eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz Dolny › Modernizacja sieci dróg w Gminie Kazimierz Dolny



Ogłoszenie z dnia 2023-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sieci dróg w Gminie Kazimierz Dolny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kazimierz Dolny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020078

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Senatorska 5

1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-120

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818810212

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umkd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkd.zetopzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sieci dróg w Gminie Kazimierz Dolny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfcb3bf4-bf38-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021384/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja drogi gminnej nr 107826L - ul. Podzamcze

1.1.2 Modernizacja drogi gminnej nr 107817L - ul. Krakowska

1.1.3 Modernizacja drogi gminnej nr 107800L Skowieszynek, część drogi gminnej dz. 315, 319/1, 322 obręb Skowieszynek, 67, 118, 108 obręb Rzeczyca

1.1.4 Modernizacja drogi gminnej nr 107803L Rzeczyca, nr 124141L, części drogi gminnej dz. 238, 120 obręb Rzeczyca, dz. 319/1 obręb Skowieszynek

1.1.5 Modernizacja drogi gminnej dz. nr ewid. 727 obręb Wierzchoniów, dz. nr ewid. 38 obręb Rzeczyca

1.1.6 Modernizacja drogi gminnej nr 107799L, części drogi gminnej dz. nr ewid. 676, 675 obręb Witoszyn

1.1.7 Modernizacja drogi gminnej 107798L, części drogi gminnej dz. 672 obręb Wierzchoniów, 674, 672/1, 675 obręb Witoszyn

1.1.8 Utwardzenie drogi gminnej nr 107799L (dz. ew. 676 i 693) w miejscowości Witoszyn)

1.1.9 Modernizacja drogi gminnej nr 107840 L w Okalu

1.1.15 Modernizacja drogi gminnej w m. Dąbrówka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130809

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8759741,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących:
a) Część I zamówienia „Modernizacja drogi gminnej nr 107826L – ul. Podzamcze w Kazimierzu Dolnym” w formule zaprojektuj – wybuduj, przewidywany zakres robót:
 opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na przebudowę drogi oraz na remont sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w pasie drogi gminnej;
 uzyskanie skutecznego zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym (lub po-zwolenia na budowę;
 roboty przygotowawcze i pomiarowe;
 roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni tj. brukowca, kostki kamiennej i brukowej, płyt chodnikowych i krawężników;
 wykonanie robót branży sanitarnej związanych z wymianą na nową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami zgodnie z wyma-ganiami określonymi na stronie 31 niniejszego PFU
 wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne projektowanych nawierzchni;
 ustawienie krawężników granitowych i obrzeży granitowych ograniczają-cych jezdnię oraz zjazdy i dojścia do posesji;
 wykonanie w-w podbudowy z piasku stabilizowanego cementem na jezdni i zjazdach;
 wykonanie projektowanych nawierzchni z brukowca z kamienia polnego, z płyt granitowych i kostki granitowej;
 regulację wysokościową istniejących zaworów i studzienek urządzeń pod-ziemnych;
 urządzenie zieleńców w pasie pomiędzy jezdnią a ogrodzeniami;
 wykonanie nowego oznakowania pionowego;
 uporządkowanie terenu budowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1425660 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót obejmujących: b) Część II zamówienia „Modernizacja drogi gminnej nr 107817L – ul. Krakowska w Kazimierzu Dolnym” w formule zaprojektuj – wybuduj, przewidywany zakres robót:
 opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na przebudowę drogi;
 uzyskanie skutecznego zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym (lub po-zwolenia na budowę;
 roboty przygotowawcze i pomiarowe;
 roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni z bruku polnego oraz krawęż-ników betonowych na początkowym odcinku drogi o długości około 88mb i szerokości 5,8-6,0m;
 usunięcie krzewów i zagajników oraz pojedynczych drzew kolidujących z inwestycją;
 wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni;
 Zabezpieczenie lub ewentualna przebudowa sieci telekomunikacyjnej pod jezdnią na odcinku długości 185mb;
 ustawienie krawężników betonowych ograniczających jezdnię;
 wykonanie w-w podbudowy z piasku stabilizowanego cementem na jezdni;
 wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej;
 wykonanie poboczy i zjazdów ulepszonych kruszywem łamanym;
 regulację wysokościową istniejących zaworów i studzienek urządzeń pod-ziemnych;
 wykonanie nowego oznakowania pionowego.
 uporządkowanie terenu budowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 604660 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c) Część III zamówienia „Modernizacja drogi gminnej nr 107800L i części drogi 124141L (Skowieszynek – Rzeczyca)” w formule zaprojektuj – wybuduj, przewidywany zakres robót:
 opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na przebudowę drogi;
 uzyskanie skutecznego zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym (lub po-zwolenia na budowę;
 roboty przygotowawcze i pomiarowe;
 usunięcie krzewów i zagajników oraz pojedynczych drzew kolidujących z inwestycją;
 wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni;
 wykonanie recyklerem stabilizacji betonowej Rm=2,5MPa gr. 20cm na wy-profilowanym i przygotowanym istniejącym podłożu żwirowo- gruntowo-tłuczniowym;
 wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 15cm;
 wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W KR1 gr. 4cm;
 wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S KR1 gr. 4cm;
 wykonanie poboczy ziemnych;
 wykonanie zjazdów do posesji i zabudowań z kruszywa łamanego
 regulację wysokościowa studzienek i zaworów urządzeń podziemnych do poziomu nowej nawierzchni
 wykonanie nowego oznakowania pionowego.
 uporządkowanie terenu budowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1312048 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

d) Część IV zamówienia „Modernizacja części drogi gminnej nr 107803L i części drogi nr 124141L (Skowieszynek – Rzeczyca)” w formule zaprojektuj – wybuduj, przewidywany zakres robót:
 opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na przebudowę drogi;
 uzyskanie skutecznego zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym (lub po-zwolenia na budowę;
 roboty przygotowawcze i pomiarowe;
 usunięcie krzewów i zagajników oraz pojedynczych drzew kolidujących z inwestycją;
 wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni;
 wykonanie recyklerem stabilizacji betonowej Rm=2,5MPa gr. 20cm na wy-profilowanym i przygotowanym istniejącym podłożu żwirowo- gruntowo-tłuczniowym;
 wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 15cm;
 wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W KR1 gr. 4cm;
 wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S KR1 gr. 4cm;
 wykonanie poboczy ziemnych;
 wykonanie zjazdów do posesji i zabudowań z kruszywa łamanego
 regulację wysokościowa studzienek i zaworów urządzeń podziemnych do poziomu nowej nawierzchni
 wykonanie nowego oznakowania pionowego.
 uporządkowanie terenu budowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1224945,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

e) Część V zamówienia „Modernizacja drogi gminnej dz. nr ewid. 727 obręb Wierzchoniów, dz. nr ewid. 38 obręb Rzeczyca” w formule zaprojektuj – wybuduj, przewidywany zakres robót:
 opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na przebudowę drogi;
 uzyskanie skutecznego zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym (lub po-zwolenia na budowę;
 roboty przygotowawcze i pomiarowe;
 usunięcie krzewów i zagajników oraz pojedynczych drzew kolidujących z inwestycją;
 wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni;
 zabezpieczenie lub ewentualną przebudowę sieci telekomunikacyjnej pod jezdnią na odcinku długości 180mb
 wykonanie recyklerem stabilizacji betonowej Rm=2,5MPa gr. 20cm na wy-profilowanym i przygotowanym istniejącym podłożu żwirowo- gruntowo-tłuczniowym;
 wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 15cm;
 wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W KR1 gr. 4cm;
 wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S KR1 gr. 4cm;
 wykonanie poboczy ziemnych;
 wykonanie zjazdów do posesji i zabudowań z kruszywa łamanego
 regulację wysokościowa studzienek i zaworów urządzeń podziemnych do poziomu nowej nawierzchni
 wykonanie nowego oznakowania pionowego.
 uporządkowanie terenu budowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 741807 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

f) Część VI zamówienia „Modernizacja części drogi gminnej nr 107799L i części dz. 676 i 675 obręb Witoszyn” w formule zaprojektuj – wybuduj:
 opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na przebudowę drogi;
 uzyskanie skutecznego zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym (lub po-zwolenia na budowę;
 roboty przygotowawcze i pomiarowe;
 usunięcie krzewów i zagajników oraz pojedynczych drzew kolidujących z inwestycją;
 wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni;
 zabezpieczenie lub ewentualną przebudowa sieci elektroenergetycznej pod jezdnią na odcinku długości 120mb
 wykonanie recyklerem stabilizacji betonowej Rm=2,5MPa gr. 20cm na wy-profilowanym i przygotowanym istniejącym podłożu żwirowo- gruntowo-tłuczniowym;
 wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 15cm;
 wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W KR1 gr. 4cm;
 wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S KR1 gr. 4cm;
 wykonanie poboczy ziemnych;
 wykonanie zjazdów do posesji i zabudowań z kruszywa łamanego
 regulację wysokościowa studzienek i zaworów urządzeń podziemnych do poziomu nowej nawierzchni
 wykonanie nowego oznakowania pionowego.
 uporządkowanie terenu budowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 729091,2 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

g) Część VII zamówienia „Modernizacja części drogi gminnej nr 107798L oraz dz. nr ewid. 672 obręb Wierzchoniów, cz. dz. 674, 672/1, 675 obręb Witoszyn” w formule zaprojektuj – wybuduj:
 opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na przebudowę drogi;
 uzyskanie skutecznego zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym (lub po-zwolenia na budowę;
 roboty przygotowawcze i pomiarowe;
 usunięcie krzewów i zagajników oraz pojedynczych drzew kolidujących z inwestycją;
 wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta pod warstwy konstrukcyjne jezdni;
 zabezpieczenie lub ewentualną przebudowa sieci elektroenergetycznej pod jezdnią na odcinku długości 270mb
 wykonanie recyklerem stabilizacji betonowej Rm=2,5MPa gr. 20cm na wy-profilowanym i przygotowanym istniejącym podłożu żwirowo- gruntowo-tłuczniowym;
 wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 15cm;
 wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W KR1 gr. 4cm;
 wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S KR1 gr. 4cm;
 wykonanie poboczy ziemnych;
 wykonanie zjazdów do posesji i zabudowań z kruszywa łamanego
 regulację wysokościowa studzienek i zaworów urządzeń podziemnych do poziomu nowej nawierzchni
 wykonanie nowego oznakowania pionowego.
 uporządkowanie terenu budowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 509165,20 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

h) Część VIII zamówienia „Modernizacja drogi gminnej nr 107799L (etap 2) w m. Witoszyn”
 Roboty przygotowawcze;
 Profilowanie i zagęszczenie podłoża;
 Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych;
 Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych;
 Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową;
 Wykonanie dwóch warstw nawierzchni z mieszanek mineralno – asfalto-wych
 Roboty wykończeniowe
 Roboty porządkowe
 Obsługa geodezyjna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 334373,54 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

i) Część IX zamówienia „Modernizacja drogi gminnej nr 107840L w Okalu”
 Roboty przygotowawcze;
 Profilowanie i zagęszczenie podłoża;
 Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych;
 Wykonanie warstwy wyrównawczej z kruszyw łamanych
 Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową;
 Wykonanie dwóch warstw nawierzchni z mieszanek mineralno – asfalto-wych
 Roboty wykończeniowe
 Wykonanie oznakowania
 Roboty porządkowe
 Obsługa geodezyjna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1551292,46 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

j) Część X zamówienia „Modernizacja drogi gminnej w m. Dąbrówka (dz. nr ewid. 908)”
 Roboty przygotowawcze;
 Profilowanie i zagęszczenie podłoża;
 Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych;
 Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych;
 Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową;
 Wykonanie dwóch warstw nawierzchni z mieszanek mineralno – asfalto-wych
 Roboty wykończeniowe
 Wykonanie oznakowania
 Roboty porządkowe
 Obsługa geodezyjna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45000000-7 - Roboty budowlane

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 326698,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2229732,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2229732,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2229732,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141627101

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2229732,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 814616,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1210818,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 814616,7 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Art-Bruk Monika Chołody

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161707352

7.3.4) Miejscowość: Nałęczów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 814616,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1891594,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1891594,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1891594,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141627101

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1891594,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1713288,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1713288,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1713288,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141627101

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1713288,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1119014,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1119014,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1119014,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141627101

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1119014,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1101790,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1101790,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1101790,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141627101

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1101790,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 878859,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 878859,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 878859,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141627101

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 878859,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432253,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478118,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 432253,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Wodociągów i Kanalizacji Justyna Róża Zadura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161333472

7.3.4) Miejscowość: Markuszów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-173

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 432253,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2117412,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2245560,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2117412,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI Infrastruktura S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBI WMB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161465524

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2117412,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426473,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444550,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426473,5 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Wodociągów i Kanalizacji Justyna Róża Zadura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161333472

7.3.4) Miejscowość: Markuszów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-173

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426473,5 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.