eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2023-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19550a0e-10c1-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396117

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051545/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271316

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.25.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 760500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i następujących jednostek organizacyjnych: 1) Jednostki budżetowe, Zakład budżetowy: a)Urząd Miasta Zgorzelec, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Domańskiego 7,b)Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jarosława Iwaszkiewicza, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Reymonta 16,c)Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Korczaka, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Armii Krajowej 10a, d)Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Marii Skłodowskiej-Curie, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Prusa 17,e)Przedszkole Publiczne Nr 2, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Kościuszki 1,f)Przedszkole Publiczne Nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Św. Jana 21a,g)Przedszkole Publiczne Nr 9, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Powstańców Śląskich 62,h)Przedszkole Publiczne Nr 12, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Wyspiańskiego 9a,i)Żłobek Miejski, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Broniewskiego 27b,j)Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Traugutta 77b,k)Administracja Domów Mieszkalnych, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul.Warszawskiej 1/218;2)Instytucje kultury:a)Miejski Dom Kultury, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Parkowej 1,b)Miejska Biblioteka Publiczna, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Bohaterów Getta 1,c)Muzeum Łużyckie, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Daszyńskiego 15.
2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1)Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych, w tym: a)rachunku bieżącego budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec, w którym Zamawiający będzie uprawniony do zaciągania kredytu w rachunku bieżącym (odnawialnego) na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetowego do wysokości określonej w uchwale budżetowej,b)rachunków bieżących dochodów i wydatków Urzędu Miasta Zgorzelec i jednostek organizacyjnych, w liczbie wskazanej przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne,c)rachunków pomocniczych dla rozliczeń projektów realizowanych przy współudziale środków z Unii Europejskiej i innych źródeł,d)rachunków pomocniczych Urzędu Miasta Zgorzelec i jednostek organizacyjnych (rachunki dochodów własnych jednostek oświatowych, rachunki zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, rachunki depozytowe, rachunki VAT i inne),e)rachunków walutowych.Wykonawca zobowiązany będzie otworzyć i prowadzić na rzecz Zamawiającego rachunki w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej. W przypadku powołania nowych jednostek lub utworzenia nowych rachunków obsługa będzie prowadzona na takich samych warunkach jak w innych jednostkach gminy.
2)Oprocentowanie rachunków bankowych.3)Prowadzenie skonsolidowanego rachunku budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec bez pobierania dodatkowych opłat.4)Udzielenie kredytu krótkoterminowego (odnawialnego)
w rachunku bieżącym budżetu Gminy.5)Realizacja zleceń płatniczych/przelewów z rachunków Zamawiającego i jednostek organizacyjnych.6)Sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu i jednostkom organizacyjnym wyciągów z rachunków bankowych. 7) Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej w formie bankowości internetowej wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem pracowników. 8) Zapewnienie obsługi kasowej.9)Obsługa płatności masowych.10)Wydawanie i obsługa kart płatniczych.11)Przyjęcie wielokrotne (miesięczne) rzeczy (takich jak: kluczy i elektronicznych nośników danych, tj. przenośne dyski twarde, płyty CD/DVD) do depozytu bankowego (skrytki sejfowej) w ilości 2 szt.12)Realizowanie wypłat do celów świadczeń i innych dla jednej jednostki organizacyjnej Zamawiającego, przy pomocy bezpłatnych kart przedpłaconych i w razie potrzeby bezpłatnych duplikatów kart przedpłaconych.13)Możliwość rozmieniania przez Wykonawcę banknotów
o wysokich nominałach na banknoty o mniejszym nominale
i na bilon, bez prowizji.14)Wydawanie opinii bankowych związanych z obsługą bankową prowadzoną na rzecz Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych.15)Wyznaczenie doradcy lub doradców klienta do współpracy z Zamawiającym i jego jednostkami organizacyjnymi w zakresie bankowej obsługi w godzinach pracy Zamawiającego.
3.Szacunkowe dane dotyczące obsługi bankowej budżetu i jej jednostek organizacyjnych, a także informacje budżetowe i opinie zostały zawarte w Załączniku nr 5 do SWZ tj.a)Podstawowe szacunkowe dane dotyczące obsługi bankowej budżetu i jej jednostek organizacyjnych. b)Sprawozdania budżetowe za I kw. 2023r., za IV kw. 2022r., za IV kw. 2021r.c)Zaświadczenie o wyborze Burmistrza Miasta i powołaniu Skarbnika Miasta,d)REGON, NIP,
e)Opinia RIO o Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Zgorzelec na lata 2023-2033,f)Opinia RIO o prawidłowości planowanej kwoty długu,g)Opinia o możliwości sfinansowania deficytu budżetu Miasta Zgorzelec,h)Opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu Miasta Zgorzelec za 2022r. i)Budżet miasta Zgorzelec na 2023r.,j)Zmiany w budżecie miasta na 2023r.,k)Uchwała Nr 476/2023 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 29 grudnia 2023r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Zgorzelec z późniejszymi zmianami. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości usług dot. obsługi bankowej, wymienionych
w załączniku - Podstawowe szacunkowe dane dot. obsługi bankowej budżetu i jej jednostek organizacyjnych będącym integralna częścią Załącznika nr 5 do SWZ. Zmiany te nie wpływają na wysokość wynagrodzenia (w tym miesięcznej ceny ryczałtowej) zaoferowanego przez Wykonawcę.
4.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty
w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. 5. Opis przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale IV SWZ, Zamawiający nie zamieścił pełnego opisu przedmiotu zamówienia ze względu na ograniczona wielkość pola.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260006841

7.3.3) Ulica: Grzybowska 53/57

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 0,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.