eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawy materiałów do sterylizacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy materiałów do sterylizacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy materiałów do sterylizacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b53a66ec-34e2-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030205/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.21 dostawy materiałów do sterylizacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350935/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 70/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 278622,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Naprzemiennie przekładane arkusze opakowaniowe -ochronny materiał opakowaniowy w arkuszach do sterylizacji, wolny od lateksu, zbudowany z podłużnych włókien polipropylenu, gramatura 60 g/m2, wytrzymałość na rozciąganie nie mniejsza niż 1,65 kN/m w kierunku walcowania i 1,13kN/m kN/m w kierunku poprzecznym, wydłużenie nie mniejsze niż 115% w obu kierunkach, w kolorze fioletowym oraz trwała syntetyczna włóknina typu SMMS w kolorze niebieskim: 4 warstwowa, nie zawierająca lateksu, o gramaturze 55 g/m2. Możliwość stosowania w sterylizacji parowej, nadtlenkiem wodoru oraz tlenkiem etylenu. Zgodne z normą EN 11607-1 i EN 868-2. Rozmiar 75 x 75 cm, op. a'300 szt. op. 10
2. Naprzemiennie przekładane arkusze opakowaniowe -ochronny materiał opakowaniowy w arkuszach do sterylizacji, wolny od lateksu, zbudowany z podłużnych włókien polipropylenu, gramatura 60 g/m2, wytrzymałość na rozciąganie niemniejsza niż 1,65 kN/m w kierunku walcowania i 1,13kN/m kN/m w kierunku poprzecznym, wydłużenie nie mniejsze niż 115% w obu kierunkach, w kolorze fioletowym oraz trwała syntetyczna włóknina typu SMMS w kolorze niebieskim: 4 warstwowa, nie zawierająca lateksu, o gramaturze 55 g/m2. Możliwość stosowania w sterylizacji parowej, nadtlenkiem wodoru oraz tlenkiem etylenu. Zgodne z normą EN 11607-1 i EN 868-2. Rozmiar 100 x 100 cm, op. a'200 szt. op. 20
3. Naprzemiennie przekładane arkusze opakowaniowe -ochronny materiał opakowaniowy w arkuszach do sterylizacji, wolny od lateksu, zbudowany z podłużnych włókien polipropylenu, gramatura 60 g/m2, wytrzymałość na rozciąganie niemniejsza niż 1,65 kN/m w kierunku walcowania i 1,13kN/m kN/m w kierunku poprzecznym, wydłużenie nie mniejsze niż 115% w obu kierunkach, w kolorze fioletowym oraz trwała syntetyczna włóknina typu SMMS w kolorze niebieskim: 4 warstwowa, nie zawierająca lateksu, o gramaturze 55 g/m2. Możliwość stosowania w sterylizacji parowej, nadtlenkiem wodoru oraz tlenkiem etylenu. Zgodne z normą EN 11607-1 i EN 868-2. Rozmiar 120 x 120 cm, op. a'120 szt. op. 10
4. Wysokochłonne papierowe wkładki absorpcyjne o gramaturze nie mniejszej niż 100 g/m2, możliwość stosowania w sterylizacji S i EO, wytrzymałość na przepuklenie nie mniejsza niż 300 kPa, wzrost kapilar nie większy niż 40mm w obu kierunkach wytwarzania, wytrzymałość na rozciąganie nie mniejsza niż 35N/15mm w obu kierunkach wytwarzania, wytrzymałość na rozciąganie na mokro nie mniejsza niż 10N/15mm w obu kierunkach wytwarzania, rozmiar 305 x 610 mm, opakowanie a'1000 szt. op. 5
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 33805 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Przyrząd PCD do kontroli wsadu posiadający element spiralny w postaci rurki wykonanej ze stali nierdzewnej o dł. 1,5 m i średnicy 1 mm, w obudowie wykonanej z tworzywa sztucznego.
Z możliwością stosowania do wskaźników typu 5, typu 6 i kontroli biologicznej. Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny, oznaczenie CE na każdym opakowaniu. Op. 3
2. Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, samoprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o wartościach ustalonych 134ºC/7 min.
i 121ºC/20 min., odpowiadający typ 6 wg ISO 11140-1 – zgodny z normą EN ISO 11140-1:2014, pozwalający zidentyfikować produkt po jego kodzie i nazwie. Na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny odczyt. Posiadający poświadczenie aktualnym dokumentem producenta o braku zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. Rozmiar testu dopasowany do aktualnie używanej dokumentacji oraz kompatybilny ze spiralnym przyrządem PCD, max 19 x 100 mm. W opakowaniach po 200 szt. Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny, oznaczenie CE na każdym opakowaniu. Op. 250
3. Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, samoprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o wartościach ustalonych 134ºC/5,3 min.
i 121ºC/15 min., odpowiadający typ 6 wg ISO 11140-1 – zgodny z normą EN ISO 11140-1:2014, pozwalający zidentyfikować produkt po jego kodzie i nazwie. Na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny odczyt. Posiadający poświadczenie aktualnym dokumentem producenta o braku zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. Rozmiar testu dopasowany do aktualnie używanej dokumentacji oraz kompatybilny ze spiralnym przyrządem PCD, max 19 x 100 mm. W opakowaniach po 200 szt. Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny, oznaczenie CE na każdym opakowaniu Op. 200
4. Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, nieprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o parametrach 134ºC/18 min., odpowiadający typ 6 wg ISO 11140-1 – zgodny z normą tj. EN ISO 11140-1:2014, pozwalającego zidentyfikować produkt po jego kodzie
i nazwie. Na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny odczyt. Posiadający poświadczenie aktualnym dokumentem producenta o braku zawartości niebezpiecznych substancji x 200 szt testów. Op. 1
5. Ampułkowy wskaźnik biologiczny do kontroli skuteczności sterylizacji parą wodną z określeniem warunków zabicia spor bakterii w temperaturze procesu 121ºC i 134ºC , o czasie inkubacji 24/48 godz., zawierający spory B. stearothermophilus - zgodnie z normą ISO 11138, nazwa podana na każdej fiolce testu. Zawierający filtr przeciwbakteryjny zapobiegający nadkażaniu. Na zewnątrz ampułki naniesiony wskaźnik chemiczny jednoznacznie zmieniający kolor po poddaniu testu sterylizacji z koloru niebieskiego na czarny. Wymagane przedstawienie przykładowego atestu serii oferowanego wskaźnika -
w opakowaniach po 100 szt. Testy dostosowane do posiadanego inkubatora firmy Browne. Op. 1
6. Sporal A a’10 szt. op. 15
7. System dokumentacji procesu sterylizacji 100sztuk w opakowaniu Op. 8
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 59075 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1 Szczotka o dł. 40,6 cm do czyszczenia kanałów roboczych narzędzi (tym laparoskopów) wykonana ze skręconego drutu ze stali nierdzewnej oraz nylonowego włosia o średnicy 7 mm. Opakowanie 3 szt. Op. 10
2 Szczotka o dł. 40,6 cm do czyszczenia kanałów roboczych narzędzi (tym laparoskopów) wykonana ze skręconego drutu ze stali nierdzewnej oraz nylonowego włosia o średnicy 10 mm. Opakowanie 3 szt. Op. 10
3 Szczotka o dł. 30,5 cm do czyszczenia kanałów roboczych narzędzi (tym laparoskopów) wykonana ze skręconego drutu ze stali nierdzewnej oraz nylonowego włosia o średnicy 4 mm. Opakowanie 3 szt. Op. 10
4 Szczotka o dł. 30,5 cm do czyszczenia kanałów roboczych narzędzi (tym laparoskopów) wykonana ze skręconego drutu ze stali nierdzewnej oraz nylonowego włosia o średnicy 5 mm. Opakowanie 3 szt. Op. 10
5 Specjalistyczna szczotka wielokrotnego użytku do czyszczenia narzedzi z uchwytem o dł. 22 ±1 cm z bardzo sztywnym włosiem, wymiary 77x20x10 mm (dł. x szer. x wys.). Opakowanie 3 szt. Op. 10
6 Specjalistyczna szczotka o dł. 20 cm do czyszczenia osprzętu ortopedycznego, z uchwytem z tworzywa sztucznego oraz nylonowym włosiem osadzonym na dwóch końcach rączki - jedna końcówka szpiczasta o śr. 8 mm, druga okrągła o śr. 45 mm. Opakowanie 3 szt. Op. 2
7 Szczotka o dł. 18 cm do mycia narzędzi z uchwytem wykonanym z tworzywa sztucznego i włosiem ze stali nierdzewnej osadzonej na dwóch końcach rączki ( na jednym tylko jeden rząd włosia). Opakowanie 3 szt. Op. 10
8 Czyściki elastyczne - podwójne, bawełna/nylon - śr. 3 mm - 15 cm - 100 szt. Op. 5
9 Czyściki elastyczne - miekkie, polyester - śr. 9 mm - 30 cm - 50 szt. Op. 10
10 Czyściki elastyczne - miekkie, polyester - śr. 12 mm - 30 cm - 50 szt. Op. 10
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Proszek do gruntownego usuwania zanieczyszczeń z narzędzi ze stali nierdzewnej - opakowanie 80-90g op. 3
2. Łagodny, niezawierający związków krzemowych środek do ręcznego czyszczenia szkła, porcelany, ceramiki kuchennej, powierzchni ze stali szlachetnej, aluminium, emalii oraz płyt ceramicznych z osadów kamienia
i tłuszczu zawierający ethylenodioxydimetanol w opakowaniu 750 ml op. 5
3. Preparat czyszczący do dokładnego usuwania pozostałości po taśmach
i substancjach klejących, gipsie, alginatach i cementach, oraz pastach cynkowo-eugenolowych. Zawierający
w swoim składzie czysty terpen pomarańczowy z naturalnie tłoczonych skórek pomarańczy i olej natłuszczający; niezawierający alkaliów i mydła. Opakowanie 500 ml z korkiem, w którym mały otwór ułatwia dozowanie. op. 5
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 1795 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych ani krwi test kontroli skuteczności mycia mechanicznego w formie plastikowego arkusza, substancja testowa - zgodna
z ISO/TS 15883-5 - umieszczona warstwowo z dwóch stron arkusza
w czterech różnych punktach Arkusz testowy do zastosowania z uchwytem zapewniającym kontrolę procesu mycia
z czterech różnych kierunków. Odczyt wyniku testu natychmiastowy, łatwy
i jednoznaczny w interpretacji. Posiadający oświadczenie producenta testu
o możliwości stosowania w myjce ultradźwiękowej. Posiadający poświadczenie aktualnym dokumentem producenta brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. W opakowaniu 100 szt. Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny, oznaczenie CE na każdym opakowaniu. op. 15
2. Uchwyt wielokrotnego użytku, wykonany ze stali nierdzewnej, do utrzymania arkusza testowego wskaźnika kontroli mycia mechanicznego, umożliwiający kontrolę procesu mycia z czterech różnych kierunków. Uchwyt w postaci "klipsa", otwierany w celu łatwego umieszczania i wyciągania arkusza testowego. Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny, oznaczenie CE na każdym opakowaniu. op. 2
3. Gotowe do użycia testy do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych gdzie w jednoelementowym przyrządzie do pobrania próby znajduje się wymazówka i substancja testowa. Nie dopuszcza się testów gdzie substancja testowa jest umieszczana w oddzielnej fiolce. W przypadku obecności białek, substancja testowa zmienia kolor już
w 5-10 sekund z jasnożółtej na niebieską. Intensywność przebarwienia wzrasta wraz ze stopniem zanieczyszczenia. Test nie wymaga inkubacji, wykrywa pozostałości białkowe na poziomie 1µg. op. 7
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 5357,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Opakowania polyolefinowo - foliowe w formie rękawów. Rozmiar : 160mmxx 70 m op. 10
2. Opakowania polyolefinowo - foliowe w formie rękawów, Rozmiar : 220mm x 70 m op. 10
3. Opakowania polyolefinowo - foliowe w formie rękawów, Rozmiar : 285mm x 70 m op. 10
4. Opakowania polyolefinowo - foliowe w formie rękawów, Rozmiar : 320mm x 70 m op. 10
5. Opakowania polyolefinowo - foliowe w formie rękawów, Rozmiar: 470mmx70m op. 10
RAZEM

Wymagania dotyczące opakowania:
Opakowania polyolefinowo - foliowe w formie rękawów, zgodnych z poniższymi parametrami: gramatura polyolefinu 93g/m²,folia 6- warstwowa, grubość folii 50 µm, zgrzew fabryczny 3-kanałowy we wszystkich rozmiarach, bezpyłowe otwarcie w obu kierunkach, oznaczenie normy ISO 11607- 1 oraz EN 868-5, temperatura zgrzewu - 130° C - 150°C, posiadający certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzający szczelność mikrobiologiczną przez min. 12 miesięcy wyrobów po sterylizacji, posiadający certyfikat producenta potwierdzający kompatybilność ze sterylizacją metodą: tlenkiem etylenu i parą wodną – posiadający potwierdzenie bariery mikrobiologicznej przez niezależną jednostkę notyfikowaną,

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 13830 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Rękawy foliowo-papierowe płaskie 50mm x 200m.Pakowane pojedyńczo. szt. 10
2. Rękawy foliowo-papierowe płaskie 75mm x 200 m.Pakowane pojedyńczo. szt. 60
3. Rękawy foliowo-papierowe płaskie l00mmm x 200mPakowane pojedyńczo. szt. 60
4. Rękawy foliowo-papierowe płaskie l20-125 mm x 200 mPakowane pojedyńczo. szt. 25
4. Rękawy foliowo-papierowe płaskie l50mm x 200 mPakowane pojedyńczo. szt. 10
5. Rękawy foliowo-papierowe płaskie 200mm x 200 mPakowane pojedyńczo. szt. 15
6. Rękawy foliowo-papierowe płaskie 250mm x 200 m.Pakowane pojedyńczo. szt. 15
7. Rękawy foliowo-papierowe płaskie 300mm x 200 mPakowane pojedyńczo. szt. 10
8. Rękawy foliowo-papierowe płaskie 350mm x 200 mPakowane pojedyńczo. szt. 5
9. Rękawy foliowo-papierowe płaskie 380-400 x 200 mPakowane pojedyńczo. szt. 5
RAZEM

"Wymagania dotyczące opakowania:
Opakowanie papierowo-foliowe w formie rękawów, zgodnych z poniższymi parametrami: - gramatura papieru 70g/m2
- grubość folii 52 µm
- folia 8-warstwowa,
- zgrzew fabryczny trzykanałowy - wskaźnik sterylizacji STEAM, EO, FORM typ 1 umieszczone na linii zgrzewu fabrycznego o powierzchni min 1cm2, jednolity bez prążków,
- kierunek otwierania umieszczony na linii zgrzewu
- oznaczenie normy ISO 11607-1 oraz EN 868-5 na linii zgrzewu

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 18095 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Autoczytnik przeznaczonego do inkubacji wskaźników biologicznych do tlenku etylenu o ostatecznym odczycie po 4 godzinach. Wskaźniki inkubowane w 10 komorach, czas pozostały do końca inkubacji wyświetlany w sposób ciągły, (co 1 minuta) i indywidualny dla każdej komory inkubacyjnej. Wynik inkubacji widoczny na wyświetlaczy LCD za pomocą znaku "+" lub "-" oraz sygnału dźwiękowego w przypadku pozytywnego wyniku. Odczyt automatyczny, na podstawie fluorescencji. Możliwość podłączenia autoczytnika do komputera za pomocą kabla Ethernet, w celu możliwości wydruku wyniku inkubacji oraz podglądu wyniku i czasu pozostałego do końca inkubacji w każdej komorze. Dostawca autoczytnika zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski, umożliwiający naprawę oraz coroczną kalibrację urządzenia. miesiące 12
2. Biologiczny zestaw testowy o szybkim odczycie do tlenku etylenu, symulujący narzędzie rurowe, zawierający wskaźnik biologiczny . Do każdego pojedynczego zestawu dołączony jeden wskaźnik stosowany jako kontrola pozytywna wskaźników. Wskaźnik biologiczny zapewnia ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 4 godzinach inkubacji. Wynik inkubacji widoczny na wyświetlaczy LCD za pomocą znaku "+" lub "-" oraz sygnału dźwiękowego w przypadku pozytywnego wyniku. Nakrętka wskaźnika w kolorze zielonym. Na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Posiadający zgodność wskaźnika znajdującego się w zestawie z normą referencyjną potwierdzona certyfikatem niezależnej jednostki notyfikowanej. Opakowanie zawiera: 25 zestawów / opakowanie oraz 25 kontrolerów/opakowanie op 10
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 7700 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Naboje gazowe będące wyrobem medycznym do posiadanego sterylizatora gazowego 3M, zawierające 100 gram czystego EO, zgodne z instrukcją użytkowania sterylizatora i dopuszczone przez producenta sterylizatora na podstawie oświadczenia producenta sterylizatora. Przeznaczone do modelu 4xl i 5xl oraz 5GS. szt. 240
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 8088 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Autoczytnik przeznaczony do inkubacji wskaźników biologicznych do sterylizacji parą wodna i/ lub nadtlenkiem wodoru o ostatecznym odczycie po 24 minutach. Wskaźniki inkubowane w 4 komorach o kształcie litery "D", czas pozostały do końca inkubacji wyświetlany w sposób ciągły, (co 1 minuta) i indywidualny dla każdej komory inkubacyjnej. Wynik inkubacji widoczny na inkubatorze za pomocą znaku "+" lub "-" oraz sygnału dźwiękowego w przypadku pozytywnego wyniku. Automatyczna informacja o nieprawidłowym umieszczeniu wskaźnika biologicznego w komorze inkubacyjnej. Odczyt automatyczny, na podstawie fluorescencji. Możliwość podłączenia autoczytnika do komputera , w celu wydruku raportu z wynikiem inkubacji testu biologicznego. Dostawca autoczytnika zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski, umożliwiający naprawę oraz coroczną kalibrację urządzenia . Ilość 4 szt autoczytników(w zależności od zapotrzebowania i cena za dzierżawę za miesiąc będzie odpowiednio przeliczona) miesiąc 12
2. Fiolkowy wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie do pary wodnej. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego/zabicie bakterii po 24 minutach inkubacji. Wykrycie przez odczyt automatyczny fluorescencji w autoczytniku. Wskaźnik posiada wewnętrzny system kruszenia ampułki nie wymagający użycia zewnętrznego "kruszera". Kształt fiolki w kształcie litry "D" - dopasowany do kształtu komory autoczytnika. Nakrętka wskaźnika w kolorze brązowym. Na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka z miejscem do opisu oraz wskaźnik chemiczny. Opakowanie zawiera 50 sztuk wskaźników. Psiadający zgodność wskaźnika z normą referencyjną potwierdzona certyfikatem niezależnej jednostki notyfikowanej. op 80
3. Integrator chemiczny typ 5 do pary wodnej z przesuwającą się substancją wskaźnikową w okienku o długości 2,5-3,0 cm, do zastosowania we wszystkich cyklach sterylizacji parą wodną, nie wymagający interpretacji zmiany koloru. Parametry punktu końcowego w 3 temperaturach badane dla każdej serii i podane na opakowaniu. Psiadający zgodność z normą referencyjną potwierdzona certyfikatem niezależnej jednostki notyfikowanej. Wielkość testu: 5,1x1,9cm. Wskaźniki pakowane po 500sztuk. op 5
4. Pakiet jednokrotnego użytku typu Bowie-Dick, symulujący pakiet porowaty z dodatkowym osobnym arkuszem wczesnego ostrzegania, wykrywającym nieprawidłowości, które nie powodują jeszcze nieprawidłowego wyniku arkusza testowego, posiadający referencyjne pole zmiany koloru .Bez zawartości ołowiu. Arkusze: testowy i wczesnego ostrzegania zapewniają łatwą i jednoznaczną interpretację wyniku. Zmiana koloru z żółtego na czarny. szt 1600
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 74000 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Taśma wzmocniona neutralna 25 mm x 50m, wytrzymała na rozerwanie i rozciąganie, wodoodporna, elastyczna, usuwana bez pozostałości kleju. szt 100
2. Taśma wzmocniona ze wskaźnikiem na parę wodną 24mm-25mm x 50m, Typ 1 wg ISO 11140-1:2014, posiadająca oświadczenie producenta o zgodności testu z normą ISO 11140-1:2014, wytrzymała na rozerwanie i rozciąganie, wodoodporna, elastyczna, usuwana bez pozostałości kleju. szt 80
3. Papierowe plomby do posiadanych pojemników sterylizacyjnych ze
wskaźnikiem sterylizacji parowej samoprzylepne. Wymiary: 35x74 mm, 1000 sztuk w opakowaniu op 5
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 3470 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Koszyk stosowany dla zabezpieczania delikatnych, mikro narzędzi i drobnych elementów w trakcie procesów mycia, sterylizacji i magazynowania. Zamykane drucianym zaciskiem.
Posiadający: Gładkie wykonanie bez zadziorów, elektropolerowane, zaokrąglone krawędzie. Pokrywa połączona z dnem,
zamykanie zaciskiem
Wykonany z niemagnetycznej stali 304.
Wielkość oczka 1,6 mm, średnica drutu 0,7 mm. Rozmiar 70x70x30 mm szt 2
2. Koszyk stosowany dla zabezpieczania delikatnych, mikro narzędzi i drobnych elementów w trakcie procesów mycia, sterylizacji i magazynowania. Zamykane drucianym zaciskiem.
Posiadający: Gładkie wykonanie bez zadziorów, elektropolerowane, zaokrąglone krawędzie. Pokrywa połączona z dnem,
zamykanie zaciskiem
Wykonany z niemagnetycznej stali 304.
Wielkość oczka 1,6 mm, średnica drutu 0,7 mm. Rozmiar: 80x80x40mm szt 2
3. Mata silikonowa do koszy o wym. 250 x 240mm w kolorze niebieskim lub zielonym, dostosowana do mycia, dezynfekcji i sterylizacji. Posiadająca kolczyste wypustki stabilizujące narzędzia na macie zapobiegające ich przesunięciu. Odporna na temperaturę -40°C - +230°C szt 10
4. Rękawica ochr. silikonowa
35 cm, pięciopalczasta odporna na temp. -40°C - +240°C, można myć w myjni
dezynfektorze, uniwersalny
rozmiar, niebieskie, bez lateksu ( para) para 3
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 1572 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Przewlekana etykieta syntetyczna
160mm x 35mm odporna na dezynfekcję oraz temperaturę 134°C.Kolor biały. Opakowanie: 250 szt. op 8
2. Osłonka do narzędzi plastikowa, odporna na temperaturę 134°C,rozmiar
25 x 105 mm przeźroczysta. Opakowanie 1000 sztuk. op. 2
3. Osłonka do narzędzi plastikowa, odporna na temperaturę 134°C, rozmiar
10 x 60mm przeźroczysta
Opakowanie 1000 sztuk. op. 2
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 3702 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Test symulacyjny Bowie - Dick. Pakiet uzupełniający Zawierający 500 sztuk testów samoprzylepnych, paskowych pokrytych
Polimerem oraz 1 uszczelkę do przyrządu. Do pakietu dołączone 3 sztuki przyrządu rurowego PCD kompatybilne z testem.Do pakietu uzupełniającego Bowie – Dick zostaną przekazane 3 sztuki przyrządu rurowego kompatybilnego z testem op. 3
2. Etykiety ze wskaźnikiem procesu do sterylizacji parowej, podwójnie przylepne, rozmiar 55 x 33 mm, opakowanie
a’1000 szt. op. 8
3. Samoprzylepny, Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych zintegrowany wskaźnik typ 5 wg EN ISO 11140-1 dla wszystkich rodzajów sterylizatorów na tlenek etylenu . W opakowaniu 400 szt. op. 20
4. Taśma wzmocniona ze wskaźnikiem na parę wodną 24mm-25mm x 50m, Typ 1 wg ISO 11140-1:2014, do oklejania pakietów szt 100
5. Taśma wzmocniona neutralna o szerokości 25 mm. Dł. 50 mb do oklejania i opisu pakietów szt 80
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 21740 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Samoprzylepne foliowe torebki osłonowe, wykonane z trwałego polietylenu, wydłużające okres przechowywania materiału sterylnego. Torebki posiadają zabezpieczenie zapobiegające przed kondensacją wewnątrz torebki oraz możliwość łatwego i bezpiecznego otwierania. Rozmiar: 380-400 x760 mm. Opakowanie: 100 szt op. 5
2. Samoprzylepne foliowe torebki osłonowe, wykonane z trwałego polietylenu, wydłużające okres przechowywania materiału sterylnego. Torebki posiadają zabezpieczenie zapobiegające przed kondensacją wewnątrz torebki oraz możliwość łatwego i bezpiecznego otwierania. Rozmiar: 385-400 x 490-550 mm. Opakowanie: 250 szt op. 3
3. Samoprzylepne foliowe torebki osłonowe, wykonane z trwałego polietylenu, wydłużające okres przechowywania materiału sterylnego. Torebki posiadają zabezpieczenie zapobiegające przed kondensacją wewnątrz torebki oraz możliwość łatwego i bezpiecznego otwierania. Rozmiar: 585 -600 x700 -765 mm. Opakowanie: 100 szt. op. 5
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 2015 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Włóknina do sterylizacji, wolna od lateksu,o gramaturze min. 60 g/m2, wytrzymałość na rozciąganie w kolorze niebieskim (fioletowym),wymagana do sterylizacji parą wodna i tlenkiem etylenu . Rozmiar 60x60cm szt. 3000
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 2700 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Sprawdzian służący do kontroli prawidłowości doboru parametrów temperatury i nacisku w czasie zgrzewania. Test walidacyjny zgrzewu z polami do protokołu, [tzn. daty, numeru, parametrów zgrzewu, wyniku, uwag, wskazania konieczności działań korygujących: zmiany ustawień lub/i działań serwisowych], wykonany z identycznych surowców jak opakowania papierowo-foliowe opakowanie 250 szt Op. 6
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 1799,70 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych test zwalniania wsadu z samoprzylepnym wskaźnikiem do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o parametrach ustalonych134ºC/5,3 min. i 121ºC/15 min., wskaźnik w technologii typ 6, w opakowaniach: 400 szt. + przyrząd PCD. Przyrząd w całości wykonany z tworzywa sztucznego klasy medycznej składający się z korpusu, rurki o długości 1,5 m i średnicy 2 mm oraz przeźroczystej nakrętki umożliwiającej sprawdzenie czy wskaźnik znajduje się w środku bez rozkręcania przyrządu. Na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia. Rozmiar wskaźnika dopasowany do aktualnie używanej dokumentacji, nie większy niż 75 x 6 mm. Posiadający poświadczony aktualny dokument producenta o braku zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. Op. 10
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 3400 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych zintegrowany wskaźnik typ 5 wg EN ISO 11140-1 dla wszystkich rodzajów sterylizatorów na tlenek etylenu – 100% EO, mieszaniny
z hydroxyfreonem lub CO2. Posiadający deklaracje zgodności potwierdzającą typ wskaźnika. Posiadający poświadczony aktualny dokument producenta o braku zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. W opakowaniu 100 szt. Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny, oznaczenie CE na każdym opakowaniu. Op. 10
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 700 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp NAZWA j.m. Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. Brutto Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy
1. Metkownica trzyrzędowa alfanumeryczna z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet.
Możliwość zapisu 12 symboli w każdym z rzędów. Umożliwia kodowanie takich informacji jak:
- w rzędzie pierwszym – numer operatora, numer sterylizatora,
numer cyklu, kod pakietu,
- w rzędzie drugim – datę sterylizacji,
- w rzędzie trzecim – datę ważności
Gwarancja min 24 m-ce (obejmuje serwisowanie, przegłądy min 1 raz na rok , dostarczenie zamiennika na czas serwisowania i na czas naprawy jesli takowa wystąpi. ) szt 7
2. Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem chemicznym sterylizacji parą wodną kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną z poz nr 1 zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet. 1
opakowanie zawiera 12 rolek po 750 szt. etykiet na rolce. Do każdego opakowania dołączony wałek z tuszem (9000 szt.etykiet) op. 12
3. Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem chemicznym do sterylizacji tlenkiem etylenu kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną z poz nr 1 z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet. 1
opakowanie zawiera 12 rolek po 750 szt. etykiet na rolce. Do każdego opakowania dołożony wałek z tuszem. op. 6
RAZEM

4.5.3.) Główny kod CPV: 33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 15778 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36509,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36509,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36509,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media MED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9452062062

7.3.3) Ulica: ul. Promienistych 7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-481

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36509,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64257,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64257,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64257,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media MED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9452062062

7.3.3) Ulica: ul. Promienistych 7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-481

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64257,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie pakietu nr 3 albowiem wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2207,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2207,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2207,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media MED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9452062062

7.3.3) Ulica: ul. Promienistych 7,

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-481

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2207,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6589,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12291,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6589,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Informer Med. Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 779-20-99-241

7.3.3) Ulica: ul. Winogrady 118

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-626

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6589,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14936,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14936,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14936,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Informer Med. Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 779-20-99-241

7.3.3) Ulica: ul. Winogrady 118

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-626

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14936,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19542,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27432 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19542,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Informer Med. Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 779-20-99-241

7.3.3) Ulica: ul. Winogrady 118;

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-626

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19542,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9471 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9471 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9471 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3M Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5270204212

7.3.3) Ulica: al Katowicka 117 Kajetany,

7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9471 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8735,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8735,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8735,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3M Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5270204212

7.3.3) Ulica: al Katowicka 117 Kajetany,

7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8735,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91020 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91020 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91020 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3M Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5270204212

7.3.3) Ulica: al Katowicka 117 Kajetany

7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91020 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4268,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5621,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4268,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Informer Med. Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 779-20-99-241

7.3.3) Ulica: ul. Winogrady 118

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-626

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4268,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1830,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1830,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1830,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STERIGAT SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9512295960

7.3.3) Ulica: UL. ZAŚCIANKOWA 50/1

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-989

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1830,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4122,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4268,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4122,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STERIGAT SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9512295960

7.3.3) Ulica: UL. ZAŚCIANKOWA 50/1

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-989

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4122,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26740,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26740,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26740,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno- Handlowe Andrzej Abramczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 113 -001 -75 -31

7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego 39

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26740,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2176,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2176,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2176,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Informer Med. Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 779-20-99-241

7.3.3) Ulica: ul. Winogrady 118

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-626

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2176,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2916 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3369,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2916 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMED Biuro Techniczno- Handlowe Andrzej Abramczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 113 -001 -75 -31

7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego 39

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2916 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2213,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2213,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2213,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STERIGAT SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9512295960

7.3.3) Ulica: UL. ZAŚCIANKOWA 50/1

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-989

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2213,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4182 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5832 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4182 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Informer Med. Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 779-20-99-241

7.3.3) Ulica: ul. Winogrady 118

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-626

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4182 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 756 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 774,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 756 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media MED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9452062062

7.3.3) Ulica: ul. Promienistych 7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-481

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 756 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19406,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19406,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19406,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Informer Med. Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 779-20-99-241

7.3.3) Ulica: ul. Winogrady 118

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-626

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19406,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.