eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Remont Hali Orła w Namysłowie w ramach zadania: "Rewitalizacja obiektów sportowych w gminie Namysłów".



Ogłoszenie z dnia 2022-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Hali Orła w Namysłowie w ramach zadania: „Rewitalizacja obiektów sportowych w gminie Namysłów”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login, www.bip.namyslow.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont Hali Orła w Namysłowie w ramach zadania: „Rewitalizacja obiektów sportowych w gminie Namysłów”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a057fbb-3004-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011176/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rewitalizacja obiektów sportowych na terenie gminy Namysłów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342846/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.87.2022.AD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112103,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont budynku hali polegający na naprawie wentylacji w pomieszczeniach szatniowych, remont tarasu, remont parkietu hali – cyklinowanie i lakierowanie, malowanie wewnętrznej elewacji hali. Roboty należy wykonać zgodnie z szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, opisem przedmiotu zamówienia oraz przedmiarem robót.

Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) zabezpieczenie folią podłóg, grzejników, koszy, krat, drzwi, okien, trybun;
2) demontaż drabinek;
3) montaż rusztowań;
4) zeskrobanie starej farby olejnej, przygotowanie ścian hali pod malowanie;
5) gruntowanie ścian hali;
6) malowanie lamperii hali farbą lateksową do wysokości 3,00 m;
7) malowanie ścian hali farba emulsyjną powyżej 3,00 m;
8) demontaż rusztowań;
9) montaż drabinek;
10) cyklinowanie parkietu;
11) wymiana i uzupełnienie listew przyściennych;
12) wymiana zniszczonych deszczułek;
13) lakierowanie parkietu;
14) odtworzenie linii boisk;
15) rozebranie rynien i obróbek blacharskich na tarasie;
16) demontaż balustrady tarasu;
17) wykonanie napraw tarasu;
18) uzupełnienie posadzki z płytek mrozoodpornych;
19) montaż nowych rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich;
20) naprawa elewacji z wykonaniem tynku akrylowego;
21) wymiana zaworów nawiewnych i wywiewnych w pomieszczeniach szatni;
22) podłączenie do wentylacji pomieszczenia porządkowego;
23) wymiana siłownika przy centrali wentylacyjnej nawiewnej;
24) wymiana wentylatora kanałowego wywiewnego;
25) sprawdzenie wydajności ustawienie i regulacja oraz sporządzenie protokołu skuteczności wentylacji;

Kolorystyka ścian wewnętrznych do ustalenia z Zamawiającym.
Odtworzenie linii boisk – rodzaj boisk, grubość i kolory linii do ustalenia z Zamawiającym.
Odtworzenie posadzki z płytek mrozoodpornych na tarasie – należy dostosować wymiar płytek i kolorystykę do istniejącej oraz przedstawić do akceptacji przez Zamawiającego.
Kolorystkę elewacji zewnętrznej dobrać do istniejącej i przedstawić do akceptacji przez Zamawiającego.

Uwagi:
1. Wszystkie nazwy własne podane zarówno w opisach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń i materiałów powinny być co najmniej takie, jak pokazanych na rysunkach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urządzeń i ich połączeń muszą być zgodne z podanymi na rysunkach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Na roboty objęte zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót.
3. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą być fabrycznie nowe i posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu).
4. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane ze sobą związane. Rozdzielenie przedmiotu zamówienia groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót przez różnych Wykonawców. Spowodowałoby nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w SWZ i ofercie.
6. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.

Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności zgodnie z:
 opisem przedmiotu zamówienia, określonym w tej specyfikacji,
 przedmiarem robót,
 specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
 ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.),
 ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213),
 wszelkimi innymi obowiązującymi przepisami prawa oraz z obowiązującymi normami
oraz ze sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ROLNY USŁUGI TERESA STEMPIN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 302389783, NIP: 6192020420

7.3.3) Ulica: Jankowy 55

7.3.4) Miejscowość: Jankowy

7.3.5) Kod pocztowy: 63-604

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.