eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › Wymiana nawierzchni ze sztucznej trawy na boisku szkolnym "ORLIK" przy Augustowskim Centrum Edukacyjnym w Augustowie.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana nawierzchni ze sztucznej trawy na boisku szkolnym „ORLIK” przy Augustowskim Centrum Edukacyjnym w Augustowie - II postępowanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: AUGUSTOWSKIE CENTRUM EDUKACYJNE W AUGUSTOWIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000184550

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: al. kard. Wyszyńskiego 3

1.4.2.) Miejscowość: Augustów

1.4.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ace@acedu.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-ace-staugustow.wrotapodlasia

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396797

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-18

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00381573/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia
należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy
jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 450 ust. 2 PZP.
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Pekao S.A.
nr rachunku: 96 1240 6292 1111 0011 . W tytule przelewu należy wpisać: „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w
postępowaniu znak: ACE.26.1.2022”.
Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym.
Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na
którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew
pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.

Po zmianie:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia przed zawarciem umowy zabezpieczenia
należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy
jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 450 ust. 2 PZP.
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Pekao S.A.
nr rachunku: 96 1240 6292 1111 0011 1819 5471 . W tytule przelewu należy wpisać: „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w
postępowaniu znak: ACE.26.2.2022”.
Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym.
Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na
którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew
pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmianą:
Do oferty należy załączyć,
jeżeli dotyczy:
1) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ),
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdziale 7 ust. 7.2. pkt 2) niniejszego SWZ, potwierdzające
oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik
nr 4 do SWZ),
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
4) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy,
5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

Po zmianie:
Do oferty należy załączyć,
jeżeli dotyczy:
1) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ),
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdziale 7 ust. 7.2. pkt 2) niniejszego SWZ, potwierdzające
oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik
nr 4 do SWZ),
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
4) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy,
5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6) przedmiotowe środki dowodowe wymienione w rozdziale nr 23 SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
brak

Po zmianie:
Wymagane przedmiotowe środki dowodowe to:
a) Badanie laboratoryjne oferowanego systemu sztucznej trawy (trawa z zasypem z recyklingu) na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2014-02; oraz normą EN 15330-1:2013
b) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia;
c) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.
d) Raport z badań dotyczący oferowanego systemu nawierzchni (trawa z zasypką) przeprowadzonego przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), potwierdzający wszystkie wymagane parametry oraz potwierdzający zgodność jego parametrów z FIFA Quality Program for Football, dla poziomu minimum FIFA Quality;
e) badania dla granulatu z recyklingu na starzenie UV (minimum 5000 h),
f) Aktualny certyfikat FPP dla producenta trawy (FIFA Preferred Producer);
g) Autoryzację producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z udzieloną gwarancją Producenta na tą nawierzchnię.
h) zaświadczenie niezależnego Instytutu że produkt nadaje się w 100% do recyklingu wydane przez Laboratorium ISO/IEC 17025:2018

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
Wymagane przedmiotowe środki dowodowe to:
a) Badanie laboratoryjne oferowanego systemu sztucznej trawy (trawa z zasypem z recyklingu) na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2014-02; oraz normą EN 15330-1:2013
b) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia;
c) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.
d) Raport z badań dotyczący oferowanego systemu nawierzchni (trawa z zasypką) przeprowadzonego przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), potwierdzający wszystkie wymagane parametry oraz potwierdzający zgodność jego parametrów z FIFA Quality Program for Football, dla poziomu minimum FIFA Quality;
e) badania dla granulatu z recyklingu na starzenie UV (minimum 5000 h),
f) Aktualny certyfikat FPP dla producenta trawy (FIFA Preferred Producer);
g) Autoryzację producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z udzieloną gwarancją Producenta na tą nawierzchnię.
h) zaświadczenie niezależnego Instytutu że produkt nadaje się w 100% do recyklingu wydane przez Laboratorium ISO/IEC 17025:2018

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:

Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa wraz z ofertą.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-10-21 08:00

Po zmianie:
2022-10-26 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-10-21 09:00

Po zmianie:
2022-10-26 09:00

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

W związku ze zmianą ogłoszenia Zamawiający wydłuża termin składania ofert o 5 dni, tj., do dnia 26.10.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.