Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00389685/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
- 2022/BZP 00424365/01 - Wynik z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
USŁUGA PRANIA BIELIZNY SZPITALNEJ I ODZIEŻY OCHRONNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ BIELIZNY SZPITALNEJ I ODZIEŻY OCHRONNEJ ORAZ KOMPLEKSOWYM SERWISEM dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PAŁUCKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093213309
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Szpitalna 30
1.4.2.) Miejscowość: Żnin
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-400
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalznin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalznin.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396241
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00389685/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
a) Aktualna pozytywna opinia Państwowej Inspekcji Sanitarnej dopuszczająca obiekt pralni do świadczenia usług pralniczych dla jednostek ochrony zdrowia (podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych) i potwierdzająca, że pralnia posiada pełną barierę higieniczną.
b) Aktualna pozytywna opinia Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzająca, że środki do transportu bielizny szpitalnej wskazane w Załączniku Nr 7 do SIWZ spełniają wymogi sanitarne.
c) Opis technologii prania z uwzględnieniem niezbędnych do wykonania usługi maszyn, urządzeń i narzędzi, jakimi dysponuje Wykonawca, oraz stosowanych środków piorących i dezynfekcyjnych na poszczególnych etapach wykonywania usługi.
d) Wykaz stosowanych do realizacji zamówienia środków piorących i dezynfekcyjnych (Załącznik nr 8 do SIWZ) wraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie określonych norm lub specyfikacji technicznych (atesty, certyfikaty CE, opinie PZH, Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka, itp.).
e) Dokumenty dotyczące tkaniny/materiału z, którego uszyta jest bielizna operacyjna, tj.:
Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych,
Deklaracja zgodności CE,
Karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny,
Dokument potwierdzający normę PN-EN 13795,
Instrukcja użytkowania .
Po zmianie:
a) Aktualna pozytywna opinia Państwowej Inspekcji Sanitarnej dopuszczająca obiekt pralni do świadczenia usług pralniczych dla jednostek ochrony zdrowia (podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych) i potwierdzająca, że pralnia posiada pełną barierę higieniczną.
b) Aktualna pozytywna opinia Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzająca, że środki do transportu bielizny szpitalnej wskazane w Załączniku Nr 7 do SIWZ spełniają wymogi sanitarne.
c) Opis technologii prania z uwzględnieniem niezbędnych do wykonania usługi maszyn, urządzeń i narzędzi, jakimi dysponuje Wykonawca, oraz stosowanych środków piorących i dezynfekcyjnych na poszczególnych etapach wykonywania usługi.
d) Wykaz stosowanych do realizacji zamówienia środków piorących i dezynfekcyjnych (Załącznik nr 8 do SIWZ) wraz dokumentami potwierdzającymi spełnianie określonych norm lub specyfikacji technicznych (atesty, certyfikaty CE, opinie PZH, Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka, itp.).
e) Dokumenty dotyczące bielizny operacyjnej, tj.:
Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych,
Deklaracja zgodności CE,
Karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny,
Dokument potwierdzający normę PN-EN 13795,
Instrukcja użytkowania .
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Dostawa Nici chirurgicznych w Grupach 1 - 8 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2350C Rudunek - Niestronno - Dąbrowa od km 7+290 do km 9+710 i od km 9+925 do km 10+226 o dł. 2,721 km
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby PUP Żnin.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2358C Łabiszyn - Pturek od km 4+870 do km 8+600, dł. 3,730 km (Lubostroń - Pturek)
- Poprawa ergonomii i środowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Żninie i Powiatowym Urzędzie Pracy w Żninie.
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Koninie w II półroczu 2024r
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń spadochronowych oraz praktycznego wykonywania skoków spadochronowych dla Jednostki Wojskowej Działań Niekonwencjonalnych GRYF
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Usługa prania dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach
- Kompleksowa usługa prania wraz z transportem dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja: Kraków, Dębe)
- Świadczenie usług pralniczych.
więcej: Różne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.