eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa polegająca na konserwacji i naprawie systemów sygnalizacji pożaru, oddymiania, stałych urządzeń gaśniczych i dźwiękowych systemów ostrzegawczych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na konserwacji i naprawie systemów sygnalizacji pożaru, oddymiania, stałych urządzeń gaśniczych i dźwiękowych systemów ostrzegawczych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.budzynska@upwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,119428,c60e67b48eace63ac19ba1016c90935f.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na konserwacji i naprawie systemów sygnalizacji pożaru, oddymiania, stałych urządzeń gaśniczych i dźwiękowych systemów ostrzegawczych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1bc395a-1fd8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075788/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Utrzymanie syetemów SAP, DSO, SUG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301286

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I0CZZ000.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 350680 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: usługa.

2. Zakres usługi obejmuje:
2.1. Przegląd i konserwację okresową wszystkich elementów: systemu alarmowania pożaru (dalej: SAP), stałych urządzeń gaśniczych (dalej: SUG), dźwiękowych systemów ostrzegania (dalej: DSO) i oddymiania zgodnie z zaleceniami określonymi odpowiednio w:
● Dokumentacji Techniczno- Rozruchowej (dalej: DTR) producentów,
● normach w tym w szczególności w normie PKN-CEN/TS 54-14:2020-09 Systemy sygnalizacji pożarowej -- Część 14: Wytyczne planowania, projektowania, instalowania, odbioru, eksploatacji
i konserwacji normami lub równoważnej,
● przepisami Prawa Budowlanego.
2.2. W ramach przeglądu Wykonawca zobowiązany jest wykonać:
2.2.1. SAP – System Alarmowania Pożaru
2.2.2. SUG – stałe urządzenie gaśnicze
2.2.3. System Oddymiania
2.2.4 DSO - Dźwiękowy System Ostrzegania
2.3. Prowadzenie stałego nadzoru serwisowego polegającego na utrzymaniu sprawności technicznej systemów poprzez bieżącą konserwację, diagnozowaniu przyczyn wadliwej pracy urządzeń, usuwanie usterek niewymagających wymiany elementów systemów i zabezpieczenie awarii do czasu podjęcia czynności naprawczych.

3. Wykonywanie napraw systemów wymagających wymiany części, podzespołów, urządzeń, instalacji itp.

4. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ oraz w dokumencie pn. „Projektowane postanowienia umowy” (dalej: Wzór umowy), stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420862,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420862,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420862,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HT systemy zabezpieczeń s.c. Hubert Gmur, Tomasz Gmur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961531990

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 5

7.3.4) Miejscowość: Kątna

7.3.5) Kod pocztowy: 55-093

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420862,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.