eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Na sukcesywne dostawy owoców i warzyw



Ogłoszenie z dnia 2022-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Na sukcesywne dostawy owoców i warzyw

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670997773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jędrzeja Śniadeckiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Lipsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483783510

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallipsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzzoz-lipsko.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spzzoz-lipsko.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Na sukcesywne dostawy owoców i warzyw

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-624e1dab-34cd-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349048/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/14/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 636123,50 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 127838 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw i owoców dla potrzeb kuchni szpitalnej Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2, zwanego dalej Zamawiającym, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SWZ).
2. Dostarczane produkty muszą być świeże i dobrej jakości.
3. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Zamawiający zamówi oczekiwany asortyment co najmniej o wartości 40 % zawartej umowy.

1 Arbuz kg 60
2 Banany kg 200
3 Buraki kg 2 000
4 Brokuły szt 400
5 Brzoskwinia kg 40
6 Cebula kg 700
7 Czosnek "szt.
(główka)" 300
8 Fasolka szparagowa kg 30
Gruszka konferencja kg 30
9 Jabłka deserowe kg 2 000
10 Kapusta czerwona kg 30
11 Kalafior szt 200
12 Kapusta biała kg 800
13 Kapusta pekińska kg 500
14 Kapusta kwaszona kg 700
15 kapusta włoska kg 30
16 Koperek pęcz 1 300
17 Mandarynki kg 50
18 Nektarynki kg 30
19 "Marchew jadalna,
korzeń o średnicy min. 1,5 cm prosty i bez wklęsłości" kg 10 000
20 Ogórek kwaszony kg 300
21 Ogórek świeży kg 300
22 Papryka czerwona kg 130
23 Pieczarki kg 300
24 Pietruszka korzeń jadalna kg 50
25 Pomarańcze kg 30
26 Pietruszka zielona pęcz. 1 400
27 Pomidor szklarniowy kg 1 200
28 Por kg 30
29 Rzodkiewka pęcz. 1 000
30 Sałata lodowa szt 1 000
Sałata masłowa szt 1 000
31 Seler kg 900
32 Szczypiorek pęcz. 400
33 winogrona białe kg 10
34 "Ziemniaki konsumpcyjne
minimalna średnica 5 cm, kształt regularny, owalny lub okrągły o gładkiej powierzchni (bez głębokich oczek)" kg 40 000

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

03222321-9 - Jabłka

03221111-7 - Burak ćwikłowy

03221430-9 - Brokuły

03221420-6 - Kalafior

03221410-3 - Kapusta

03221112-4 - Marchew

03221310-2 - Sałata

03221270-9 - Ogórki

03221240-0 - Pomidory

03222340-8 - Winogrona

03222210-8 - Cytryny

03222111-4 - Banany

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140755 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159170 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140755 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SELIGA Łukasz Seliga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7981366565

7.3.3) Ulica: Gościniec 56

7.3.4) Miejscowość: Przybyszew

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140755 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.