Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00341205/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie, konserwacja i remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Suwałki w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Suwałki
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Suwałki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790504898
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875664295
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: suwalki@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suwalki.bialystok.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_suwalki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie, konserwacja i remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Suwałki w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0c5a250-31f3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00135394/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341205
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 733289,10 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 586170,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utrzymaniu, konserwacji i remoncie odcinków dróg leśnych, które uległy deformacji, poprzez profilowanie oraz uzupełnianie nawierzchni (kolein i wybojów) pospółką drogową „lekko zaglinioną” wraz z utwardzeniem oraz odsłonięciem dróg. Profilowanie polegać będzie na wyrównaniu nawierzchni oraz nadaniu odpowiednich spadków poprzecznych za pomocą równiarki samojezdnej. Naprawa nawierzchni dróg polegać będzie na dowiezieniu oraz rozplantowaniu pospółki drogowej po uprzednim usunięciu ewentualnych zastoisk wody czy błota, wraz z utwardzeniem i wyprofilowaniem naprawianego odcinka drogi.Całkowity zakres prac:
a) uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg - prace polegają na lekkim spulchnieniu struktury wyboi lub kolein, uzupełnieniu ubytków mieszanką żwirową „lekko zaglinioną” oraz jej zagęszczeniu. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykoszenie poboczy o szerokości min. 2 m poza koronę drogi, z obu stron drogi, odprowadzenie stagnującej wody, ewentualnie usunięcie warstwy darniny i humusu oraz wybranie zalegającego błota. Uzupełnienia należy wykonać z nadmiarem na wysokości 5 cm. Zamówienie obejmuje zakup oraz dostawę przez Wykonawcę kruszywa naturalnego frakcji 0/63 mm. Krzywa uziarnienia mieszanki powinna mieścić się w granicach krzywych obszaru podanych w STWiOR. Kruszywo naturalne użyte do mieszanki żwirowej powinno spełniać wymagania normy PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym”.
b) praca sprzętu (m.in. ładowarko-koparki, koparki, samochodu skrzyniowego, walca) - przy profilowaniu zawyżonych poboczy, usunięciu warstwy darniny i humusu, usunięciu zastoisk wody, usunięciu karczy w skrajni drogi i odmuleniu rowów rowów otwartych, uzupełnieniu ubytków i zagęszczeniu dowiezionego kruszywa drogowego, wywiezienie nadmiarowej materii organicznej, konserwacja i naprawa wszystkich elementów technicznych.
c) odsłanianiu dróg czynność polegająca na wycięciu podszytów i podrostów (np. przy użyciu pilarki spalinowej, wykaszarki, kosiarki bijakowej), wchodzących w zasięg do dwóch metrów poza koronę drogi, z obydwu jej stron (łączna szerokość 4m - po 2m z każdej stronie drogi leśnej). Korona drogi powinna być odsłonięta, aby zapewnić swobodny przejazd pojazdów wysokotonażowych np. wywożących drewno, wozów gaśniczych (załącznik nr 1 do STWiOR).
Część I - Obręb Suwałki - pn. „Bieżące utrzymanie, konserwacja i remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Suwałki w 2023“.
Lokalizacja prac: teren Nadleśnictwa Suwałki.
Część I zamówienia obejmuje leśnictwa: Papiernia, Płociczno, Pijawne, Walne.
Całkowity zakres prac do wykonania w tej części zamówienia obejmuje wykonanie nastepujących prac ww. leśnictwach:
a) bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych poprze miejscowe uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg o łącznej długości ok. 1 km, średniej szerokości ok. 3,5 m, średniej grubości warstwy mieszanki żwirowej do uzupełnienia ok. 0,1-0,2 m w zależności od lokalizacji i stanu nawierzchni drogi leśnej (zapotrzebowanie ok. 375 m3), wraz z odsłonięciem każdego odcinka drogi przeznaczonego do utrzymania,
b) remont dróg pożarowych o nr 1 (długość ok. 2 km) oraz cześć drogi nr 4 (długość ok. 3 km) poprzez przywrócenie parametrów przeciwpożarowych: 5 m szerokości oraz koronie drogi o szerokości 6 m , utrzymanie drożności urządzeń odwadniających (m.in. rowów), średniej grubości warstwy mieszanki żwirowej do uzupełnienia ok. 0,1-0,2 m w zależności od lokalizacji i stanu nawierzchni drogi leśnej (zapotrzebowanie ok. 3 660 m3) wraz z odsłonięciem każdego odcinka drogi przeznaczonego do remontu.
c) pracę sprzętu drogowego w celu wykonania zamówienia, o łącznej ilości ok. 98 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 367462,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na utrzymaniu, konserwacji i remoncie odcinków dróg leśnych, które uległy deformacji, poprzez profilowanie oraz uzupełnianie nawierzchni (kolein i wybojów) pospółką drogową „lekko zaglinioną” wraz z utwardzeniem oraz odsłonięciem dróg. Profilowanie polegać będzie na wyrównaniu nawierzchni oraz nadaniu odpowiednich spadków poprzecznych za pomocą równiarki samojezdnej. Naprawa nawierzchni dróg polegać będzie na dowiezieniu oraz rozplantowaniu pospółki drogowej po uprzednim usunięciu ewentualnych zastoisk wody czy błota, wraz z utwardzeniem i wyprofilowaniem naprawianego odcinka drogi.Całkowity zakres prac:
a) uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg - prace polegają na lekkim spulchnieniu struktury wyboi lub kolein, uzupełnieniu ubytków mieszanką żwirową „lekko zaglinioną” oraz jej zagęszczeniu. Przed przystąpieniem do robót należy wykonać wykoszenie poboczy o szerokości min. 2 m poza koronę drogi, z obu stron drogi, odprowadzenie stagnującej wody, ewentualnie usunięcie warstwy darniny i humusu oraz wybranie zalegającego błota. Uzupełnienia należy wykonać z nadmiarem na wysokości 5 cm. Zamówienie obejmuje zakup oraz dostawę przez Wykonawcę kruszywa naturalnego frakcji 0/63 mm. Krzywa uziarnienia mieszanki powinna mieścić się w granicach krzywych obszaru podanych w STWiOR. Kruszywo naturalne użyte do mieszanki żwirowej powinno spełniać wymagania normy PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym”.
b) praca sprzętu (m.in. ładowarko-koparki, koparki, samochodu skrzyniowego, walca) - przy profilowaniu zawyżonych poboczy, usunięciu warstwy darniny i humusu, usunięciu zastoisk wody, usunięciu karczy w skrajni drogi i odmuleniu rowów rowów otwartych, uzupełnieniu ubytków i zagęszczeniu dowiezionego kruszywa drogowego, wywiezienie nadmiarowej materii organicznej, konserwacja i naprawa wszystkich elementów technicznych.
c) odsłanianiu dróg czynność polegająca na wycięciu podszytów i podrostów (np. przy użyciu pilarki spalinowej, wykaszarki, kosiarki bijakowej), wchodzących w zasięg do dwóch metrów poza koronę drogi, z obydwu jej stron (łączna szerokość 4m - po 2m z każdej stronie drogi leśnej). Korona drogi powinna być odsłonięta, aby zapewnić swobodny przejazd pojazdów wysokotonażowych np. wywożących drewno, wozów gaśniczych (załącznik nr 1 do STWiOR).
Część II – Obręb Puńsk – pn. „Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Suwałki w 2023“.
Lokalizacja prac: teren Nadleśnictwa Suwałki.
Część II zamówienia obejmuje leśnictwa: Bondziszki, Rutka, Zaboryszki, Hańcza, Krasnopol.
Całkowity zakres prac do wykonania w tej części zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac ww. Leśnictwach:
a) bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych poprzez miejscowe uzupełnienie ubytków w nawierzchni dróg o łącznej długości ok. 6 km, średniej szerokości ok. 3,5 m, średniej grubości warstwy mieszanki żwirowej do uzupełnienia ok. 0,1-0,2 m w zależności od lokalizacji i stanu nawierzchni drogi leśnej (zapotrzebowanie 3 162,00 m3), wraz z odsłonięciem każdego odcinka drogi przeznaczonego do utrzymania.
b) pracę sprzętu drogowego w celu wykonania zamówienia, o łącznej ilości ok. 440 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
4.5.5.) Wartość części: 365826,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353221,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 641906,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353221,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy Roboty Ziemne Waldemar Olsztyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441231394
7.3.3) Ulica: ul. Majerskiego 32
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT CIĘŻAROWY, ROBOTY ZIEMNE WALDEMAR OLSZTYN
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT CIĘŻAROWY, ROBOTY ZIEMNE WALDEMAR OLSZTYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353221,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394436,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419725,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394436,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Ciężarowy Roboty Ziemne Waldemar Olsztyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441231394
7.3.3) Ulica: ul. Majerskiego 32,
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT CIĘŻAROWY, ROBOTY ZIEMNE WALDEMAR OLSZTYN
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT CIĘŻAROWY, ROBOTY ZIEMNE WALDEMAR OLSZTYN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394436,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-21INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego przy ul. Filipowskiej 20 w Suwałkach
- Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Mieście Suwałki - opracowanie dokumentacji w Zespole Szkół nr 1 w Suwałkach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych i otwartych
- "Dostawa narybku węgorza europejskiego, siei, troci jeziorowej, pstrąga potokowego oraz lina"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
- Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.