eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYPIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipnowska 4

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 542809703

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rypin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aade2876-3031-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030034/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341724/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRW.272.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 790000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ekomiału węglowego wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem do kotłowni w szkołach na terenie gminy Rypin, o parametrach niezgorszych niż:
 wartość opałowa: od 22-25MJ/kg,
 zawartość popiołu: od 5-10%,
 zawartość siarki: do 0,4%,
 wilgotność: do 10%,
 granulacja: od 0 do 50 mm.
2) Przewidywana ilość ekomiału węglowego w sezonie grzewczym 2022/2023 wynosi – 130,0 ton.
3) Dostawa ekomiału węglowego odbędzie się jednorazowo do: Bazy Magazynowo- Warsztatowej w Głowińsku, gm. Rypin, wraz z rozładunkiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111200-2 - Paliwa na bazie węgla

4.5.5.) Wartość części: 320000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem do kotłowni w szkołach na terenie gminy Rypin, o parametrach niezgorszych niż:
 wartość opałowa: nie mniej niż 28MJ/kg,
 zawartość popiołu: do 5%,
 zawartość siarki: do 0,6%,
2) Przewidywana ilość węgla w sezonie grzewczym 2022/2023 wynosi – 50,0 ton.
3) Dostawa węgla odbędzie się jednorazowo do: Bazy Magazynowo- Warsztatowej w Głowińsku, gm. Rypin, wraz z rozładunkiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ekogroszku wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem do kotłowni na terenie gminy Rypin, o parametrach niezgorszych niż:
 wartość opałowa: od 25-28MJ/kg,
 zawartość popiołu: do 6%,
 zawartość siarki: do 0,7%,
 wilgotność do 9,5%
5) Przewidywana ilość ekogroszku w sezonie grzewczym 2022/2023 wynosi – 25,0 ton.
6) Dostawa węgla odbędzie się jednorazowo do: Bazy Magazynowo- Warsztatowej w Głowińsku, gm. Rypin, wraz z rozładunkiem. Zamawiający żąda dostawy ekogroszku w workach po 15-25 kg z rozładunkiem

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111200-2 - Paliwa na bazie węgla

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pelletu drzewnego wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem do kotłowni w szkołach na terenie gminy Rypin, w szacunkowej ilości 40,0 ton, w klasyfikacji zgodnej z certyfikatem DINplus lub wyższym, o następujących parametrach:
a. surowiec: drewno z drzew iglastych lub liściastych lub stanowiący mieszankę drzew iglastych i liściastych, bez domieszki innych substancji jak np. kleje, lepisze czy utwardzacze;
b. maksymalna zawartość popiołu: do 0,7%;
c. wartość opałowa minimalna: 18MJ/kg [5,0kWh/kg};
d. gęstość minimalna: 600/m3;
e. zawartość wody: do 10%;
f. zgodność z normą EN 14961-2;
2) Dostawa pelletu odbywać się będzie do Szkoły Podstawowej w Kowalkach oraz do Pałacu w m. Sadłowo, gm. Rypin, partiami po 3-5 ton jednorazowo, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający żąda dostawy pelletu w workach po 15-25 kg z rozładunkiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego o parametrach określonych wg normy jakościowej obowiązującej w Polsce PN-C-96024:
 Gęstość w temperaturze 15˚C max. 860 kg/m3,
 Wartość opałowa – minimum 42,6 MJ/kg,
 Temperatura płynięcia (˚C), maksimum – 20,
 Temperatura zapłonu – minimum 56˚C,
 Pozostałość przy koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej (% m/m), maksimum 0,30,
 Pozostałość po spopieleniu (% m/m), maksimum 0,010,
 Zawartość siarki %(m/m), maksimum 0,10000,
 Zawartość wody (m/m), maksimum 0,020,
 Zawartość zanieczyszczeń stałych (mg/kg), maksimum 24.
2) Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie partiami po 5 000 l do zbiornika w Szkole Podstawowej w Borzyminie oraz w Sadłowie w łącznej szacunkowej ilości 24 000,00 l.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu możliwe było składanie ofert częściowych. Część 1. zamówienia obejmowała zakup i dostawę ekomiału węglowego na sezon grzewczy 2022/2023 natomiast część 2. Zakup i dostawę węgla na sezon grzewczy 2022/2023, część 3. Zakup i dostawę ekogroszku na sezon grzewczy 2022/2023, część 4. Zakup i dostawę pelletu na sezon grzewczy 2022/2023. Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęły 2 oferty na część 1 zamówienia oraz po jeden ofercie na część 2, 3 i 4. Oferty na wymieniony asortyment złożyły firma „Węglopasz” Sp. z o. o. mająca siedzibę przy ul. Piątkowskiej 149/6 w Poznaniu oraz Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe FACTUM Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Zygmunta Augusta 5 lok. 3 w Bydgoszczy. Zamawiający na sfinansowanie zadania przeznaczył na część 1. - 320 000,00 zł brutto, część 2. – 150 000,00 zł brutto, część 3. – 80 000,00 zł brutto oraz część 4. – 120 000,00 zł brutto, wymienione powyżej oferty Wykonawców przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania ww. podstawie prawnej.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu możliwe było składanie ofert częściowych. Część 1. zamówienia obejmowała zakup i dostawę ekomiału węglowego na sezon grzewczy 2022/2023 natomiast część 2. Zakup i dostawę węgla na sezon grzewczy 2022/2023, część 3. Zakup i dostawę ekogroszku na sezon grzewczy 2022/2023, część 4. Zakup i dostawę pelletu na sezon grzewczy 2022/2023. Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęły 2 oferty na część 1 zamówienia oraz po jeden ofercie na część 2, 3 i 4. Oferty na wymieniony asortyment złożyły firma „Węglopasz” Sp. z o. o. mająca siedzibę przy ul. Piątkowskiej 149/6 w Poznaniu oraz Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe FACTUM Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Zygmunta Augusta 5 lok. 3 w Bydgoszczy. Zamawiający na sfinansowanie zadania przeznaczył na część 1. - 320 000,00 zł brutto, część 2. – 150 000,00 zł brutto, część 3. – 80 000,00 zł brutto oraz część 4. – 120 000,00 zł brutto, wymienione powyżej oferty Wykonawców przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania ww. podstawie prawnej.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu możliwe było składanie ofert częściowych. Część 1. zamówienia obejmowała zakup i dostawę ekomiału węglowego na sezon grzewczy 2022/2023 natomiast część 2. Zakup i dostawę węgla na sezon grzewczy 2022/2023, część 3. Zakup i dostawę ekogroszku na sezon grzewczy 2022/2023, część 4. Zakup i dostawę pelletu na sezon grzewczy 2022/2023. Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęły 2 oferty na część 1 zamówienia oraz po jeden ofercie na część 2, 3 i 4. Oferty na wymieniony asortyment złożyły firma „Węglopasz” Sp. z o. o. mająca siedzibę przy ul. Piątkowskiej 149/6 w Poznaniu oraz Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe FACTUM Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Zygmunta Augusta 5 lok. 3 w Bydgoszczy. Zamawiający na sfinansowanie zadania przeznaczył na część 1. - 320 000,00 zł brutto, część 2. – 150 000,00 zł brutto, część 3. – 80 000,00 zł brutto oraz część 4. – 120 000,00 zł brutto, wymienione powyżej oferty Wykonawców przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania ww. podstawie prawnej.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu możliwe było składanie ofert częściowych. Część 1. zamówienia obejmowała zakup i dostawę ekomiału węglowego na sezon grzewczy 2022/2023 natomiast część 2. Zakup i dostawę węgla na sezon grzewczy 2022/2023, część 3. Zakup i dostawę ekogroszku na sezon grzewczy 2022/2023, część 4. Zakup i dostawę pelletu na sezon grzewczy 2022/2023. Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęły 2 oferty na część 1 zamówienia oraz po jeden ofercie na część 2, 3 i 4. Oferty na wymieniony asortyment złożyły firma „Węglopasz” Sp. z o. o. mająca siedzibę przy ul. Piątkowskiej 149/6 w Poznaniu oraz Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe FACTUM Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Zygmunta Augusta 5 lok. 3 w Bydgoszczy. Zamawiający na sfinansowanie zadania przeznaczył na część 1. - 320 000,00 zł brutto, część 2. – 150 000,00 zł brutto, część 3. – 80 000,00 zł brutto oraz część 4. – 120 000,00 zł brutto, wymienione powyżej oferty Wykonawców przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania ww. podstawie prawnej.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129792,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129792,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129792,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petrokan Paliwa Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341630814

7.3.3) Ulica: Aleja Chopina 149/6

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129792,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.