Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00275574/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu (DU-ZP.271.1.4.2023)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Czeladź
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 45
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/7637923
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umczeladz.logintrade.net/zapytania_email,131927,d49af2320ef6bc376b0e289a6f9b1cd1.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu (DU-ZP.271.1.4.2023)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7df1fdb4-0eb3-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044026/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przewóz dzieci niepełnosprawnych do czeladzkich placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275574
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DU-ZP.271.1.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 387975,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Nazwa zamówienia: Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu. Część A - Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta Czeladź do placówek oświatowych w Będzinie w roku szkolnym 2023/2024 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu;2) KODY NUMERYCZNE WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ(CPV): 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
3) Przedmiot zamówienia obejmuje dowiezienie i odwiezienie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi uczniami w trakcie przejazdu, do placówek oświatowych (przedszkoli, szkół i ośrodków, do których zostały skierowane) w okresie od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r. Przedmiot zamówienia obejmuje systematyczne dowożenie wskazanych przez Zamawiającego dzieci niepełnosprawnych na trasie: dom – placówka oświatowa; placówka oświatowa – dom (2 kursy dziennie), zgodnie z organizacją roku szkolnego w danej placówce oświatowej oraz planem zajęć dydaktycznych dzieci, które umożliwiają dowożonym dzieciom realizację obowiązku szkolnego. Dowóz dzieci niepełnosprawnych odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r., z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (DZ. U. z 2017 r. poz.1603, z 2019 r. poz. 318 i 1093 oraz z 2022 poz. 1810) oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2023/2024 tj. 186 dni nauki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 95683,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Nazwa zamówienia: Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu.Część B – Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta Czeladź do placówek oświatowych w Dąbrowie Górniczej w roku szkolnym 2023/2024 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu;
2) KODY NUMERYCZNE WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ(CPV): 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
3) Przedmiot zamówienia obejmuje dowiezienie i odwiezienie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi uczniami w trakcie przejazdu, do placówek oświatowych (przedszkoli, szkół i ośrodków, do których zostały skierowane) w okresie od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r. Przedmiot zamówienia obejmuje systematyczne dowożenie wskazanych przez Zamawiającego dzieci niepełnosprawnych na trasie: dom – placówka oświatowa; placówka oświatowa – dom (2 kursy dziennie), zgodnie z organizacją roku szkolnego w danej placówce oświatowej oraz planem zajęć dydaktycznych dzieci, które umożliwiają dowożonym dzieciom realizację obowiązku szkolnego. Dowóz dzieci niepełnosprawnych odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r., z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (DZ. U. z 2017 r. poz.1603, z 2019 r. poz. 318 i 1093 oraz z 2022 poz. 1810) oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2023/2024 tj. 186 dni nauki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 110264,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Nazwa zamówienia: Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu. Część C – Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta Czeladź do placówek oświatowych w Sosnowcu w roku szkolnym 2023/2024 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu;2) KODY NUMERYCZNE WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ(CPV): 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
3) Przedmiot zamówienia obejmuje dowiezienie i odwiezienie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi uczniami w trakcie przejazdu, do placówek oświatowych (przedszkoli, szkół i ośrodków, do których zostały skierowane) w okresie od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r. Przedmiot zamówienia obejmuje systematyczne dowożenie wskazanych przez Zamawiającego dzieci niepełnosprawnych na trasie: dom – placówka oświatowa; placówka oświatowa – dom (2 kursy dziennie), zgodnie z organizacją roku szkolnego w danej placówce oświatowej oraz planem zajęć dydaktycznych dzieci, które umożliwiają dowożonym dzieciom realizację obowiązku szkolnego. Dowóz dzieci niepełnosprawnych odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r., z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (DZ. U. z 2017 r. poz.1603, z 2019 r. poz. 318 i 1093 oraz z 2022 poz. 1810) oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2023/2024 tj. 186 dni nauki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 97430,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Nazwa zamówienia: Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu. Cześć D - Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta Czeladź do placówek oświatowych w Katowicach w roku szkolnym 2023/2024 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu;2) KODY NUMERYCZNE WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ(CPV): 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
3) Przedmiot zamówienia obejmuje dowiezienie i odwiezienie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi uczniami w trakcie przejazdu, do placówek oświatowych (przedszkoli, szkół i ośrodków, do których zostały skierowane) w okresie od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r. Przedmiot zamówienia obejmuje systematyczne dowożenie wskazanych przez Zamawiającego dzieci niepełnosprawnych na trasie: dom – placówka oświatowa; placówka oświatowa – dom (2 kursy dziennie), zgodnie z organizacją roku szkolnego w danej placówce oświatowej oraz planem zajęć dydaktycznych dzieci, które umożliwiają dowożonym dzieciom realizację obowiązku szkolnego. Dowóz dzieci niepełnosprawnych odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od 4 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r., z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (DZ. U. z 2017 r. poz.1603, z 2019 r. poz. 318 i 1093 oraz z 2022 poz. 1810) oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2023/2024 tj. 186 dni nauki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 84596,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120528,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316586,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120528,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Artur Olszewski reprezentujący wykonawców na podstawie pełnomocnictwa podpisanego przez wykonawców w dniu 23.07.2023 r.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Firma Usługowo Handlowa MAKNO NATALIA OLSZEWSKA 2) Firma Usługowo Handlowa MAKNO KONRAD OLSZEWSKI prowadzący wspólnie działalność gospodarczą w formie Spółki Cywilnej pod nazwą: Firma Usługowo Handlowa MAKNO Natalia Olszewska Konrad Olszewski spółka cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1) 6252469320; 2) 6252469314; 3) 6252469395 (s.c.)
7.3.3) Ulica: Węglowa
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120528,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 punkt 3 ustawy pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do części „B” otrzymano 4 oferty. Zamawiający po odrzuceniu dwóch ofert znalazł się w sytuacji gdy oferty niepodlegające odrzuceniu znacznie przekraczały kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postanowiono skorzystać z możliwości przeprowadzenia negocjacji (art. 275 pkt 2 pzp) z pozostałymi dwoma wykonawcami i zaproszono ich do złożenia ofert dodatkowych.
Wykonawcy nie złożyli ofert dodatkowych, więc pozostały oferty złożone pierwotnie w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu:
Oferta nr 7b wykonawcy – na kwotę:
Zamówienie podstawowe: 106.466,40 PLN brutto
Prawo opcji: 53.233,20 PLN brutto
Razem:159.699,60 PLN brutto
Oferta nr 2b wykonawcy – na kwotę:
Zamówienie podstawowe: 158.293,44 PLN brutto
Prawo opcji: 79.146,72 PLN brutto
Razem: 237.440,16 PLN brutto
Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, podana do wiadomości przed otwarciem ofert do wiadomości to :
Zamówienie podstawowe: 77 158,01 PLN brutto
Prawo opcji: 38 579,01 PLN brutto
Razem : 115 737,02 PLN brutto
Po otwarciu ofert zamawiający dokonał aktualizacji wartości szacunkowej zamówienia:
Zamówienie podstawowe: 79 390,63 PLN brutto
Prawo opcji: 39 695,32 PLN brutto
Razem: 119 085,95 brutto PLN brutto
Oferta z najniższą ceną jest wyższa o 43 962,58 PLN brutto od kwoty jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia, oraz wyższa o 40 613,65 PLN brutto w stosunku do zaktualizowanej wartości szacunkowej.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty jaką zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia do ceny oferty o najniższej cenie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159699,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237440,16 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97649,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237440,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97649,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIOTR ŁADOŃ PHU GO TUR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6251120578
7.3.3) Ulica: Kasztanowa
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97649,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125547,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147646,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125547,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WALDEKBUSY" J.ADAMSKA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443494375
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125547,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część A - 91 549,20 PLN Netto
Część B - 107 163,90 PLN Netto
Część C - 94 329,90 PLN Netto
Część D - 81 495,90 PLN Netto
Po otwarciu ofert dokonano aktualizacji szacowanej wartości zamówienia na poziomie 387 975,96 PLN Netto z tego:
Część A - 95 683,68 PLN Netto
Część B - 110 264,76 PLN Netto
Część C - 97 430,76 PLN Netto
Część D - 84 596,76PLN Netto
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku
- Usługa gastronomiczna w Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" im. Jana Kaczmarka w Czeladzi w okresie od 01.06.2024 do 31.12.2024
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Świadczenie usług transportu sanitarnego osób dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Usługa transportu indywidualnego dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie powiatu piaseczyńskiego - "od drzwi do drzwi""
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.