odpowiedniej ilości sprzętu oraz personelu w celu terminowego i należytego wykonywania przedmiotu zamówienia oraz bazy magazynowo-transportowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. Poz. 122);
b) wykonywania usługi odbioru odpadów komunalnych w taki sposób, aby nie utrudniać ruchu samochodowego;
c) zapobiegania rozsypaniu lub wyciekowi odbieranych odpadów; w przypadku rozsypania, wycieku cieczy z komory pojazdu, pojemnika lub kontenera, wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia skutków zaistniałych zdarzeń i naprawienia szkód nimi wywołanych;
d) oddzielnego transportu odpadów komunalnych (zmieszanych i selektywnych) pochodzących z innych źródeł niż wynikających z umowy zawartej ze Zleceniodawcą.
4) ustawienia kontenerów i pojemników po ich opróżnieniu na miejsce, z którego zostały zabrane;
5) naprawy albo zakupu nowych kontenerów lub pojemników na swój koszt w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia kontenerów lub pojemników na odpady w toku realizacji przedmiotu umowy z winy wykonawcy;
6) wymiany kontenerów i pojemnika w przypadku jego zużycia, w wyniku normalnego użytkowania;
7) dostarczenia i ustawienia kontenera i pojemników na terenie określonym w ust. 3 pkt. 2 do dnia 1 września 2023 r. oraz ich odbioru po zakończeniu umowy do dnia 31 października 2023 r. określonego w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SWZ;
8) przekazania Zamawiającemu harmonogramu odbioru odpadów komunalnych do 20 dnia każdego miesiąca, z uwzględnieniem częstotliwości wywozu i ich przyjęcia, wskazanego w załącznikach nr 2 i 3 do SWZ, w okresie jej obowiązywania, na następny miesiąc;
9) sporządzania miesięcznych raportów określających ilość odebranych odpadów komunalnych w danym miesiącu, z podziałem na frakcje odpadów.
10) zapewnienia, na podstawie art. 68 ust. 3 ustawy z dnia z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U.2021.110), aby udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu niniejszego zamówienia publicznego wynosił co najmniej 10%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24971,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24971,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24971,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Inowrocławiu Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 556-080-08-85

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Wawrzyniaka 33

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24971,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.