eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa rękawiczek medycznych



Ogłoszenie z dnia 2022-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa rękawiczek medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: PŁOCKI ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611416590

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 28

1.4.2.) Miejscowość: Płock

1.4.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@plockizoz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalplock.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397519

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-18

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00364092/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1. przedmiotowe środki dowodowe do oceny jakości w kryterium oceny ofert:
1) Karta techniczna lub karta katalogowa produktu potwierdzająca parametry oferowanego produktu – dotyczy wszystkich Pakietów.
2) Wyniki badań potwierdzających, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają normom: PN-EN 455-1, PN-EN 455-2, PN-EN 455-3, PN-EN 455-4 lub równoważnym; nie starsze niż 5 lat od daty składania ofert, wykonane przez Laboratorium Akredytowane lub Jednostkę Notyfikowaną lub jednostkę / laboratorium niezależne od producenta lub producenta z kraju pochodzenia rękawiczek lub dokument równoważny potwierdzający wymagania i badania w zakresie poszczególnych norm – dotyczy Pakietów 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9.

2. przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie zgodności zaoferowanego przedmiotu z opisem przedmiotu zamówienia:
1) Wyniki badań na substancje chemiczne i dezynfekcyjne wg normy PN-EN 374-1 lub równoważnej; nie starsze niż 5 lat od daty składania ofert, wykonane przez Laboratorium Akredytowane lub Jednostkę Notyfikowaną lub jednostkę / laboratorium niezależne od producenta lub producenta z kraju pochodzenia rękawiczek lub dokument równoważny potwierdzający przebadanie na substancje, o których mowa we wskazanej normie – dotyczy Pakietów Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9.
2) Wyniki badań na wirusy ASTM F 1671 lub równoważnej – nie starsze niż 5 lat od daty składania ofert lub dokument równoważny potwierdzający przebadanie rękawic na wirusy krwiopochodne – dotyczy Pakietów Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9.

Po zmianie:
1.5. przedmiotowe środki dowodowe do oceny jakości w kryterium oceny ofert:
1) Karta techniczna lub karta katalogowa produktu potwierdzająca parametry oferowanego produktu – dotyczy wszystkich Pakietów.
2) Wyniki badań potwierdzających, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają normom: PN-EN 455-1, PN-EN 455-2, PN-EN 455-3, PN-EN 455-4 lub równoważnym; nie starsze niż 5 lat od daty składania ofert, wykonane przez Laboratorium Akredytowane lub Jednostkę Notyfikowaną lub jednostkę / laboratorium niezależne od producenta lub producenta z kraju pochodzenia rękawiczek lub dokument równoważny potwierdzający wymagania i badania w zakresie poszczególnych norm – dotyczy wszystkich Pakietów
1.6. przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie zgodności zaoferowanego przedmiotu z opisem przedmiotu zamówienia:
1) Wyniki badań na substancje chemiczne i dezynfekcyjne wg normy PN-EN 374-1 lub równoważnej; nie starsze niż 5 lat od daty składania ofert, wykonane przez Laboratorium Akredytowane lub Jednostkę Notyfikowaną lub jednostkę/laboratorium niezależne od producenta lub producenta z kraju pochodzenia rękawiczek lub dokument równoważny potwierdzający przebadanie na substancje, o których mowa we wskazanej normie – dotyczy Pakietów Nr 1, 2, 4
2) Wyniki badań na wirusy wg normy ASTM F 1671 lub równoważnej – nie starsze niż 6 lat od daty składania ofert lub dokument równoważny potwierdzający przebadanie rękawic na wirusy krwiopochodne – dotyczy Pakietów Nr 1 - 6, 8, 9.
3) Wyniki badań na przenikalność krwi syntetycznej wg normy ASTM F1670 lub równoważnej, nie starsze niż 5 lat od daty składania ofert – dotyczy Pakietów Nr 1, 2, 4, 5, 9.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są
niekompletne, zamawiający będzie wzywał do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, w trybie art. 107 ust 2
Ustawy Pzp.

Po zmianie:
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający będzie wzywał do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, w trybie art. 107 ust 2 Ustawy Pzp.

Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu:
1.6. przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie zgodności zaoferowanego przedmiotu z opisem przedmiotu zamówienia:
1) Wyniki badań na substancje chemiczne i dezynfekcyjne wg normy PN-EN 374-1 lub równoważnej; nie starsze niż 5 lat od daty składania ofert, wykonane przez Laboratorium Akredytowane lub Jednostkę Notyfikowaną lub jednostkę/laboratorium niezależne od producenta lub producenta z kraju pochodzenia rękawiczek lub dokument równoważny potwierdzający przebadanie na substancje, o których mowa we wskazanej normie – dotyczy Pakietów Nr 1, 2, 4
2) Wyniki badań na wirusy wg normy ASTM F 1671 lub równoważnej – nie starsze niż 6 lat od daty składania ofert lub dokument równoważny potwierdzający przebadanie rękawic na wirusy krwiopochodne – dotyczy Pakietów Nr 1 - 6, 8, 9.
3) Wyniki badań na przenikalność krwi syntetycznej wg normy ASTM F1670 lub równoważnej, nie starsze niż 5 lat od daty składania ofert – dotyczy Pakietów Nr 1, 2, 4, 5, 9.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, paragraf 9

Po zmianie:
Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, paragraf 9
2. Strony dopuszczają zmianę (zastąpienie produktu lub rozszerzenie asortymentu o produkt równoważny lub wyższej jakości) niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym, w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
b) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, obok dotychczas oferowanego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.
3. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust. 3 nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty w następujących przypadkach:
a. zmiana przepisów prawa lub istotnych i korzystnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych;
b. zmiana urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem, że zmiana ta wchodzi w życie z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę;
c. zmiana stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych;
d. jeżeli Wykonawca zostanie obarczony obowiązkiem zapłacenia podatku, który nie obowiązywał w dniu podpisania umowy, ale musi zostać wpisany do faktury z dnia dostawy, przy założeniu, że ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian;
e. obniżenie cen jednostkowych, w szczególności w przypadku ustania stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego.
f. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny w przypadku zmiany cen producenta lub w przypadku zmiany w czasie trwania umowy kursu dolara amerykańskiego w stosunku do złotego o co najmniej 5%, z zastrzeżeniem, że zmiana kursu dotyczy wartości średniomiesięcznych i w przypadku późniejszego obniżenia się kursu, ceny powracają do niższego/początkowego poziomu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.