eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brójce › Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Brójcach wraz z pełnym zagospodarowaniem przestrzeni publicznej przy Urzędzie.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Brójcach wraz z pełnym zagospodarowaniem przestrzeni publicznej przy Urzędzie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brójce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brójce 39

1.5.2.) Miejscowość: Brójce

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-006

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 295 01 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@brojce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brojce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Brójcach wraz z pełnym zagospodarowaniem przestrzeni publicznej przy Urzędzie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11c0371b-1eef-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039110/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Brójcach wraz z pełnym zagospodarowaniem przestrzeni publicznej przy Urzędzie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310844/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Urzędu Gminy oraz zagospodarowanie terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Brójcach wraz z pełnym zagospodarowaniem przestrzeni publicznej przy urzędzie” na działkach nr ew. 48/4, 48/2, 46/2 i 46/1, obr. 01 Brójce, Gmina Brójce.
2. Zakres inwestycji obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe i demontażowe:
- stare okna i drzwi zewnętrzne;
- parapety zewnętrzne, obróbki blacharskie i rury spustowe;
- instalacja odgromowa oraz oprawy oświetleniowe zewnętrzne;
- elementy, które mogą być zakryte podczas prac termomodernizacyjnych oraz demontaż masztów i instalacji przebiegających na dachu i elewacji;
- rozbiórka zniszczonych części istniejących kominów murowanych ponad dachem budynku;
- demontaż sufitów podwieszanych w miejscach prowadzenia instalacji.
2) roboty budowlane wchodzące w skład prac termomodernizacyjnych:
- wymurowanie – podniesienie wysokości attyk oraz docieplenie stropodachu styropianem gr. 24 cm wraz z wykonaniem nowego pokrycia z papy;
- wykonanie bruzd dla przewodów biegnących na elewacji;
- uzupełnienie bruzd i ubytków na elewacji;
- wykonanie nowego jednolitego tynku na elewacji;
- montaż nowego wyłazu dachowego;
- montaż nowych obróbek blacharskich oraz rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej;
- montaż nowych okien z nawietrzakami okiennymi i drzwi zewnętrznych;
- montaż nowych parapetów zewnętrznych i opraw oświetleniowych;
- montaż wszelkich instalacji i urządzeń zlokalizowanych na dachu oraz na elewacjach;
- uzupełnienie tynków i malowanie ościeży w pomieszczeniach po wymianie okien i drzwi;
- montaż zdjętych na czas budowy lamp, kamer, tablic informacyjnych i innych elementów.
3) roboty budowlane wchodzące w zakres prac instalacji wentylacyjnych
i klimatyzacyjnych:
- wykonanie wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach biurowych wraz z wyprowadzeniem kominów nad dach budynku;
- modernizacja instalacji wyciągowej z toalet;
- wykonanie otworów w stropach – przejść instalacyjnych wraz z wzmocnieniem konstrukcji;
- wyprowadzenie ocieplonych kanałów wentylacyjnych ponad dach;
- wymurowanie – podniesienie wysokości oraz przebudowa istniejących kominów murowanych ponad dachem budynku;
- docieplenie istniejących i projektowanych kominów ponad dachem styropianem gr. 5 cm;
- montaż hybrydowych nasad kominowych;
- udrożnienie istniejących przewodów kominowych;
- montaż rurociągów instalacji klimatyzacyjnej;
- montaż klimatyzatorów wewnętrznych oraz jednostek zewnętrznych;
- montaż rurociągów instalacji skroplinowej;
- zabudowy przewodów płytami g-k oraz płytami cementowo-włóknowymi;
- montaż uprzednio zdemontowanych sufitów podwieszanych.
4) roboty budowlane wchodzące w zakres instalacji elektrycznych:
- wykonanie nowej instalacji odgromowej oraz uziemienia;
- modernizacja przyłącza i układu pomiarowego;
- przebudowa rozdzielnicy głównej nN – 0,4kV;
- wykonanie rozdzielnic piętrowych;
- wewnętrzne linie zasilające (wlz);
- wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego wewnętrznego;
- wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego wraz z programatorem pracy lamp;
- wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego;
- wykonanie instalacji zasilania odbiorników administracyjnych, gniazd wtykowych 1-fazowych, 3-fazowych i innych odbiorników technologicznych;
- wykonanie okablowania dla sprzętu komputerowego;
- wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej, połączeń wyrównawczych i uziemiających;
- budowa instalacji fotowoltaicznej;
- ułożenie zasilających kabli oświetleniowych do latarni zewnętrznych;
- ułożenie kabli zasilających łączących agregat prądotwórczy z rozdzielnicą główną w budynku;
- usytuowanie na działce nr 48/4 agregatu prądotwórczego (zapewnienie prądu w czasie awaryjnych zaników prądu z przyłącza);
- montaż sterowania klimatyzacją;
- montaż sterowania nawodnieniem;
- wykonanie prób i pomiarów instalacji wg dokumentacji technicznej.
5) roboty budowlane związane z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej przy Urzędzie Gminy i GOK w Brójcach:
- roboty rozbiórkowe starych nawierzchni z kostki brukowej;
- rozbiórka ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych;
- wykonanie nowych nawierzchni z kostki betonowej na ciągach komunikacyjnych i placach parkingowych;
- wykonanie chodników z płyt betonowych oraz nawierzchni z kruszyw naturalnych;
- montaż elementów małej architektury;
- wykonanie systemu nawadniającego tereny zielone;
- wyrównanie terenu;
- przygotowanie podłoża pod trawniki oraz nasadzenia;
- wykonanie trawników parkowych siewem oraz nasadzeń drzew i krzewów liściastych i iglastych;
- separacja gruntu geowłókninami wraz z wypełnieniem rabat żwirem ogrodowym szarym;
- montaż latarni parkowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacji warunków zamówienia oraz dokumentacja techniczna umieszczone na stronie https://bip.brojce.pl/?c=mdTresc-cmPokazTresc-151-8278

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45410000-4 - Tynkowanie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3892950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4790000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3892950 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361230513

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 102 lok. 112

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3892950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiotowe zadanie dofinansowane jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.