eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa gazów technicznych z podziałem na 3 części



Ogłoszenie z dnia 2023-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gazów technicznych z podziałem na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000849327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Noskowskiego 12/14

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-704

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ibch.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://portal.ichb.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15e4206d-3d94-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


naukowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gazów technicznych z podziałem na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15e4206d-3d94-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396401

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

część dostaw będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Europejskiego Funduszu Społecznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP1 585/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa gazów technicznych (1 część – hel ciekły) szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ, zwanych dalej „Gazami” do miejsc wskazanych przez Zamawiającego wraz z wyładunkiem i wniesieniem w ilości i asortymencie szczegółowo wskazanym zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w ww. Załączniku nr 1 do SWZ. Zamówienie zostało podzielone na 3 części zgodnie z rozdz. II powyżej.
2. Dostawy gazów będą się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 9:30 do miejsc:
a) ul. Z. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań:
- wejście do budynku schodami (11 schodów) na odcinku ok. 2m,
- część A i E budynku – dostawy na parter i I piętro – w budynku możliwa komunikacja windą osobową,
- część E budynku – dostawa do piwnicy – schody dwubiegowe ze spocznikiem 2 x po 11 schodów,
- część C budynku – dostawy do piwnicy – schody dwubiegowe ze spocznikiem 2 x po 8 schodów,
b) ul. H. Wieniawskiego 17/19, 61-713 Poznań
- zamontowana platforma pionowa – dostawy na parter,
c) ul. Piotrowo 2, 60-965 Poznań
- dostawy na II piętro, możliwy wjazd windą z parkingu podziemnego,
d) CZT UAM, ul. Uniwersytetu Poznańskiego 10, 61-614 Poznań
- dostawy przed budynek, poziom 0.
3. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) obowiązek dostarczenia Zamawiającemu dokumentów związanych z użytkowaniem gazów, o ile taki obowiązek nakładają przepisy prawa (np. certyfikaty) – dotyczy wszystkich części,
b) dzierżawa butli; dzierżawione butle muszą posiadać aktualne legalizacji w ciągu trwania umowy – koszt transportu, wyładunku i wniesienia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego – dotyczy części 2
4. Gazy stanowiące przedmiot zamówienia muszą pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały także określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

4.5.3.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy

4.5.5.) Wartość części: 110700 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa gazów technicznych (2 część - inne gazy techniczne) szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ, zwanych dalej „Gazami” do miejsc wskazanych przez Zamawiającego wraz z wyładunkiem i wniesieniem w ilości i asortymencie szczegółowo wskazanym zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w ww. Załączniku nr 1 do SWZ. Zamówienie zostało podzielone na 3 części zgodnie z rozdz. II powyżej.
2. Dostawy gazów będą się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 9:30 do miejsc:
a) ul. Z. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań:
- wejście do budynku schodami (11 schodów) na odcinku ok. 2m,
- część A i E budynku – dostawy na parter i I piętro – w budynku możliwa komunikacja windą osobową,
- część E budynku – dostawa do piwnicy – schody dwubiegowe ze spocznikiem 2 x po 11 schodów,
- część C budynku – dostawy do piwnicy – schody dwubiegowe ze spocznikiem 2 x po 8 schodów,
b) ul. H. Wieniawskiego 17/19, 61-713 Poznań
- zamontowana platforma pionowa – dostawy na parter,
c) ul. Piotrowo 2, 60-965 Poznań
- dostawy na II piętro, możliwy wjazd windą z parkingu podziemnego,
d) CZT UAM, ul. Uniwersytetu Poznańskiego 10, 61-614 Poznań
- dostawy przed budynek, poziom 0.
3. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) obowiązek dostarczenia Zamawiającemu dokumentów związanych z użytkowaniem gazów, o ile taki obowiązek nakładają przepisy prawa (np. certyfikaty) – dotyczy wszystkich części,
b) dzierżawa butli; dzierżawione butle muszą posiadać aktualne legalizacji w ciągu trwania umowy – koszt transportu, wyładunku i wniesienia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego – dotyczy części 2
4. Gazy stanowiące przedmiot zamówienia muszą pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały także określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy

4.5.5.) Wartość części: 56037,06 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa gazów technicznych szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ, zwanych dalej „Gazami” do miejsc wskazanych przez Zamawiającego wraz z wyładunkiem i wniesieniem w ilości i asortymencie szczegółowo wskazanym zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w ww. Załączniku nr 1 do SWZ. Zamówienie zostało podzielone na 3 części zgodnie z rozdz. II powyżej.
2. Dostawy gazów będą się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 9:30 do miejsc:
a) ul. Z. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań:
- wejście do budynku schodami (11 schodów) na odcinku ok. 2m,
- część A i E budynku – dostawy na parter i I piętro – w budynku możliwa komunikacja windą osobową,
- część E budynku – dostawa do piwnicy – schody dwubiegowe ze spocznikiem 2 x po 11 schodów,
- część C budynku – dostawy do piwnicy – schody dwubiegowe ze spocznikiem 2 x po 8 schodów,
b) ul. H. Wieniawskiego 17/19, 61-713 Poznań
- zamontowana platforma pionowa – dostawy na parter,
c) ul. Piotrowo 2, 60-965 Poznań
- dostawy na II piętro, możliwy wjazd windą z parkingu podziemnego,
d) CZT UAM, ul. Uniwersytetu Poznańskiego 10, 61-614 Poznań
- dostawy przed budynek, poziom 0.
3. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także:
a) obowiązek dostarczenia Zamawiającemu dokumentów związanych z użytkowaniem gazów, o ile taki obowiązek nakładają przepisy prawa (np. certyfikaty) – dotyczy wszystkich części,
b) dzierżawa butli; dzierżawione butle muszą posiadać aktualne legalizacji w ciągu trwania umowy – koszt transportu, wyładunku i wniesienia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego – dotyczy części 2
4. Gazy stanowiące przedmiot zamówienia muszą pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia zostały także określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy

4.5.5.) Wartość części: 36531 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156948 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156948 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156948 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURO-HEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222810748

7.3.4) Miejscowość: Czarnylas

7.3.5) Kod pocztowy: 63-421

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156948 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65018,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65018,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65018,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Products Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260213184

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-146

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65018,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że w ww. postępowaniu (w części 3) nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.