Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00297063/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Solarne oświetlenie uliczne na terenie Gminy Słupno - Dostawa i montaż solarnych lamp oświetleniowych na terenie Gminy Słupno w ramach funduszu sołeckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Wójt Gminy Słupno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Miszewska 8A
1.5.2.) Miejscowość: Słupno
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-472
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@slupno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Solarne oświetlenie uliczne na terenie Gminy Słupno - Dostawa i montaż solarnych lamp oświetleniowych na terenie Gminy Słupno w ramach funduszu sołeckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be5cfb2b-173a-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024504/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Solarne oświetlenie uliczne na terenie Gminy Słupno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297063/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Solarne oświetlenie uliczne na terenie Gminy Słupno
Zamówienie obejmuje:
Dostawę i montaż solarnych lamp oświetleniowych na terenie Gminy Słupno w następujących sołectwach – Borowiczki Pieńki, Cekanowo, Stare Gulczewo, Liszyno, Rydzyno, Szeligi, Wykowo. Zadanie finansowane będzie ze środków z funduszu sołeckiego poszczególnych sołectw. Łączna ilość lamp solarnych do zamontowania 14 sztuk. Lampy montowane w pasie drogowym nieutwardzonym. Lokalizacja lamp stanowi załącznik nr 1. Wykonawca do oferty dołączy kartę katalogową lampy a z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokumentację dotyczącą lamp solarnych: instrukcję obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne w języku polskim oraz inne dokumenty takie jak: atesty, certyfikaty itp.
Lampy solarne muszą spełniać poniższą specyfikację.
Minimalne parametry techniczne lampy:
Wysokość masztu: 6m, minimalna wysokość montażu oprawy 6m, słup stalowy
ocynkowany + fundament betonowy
Źródło światła: - oprawa uliczna LED, 30Watt
Strumień świetlny: - min 5550lm
Barwa światła: - 4000K do 6000K
Panel solarny: - min 290 Watt
Typ akumulatora: -
żelowy
min 120Ah
Sposób załączania: - czujnik zmierzchowy
Czujnik zmierzchu: tak
Sterowanie pilotem: tak (opcjonalnie)
Parametry techniczne słupa:
Materiał: słup stalowy, ocynkowany, wysokość 6m
Dokumentacja formalno – techniczna słupa:
1. certyfikat,
2. DWU,
3. rysunek techniczny słupa, potwierdzający możliwość jego zastosowania w odniesieniu do masy i powierzchni zamontowanych na nim urządzeń (opraw świetlnych, paneli fotowoltaicznych i ich stelaży oraz wysięgników),
Parametry techniczne fundamentu:
Dokumentacja formalno-techniczna: certyfikat, DWU, rysunek techniczny
Materiał: fundament betonowy
Dokumentacja formalno – techniczna:
1. certyfikat,
2. DWU,
3. Rysunek techniczny
Montaż: fundamenty należy zabudować w podłożu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta fundamentów oraz ustawą Prawo budowlane
Parametry techniczne wysięgnika do lampy 30W:
Materiał: wysięgnik stalowy ocynkowany
Z uwagi na potrzebę posadowienia słupów w różnej odległości od oświetlanego terenu, wysięgniki lub uchwyty montażowe lamp muszą gwarantować możliwość skierowania strumienia światła lamp pod następującymi kątami.
Obsługa gwarancyjna:
1. Czas reakcji na reklamację: 2 dni robocze od zgłoszenia
2. Czas na usunięcie usterki: 7 dni roboczych od zgłoszenia
Termin zakończenia realizacji zadania – 2 miesiące
Wymagania szczególne odnośnie przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i przepisami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi i zgodnie z warunkami umowy.
2. Za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim podczas montażu odpowiada Wykonawca.
3. Sposób wykonywania robót montażowych – montaż bezpośrednio go gruntu, poprzez wkopanie kompletnej lampy.
4. Wymagany okres udzielonej gwarancji - minimum 24 miesiące licząc od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
5. Obsługa gwarancyjna:
• Czas reakcji na reklamację: 2 dni robocze od zgłoszenia
• Czas na usunięcie usterki: 7 dni robocze od zgłoszenia
W ramach zawartej umowy wymagane jest udostępnienie przez Wykonawcę nieodpłatnej usługi serwisowej w całym okresie trwania gwarancji. Wymagane jest, aby w przypadku nieprawidłowego działania lampy, Wykonawca nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki, przybył na miejsce montażu i dokonał jej likwidacji.
Zaoferowana cena winna uwzględniać m.in. koszty zajęcia i przywrócenia pasa drogowego do stanu poprzedniego oraz zlecenie uprawnionej jednostce wykonanie inwentaryzacji powykonawczej oraz inne elementy służące prawidłowemu wykonaniu przedmiotu zamówienia.
Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi siedmioma fakturami / rachunkami końcowymi, finansowanymi z funduszy sołeckich (oddzielnie dla każdego z siedmiu sołectw).
W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty cenowej.
Zamawiający przewiduje ustanowienie osoby upoważnionej do zarządzania realizacją umowy pełniącego funkcję inspektora nadzoru w zakresie wynikającym z Prawa budowlanego i postanowień umowy. Inspektor będzie uprawniony do dokonywania odbiorów (prac częściowych, zanikowych oraz końcowych), kontroli użytych wyrobów budowlanych w odniesieniu do ich parametrów oraz zgodności z dokumentacją, jakości i dokładności wykonania robót, kontroli przeprowadzania prób i pomiarów, kontroli prawidłowości funkcjonowania zamontowanych urządzeń i wyposażenia.
2. CPV: 45000000-7.
3. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia i SWZ są projektowane postanowienia umowy.
4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie: posadowienia słupów oświetleniowych z oprawami i wysięgnikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLUMEN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932614720
7.3.3) Ulica: Zajączkowo 35A
7.3.4) Miejscowość: Miłobądz
7.3.5) Kod pocztowy: 83-111
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gruntowny remont budynku świetlicy wiejskiej w Tobyłce wraz z jego wyposażeniem, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Modernizacja połaci dachu hali sportowej w SP 2 w Nowym Tomyślu
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji do części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.